Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)quote:Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.
Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
Dat is het enige positieve aan deze circus, als Conor wint wint MMA.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Als McGregor wint kijk ik nooit meer boksen.
Boksen > MMAquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve aan deze circus, als Conor wint wint MMA.
Paar barkies zekerquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel pakt Dana White eigenlijk met deze wedstrijd?
Veel mooiere sport imo.quote:
Lol, doet die goed.quote:
Doet ie vrijwillig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
WME IMG, de eigenaar van de UFC. Die zal wel wat pakken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat gaat ook nog hele act worden van een uurquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over walk-in music?
Volksliederen, maar misschien eerst nog een eigen nummer idd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit nummer, als ik bokser was, instant walk-in.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit nummer, als ik bokser was, instant walk-in.
Mag hopen dat ze een eigen walksong hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Volksliederen, maar misschien eerst nog een eigen nummer idd.
Ik heb wel een ideetje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over walk-in music?
Una paloma blanca...........quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze een eigen walksong hebben.
Deel dan even, egoist...quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:22 schreef dvdfreak het volgende:
dus 8 euro voor een zondagdagpas betaald dan maar ill stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |