Extra kaas, zonder sla. Da's je ware.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Shoarma kapsalon uiteraard
De grote met extra vlees en dubbele knoflooksaus
Gronings Ontzet.quote:
OK. Hij wilde dus liever Borculo dan Groningen? Wtf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gronings Ontzet.![]()
Bisschop van Münster vond het nodig om Groningen in te nemen tijdens het rampjaar 1672 (?). Op een gegeven moment vertrok meneer weer want hij was bang dat hij Borculo zou verliezen. Maar hier doen we altijd net alsof we moedig deze schavuit eruit hebben getrapt.
Niet zo lekker als deporteren, maar toch plezant?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
Hahaha.
Iemand geeft een beetje tegengas en deze hele SC staat weer te springen om aan te tonen hoe 'goed' ze wel niet zijn_!
Nee, hoor, ik was druk bezig kapsalon te bestellendquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
Hahaha.
Iemand geeft een beetje tegengas en deze hele SC staat weer te springen om aan te tonen hoe 'goed' ze wel niet zijn_!
LANDVERRADER!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik was druk bezig kapsalon te bestellend
Geen lettertje van gelezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Het ligt weer aan iedereen behalve aan DJ11.
Hou toch op man.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet zo lekker als deporteren, maar toch plezant?
Het kan ook Groenlo zijn geweest... maar ja, het is eigenlijk best gênant dat hij ons daarvoor verliet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OK. Hij wilde dus liever Borculo dan Groningen? Wtf.die had z'n prio's ook niet helemaal op orde...
Welke? Groenlo of Grolle bij Zwolle (Buurtschap Groenlo)? In die laatste ben ik getrouwdquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het kan ook Groenlo zijn geweest... maar ja, het is eigenlijk best gênant dat hij ons daarvoor verliet.
Ze zijn allemaal acuut ongesteld, inderdaad...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
Hahaha.
tweede week van September pas weer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal acuut ongesteld, inderdaad...
Die in de Achterhoek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welke? Groenlo of Grolle bij Zwolle (Buurtschap Groenlo)? In die laatste ben ik getrouwd
Zie die 2 posts boven mij op de vorige pagina.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt net andersom. Niet ver van Groenlo, in de Achterhoek, ligt de buurtschap Zwolle, uiteraard niet te verwarren met de hoofdstad van Overijssel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welke? Groenlo of Grolle bij Zwolle (Buurtschap Groenlo)? In die laatste ben ik getrouwd
Oh ja, ik twijfelde al toen ik 't opschreefquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt net andersom. Niet ver van Groenlo, in de Achterhoek, ligt de buurtschap Zwolle, uiteraard niet te verwarren met de hoofdstad van Overijssel.
Grolloo ligt midden in Drenthe, ten zuidoosten van Assen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:10 schreef Kaas- het volgende:
die autistische werkloze geradicaliseerde neonazi
De samenvatting is dus dat je niet meer weet waar je bent getrouwd...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, ik twijfelde al toen ik 't opschreef![]()
Zolang ik nog weet met wie is 't allemaal niet zo ergquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De samenvatting is dus dat je niet meer weet waar je bent getrouwd...
Mooi,dan hebben we nog een paar weken voor de eerste POL-SC gangbang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tweede week van September pas weer.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi,dan hebben we nog een paar weken voor de eerste POL-SC gangbang.
Nivootje wel weer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mensen als Kaas- in mijn vriendenkring. Ik zal nooit snappen waarom homo's steeds zo onvoorwaardelijk voor moslims, ook radicale, in de bres blijven springen. Kennelijk is dat een manier om voor jezelf de waarheid mooier te maken dan -ie werkelijk is...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
En dat stemt dan D'66 maar wel in een skir flatje wonen
In De Pijp vanaf morgen, hihi. Heerlijk man.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
En dat stemt dan D'66 maar wel in een skir flatje wonen
Yup. Zo'n grote pile nachos con todoquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mexicaans wel heel lekker, trouwens, moet ik binnenkort maar weer eens doen.
Wij allemaal natuurlijk en met name de homofiele D66 aanhangers hier. Tsk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wie springt er voor radicale moslims (lees: zij die aanslagen steunen, voorbereiden of plegen) in de bres en waar
Oh ja, da's ook heel lekker! Ik doe meestal fajita's als ik het thuis maakquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup. Zo'n grote pile nachos con todo
Ik ben een vrouwelijke, blonde, hooggeleide GL-stemmer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij allemaal natuurlijk en met name de homofiele D66 aanhangers hier. Tsk.
Jij bent al geemigreerd, natuurlijk, dan mag datquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouwelijke, blonde, hooggeleide GL-stemmer.
Laat maar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wie springt er voor radicale moslims (lees: zij die aanslagen steunen, voorbereiden of plegen) in de bres en waar
Vrouwelijke GL-stemmers... die zijn het ergst.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GroenLinksquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oké dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In De Pijp vanaf morgen, hihi. Heerlijk man.
Typisch wel weer, fact free om je heen slaan en als er om onderbouwing van je aantijgingen word gevraagd kies je het hazepad. Wel laf, hoor. Zal wel jouw cultuur zijn of zo, de mijne is het iig nietquote:
Hahaha.quote:
Heffen we toch gewoon meer belasting? Lijkt mij toch nauwelijks een probleemquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha.
Zonder die wegenbelasting wordt dat OV van jou een een heek stuk duurder, jochie.
Er moet nog een mooi lightrail-netwerk door de hele Randstad komen dus die wegenbelasting mag flink omhoog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha.
Zonder die wegenbelasting wordt dat OV van jou een een heek stuk duurder, jochie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |