abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174313214
27 HA is het.
Niet gegroeid. Wel niet allemaal bezet. Zit ook veel grond bij waar je geen tent of caravan op kan zeten: bosgebied.

De vraag is in hoeverre je dit bosgebied mag afzetten met een hekwerk? Is opzich eigen grond.
Hou je ook de wilde varkens en wilde paarden op veilige afstand.

En dan natuurlijk hekwerk onder open laten voor klein vee zoals konijntjes.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 02:38:34 #77
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174317878
Wilde paarden? Die lopen toch niet los buiten hun eigen gebied waar iemand al een hek om heeft gezet? Lijkt me ook sterk dat iemand een camping neerzet in zo'n gebied.

Voor het weren van everzwijnen is het genoeg een laag hek neer te zetten.
Maar kijk ook in de contracten van de camping en vraag na bij de gemeente.

Konijnen etc die graven zich vanzelf wel onder een hek door.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:08:31 #78
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_174318585
Zijn vakanties wettelijk geregeld? Als werknemer pak je vakantie wanneer jou dat uitkomt, niet wanneer het via de wet mag. Het is hier godverdomme geen dictatuur.

Wanneer "jouw broer" met dezelfde vragen zit als jou zal ik het hem afraden om een camping over te nemen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:13:00 #79
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174319067
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:28 schreef Plumooh het volgende:
Je leest wel eens dat campings een brievenbus voor gasten hebben. zodat ze post kunnen ontvangen.

Geldt dit dan voor alle seizoens en jaarplaatsen normaliter?
Of hoort dit niet standaard bij een plek maar kun je zo'n brievenbus huren als je dat wilt?
Wat ik het meeste zie is dat er een open kast is waar de campingeigenaar de aan gasten geadresseerde post neerlegt en waar gasten het zelf kunnen ophalen. Eventueel met alfabetische onderverdeling zodat je niet hoeft te zoeken.
Als iemand weet dat iemand op een camping verblijft stuurt die daar de post heen, of de campingeigenaar daar nu voorzieningen voor heeft gemaakt of niet. En als eigenaar kan je die post niet zomaar weigeren.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:33:32 #80
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_174328763
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wat ik het meeste zie is dat er een open kast is waar de campingeigenaar de aan gasten geadresseerde post neerlegt en waar gasten het zelf kunnen ophalen. Eventueel met alfabetische onderverdeling zodat je niet hoeft te zoeken.
Als iemand weet dat iemand op een camping verblijft stuurt die daar de post heen, of de campingeigenaar daar nu voorzieningen voor heeft gemaakt of niet. En als eigenaar kan je die post niet zomaar weigeren.
Dat houdt in dat je dus 5 dagen per week post moet controleren en verdelen in de postvakken.
Je moet ook 6 dagen per week beschikbaar zijn voor pakketpost.

Sommige campings hebben wel eens diverse groene buitenbussen langs de weg staan, met huisletters erbij.
Alleen is de post niet verplicht hier iets in te gooien als dit geen echte huisnummers zijn (dus niet vastgelegd bij de gemeente).
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:17:40 #81
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174335336
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:33 schreef FF het volgende:

[..]

Dat houdt in dat je dus 5 dagen per week post moet controleren en verdelen in de postvakken.
Je moet ook 6 dagen per week beschikbaar zijn voor pakketpost.
Op de campings waar ik was, werd nooit veel post voor kampeerders bezorgd. De meeste zaken gaan gewoon naar het huisadres.

De pakketpost kan wel een probleem zijn. Tegenwoordig bestellen mensen doorlopend zaken online, ook voor de op de camping en dat laten ze dan op de camping bezorgen. Hele stoelensets en zo, koelkasten, barbecue's etc etc. Daar is meestal geen plaats voor op een camping (in elk geval niet ergens binnen waar het relatief veilig staat). Ik weet niet of de campingbeheerders hier al een oplossing voor hebben gevonden.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:58:31 #82
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_174337051
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Klopt. En de receptie is dan ook open.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_174358845
Zijn campings meestal omheind? Dmv hekwerk
  donderdag 12 oktober 2017 @ 00:32:58 #84
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174364783
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:30 schreef Plumooh het volgende:
Zijn campings meestal omheind? Dmv hekwerk
Als er wilde zwijnen in de omgeving zijn wel.
pi_174370286
Het niveau van de vragen van TS wekt op mij niet echt een serieuze, voorbereide indruk of enige kennis van campings en ondernemen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_174372518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:00 schreef baskick het volgende:
Het niveau van de vragen van TS wekt op mij niet echt een serieuze, voorbereide indruk of enige kennis van campings en ondernemen.
Hij vraagt het dan ook voor "zijn broer" hé.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_174374360
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:41 schreef miro86 het volgende:

[..]

Hij vraagt het dan ook voor "zijn broer" hé.
Natuurlijk. Die broer wil van alles, maar weet niets. En die vroeg het aan TS, en die weet 't ook niet. Gedoemd een succes te worden.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')