Is dat niet dezelfde?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Die debielen van een Oversight en Nikonlover die zitten te hopen op oorlog in dat NK topic
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Een paar selectieve quotes zijn genoeg om het te beschadigen, dus moet ik moeite doen om het beeld recht te zetten.quote:
Maar, topics en reacties, dat is wat FOK! kan gebruiken!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien hebben ze weer een manische periode?
Hoe krijg je het je strot uit... - mensen gaan executeren omdat ze zich meer Turk / Marokkaan dan Nederlander voelen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
Dit geeft alvast een beeld. Al zegt hij niet letterlijk dat hij wil deporteren, executeren behoort natuurlijk ook tot de opties.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe krijg je het je strot uit... - mensen gaan executeren omdat ze zich meer Turk / Marokkaan dan Nederlander voelen?
Die eerste quote spreekt de andere nogal tegen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit geeft alvast een beeld. Al zegt hij niet letterlijk dat hij wil deporteren, executeren behoort natuurlijk ook tot de opties.
Dat is je geraden...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voel me ook meer Nederlander dan Brit.
Jouw hele oeuvre bestaat uit persoonlijke aanvallen en gebagger dus nu niet gaan huilen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oké.
Drie persoonlijke aanvallen in twee posts, u gaat door voor de koelkast!
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Jouw hele oeuvre bestaat uit persoonlijke aanvallen en gebagger dus nu niet gaan huilen.
Wat is er voor volk in de SC. Wat is dit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een baggeruser als zoveel op dit forum.
Komt weer een stamkroegvergelijking.quote:
Mij hoef je 't niet uit te leggen hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Komt weer een stamkroegvergelijking.
Als je met een gestrekte klauw een "links" café binnenloopt om te vertellen hoe kut iedereen is moet je niet gaan janken als je er net zo hard door het raam weer uitvliegt.
Geen idee. Dodelijk vermoeiend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is er voor volk in de SC. Wat is dit.
Jullie vieren natuurlijk ook Bommen Berend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
Lang weekend hier, trouwens, want maandag is 'n nationale vrije dagNice.
Ye what?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Jullie vieren natuurlijk ook Bommen Berend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |