Wat ik het meeste zie is dat er een open kast is waar de campingeigenaar de aan gasten geadresseerde post neerlegt en waar gasten het zelf kunnen ophalen. Eventueel met alfabetische onderverdeling zodat je niet hoeft te zoeken.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:28 schreef Plumooh het volgende:
Je leest wel eens dat campings een brievenbus voor gasten hebben. zodat ze post kunnen ontvangen.
Geldt dit dan voor alle seizoens en jaarplaatsen normaliter?
Of hoort dit niet standaard bij een plek maar kun je zo'n brievenbus huren als je dat wilt?
Dat houdt in dat je dus 5 dagen per week post moet controleren en verdelen in de postvakken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wat ik het meeste zie is dat er een open kast is waar de campingeigenaar de aan gasten geadresseerde post neerlegt en waar gasten het zelf kunnen ophalen. Eventueel met alfabetische onderverdeling zodat je niet hoeft te zoeken.
Als iemand weet dat iemand op een camping verblijft stuurt die daar de post heen, of de campingeigenaar daar nu voorzieningen voor heeft gemaakt of niet. En als eigenaar kan je die post niet zomaar weigeren.
Op de campings waar ik was, werd nooit veel post voor kampeerders bezorgd. De meeste zaken gaan gewoon naar het huisadres.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:33 schreef FF het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je dus 5 dagen per week post moet controleren en verdelen in de postvakken.
Je moet ook 6 dagen per week beschikbaar zijn voor pakketpost.
Klopt. En de receptie is dan ook open.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wat ik het meeste zie is dat er een open kast is waar de campingeigenaar de aan gasten geadresseerde post neerlegt en waar gasten het zelf kunnen ophalen. Eventueel met alfabetische onderverdeling zodat je niet hoeft te zoeken.
Als iemand weet dat iemand op een camping verblijft stuurt die daar de post heen, of de campingeigenaar daar nu voorzieningen voor heeft gemaakt of niet. En als eigenaar kan je die post niet zomaar weigeren.
Als er wilde zwijnen in de omgeving zijn wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:30 schreef Plumooh het volgende:
Zijn campings meestal omheind? Dmv hekwerk
Hij vraagt het dan ook voor "zijn broer" hé.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:00 schreef baskick het volgende:
Het niveau van de vragen van TS wekt op mij niet echt een serieuze, voorbereide indruk of enige kennis van campings en ondernemen.
Natuurlijk. Die broer wil van alles, maar weet niets. En die vroeg het aan TS, en die weet 't ook niet. Gedoemd een succes te worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 13:41 schreef miro86 het volgende:
[..]
Hij vraagt het dan ook voor "zijn broer" hé.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |