abonnement Unibet Coolblue
pi_173456385
Gek, ik zag eerder een wanhopige vader die elke strohalm aangrijpt om iets terug te vinden van zijn dochter. En daardoor nogal naïef waarschijnlijk voor de zoveelste keer te prooi valt aan louche figuren die hem van alles op de mouw spelden om interessant te lijken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:58:04 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173457384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 08:17 schreef Injetta het volgende:
Gek, ik zag eerder een wanhopige vader die elke strohalm aangrijpt om iets terug te vinden van zijn dochter. En daardoor nogal naïef waarschijnlijk voor de zoveelste keer te prooi valt aan louche figuren die hem van alles op de mouw spelden om interessant te lijken.
Dit idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173463086
Dat Peter R. de Vries een Hollandse lijkenpikker is toonde de Patrick/Joran BS wel aan. Met die gereformeerde misdaaddominee is het allemaal 'hear me, see me, pay me'. Luchtkastelen en zeepbellen. Die TJ. Ward, de oude bromsnor uit Huntsville e.o. is al 12 jaar een lijkenpikker in deze zaak.
Joran zal zich zeker vermaken als hij het schitterende verhoor van Sjonnie L. door TJ. Ward zal bekijken. Joran is behalve meervoudig moordenaar natuurlijk zelf ook een lijkenpikker met zijn afpersing van de moeder van Natalee en zijn boek. Dave Holloway is nog steeds volledig de weg kwijt in zijn zoektocht naar de overblijfselen van Natalee. net als moeder Beth, maar die heeft de hoop opgegeven. Haar boek zal ook wel wat centjes hebben opgeleverd. Ook iemand van 'hear me, see me, pay me' geworden.
pi_173463742
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 15:37 schreef Zeus2017 het volgende:
Dat Peter R. de Vries een Hollandse lijkenpikker is toonde de Patrick/Joran BS wel aan. Met die gereformeerde misdaaddominee is het allemaal 'hear me, see me, pay me'. Luchtkastelen en zeepbellen. Die TJ. Ward, de oude bromsnor uit Huntsville e.o. is al 12 jaar een lijkenpikker in deze zaak.
Joran zal zich zeker vermaken als hij het schitterende verhoor van Sjonnie L. door TJ. Ward zal bekijken. Joran is behalve meervoudig moordenaar natuurlijk zelf ook een lijkenpikker met zijn afpersing van de moeder van Natalee en zijn boek. Dave Holloway is nog steeds volledig de weg kwijt in zijn zoektocht naar de overblijfselen van Natalee. net als moeder Beth, maar die heeft de hoop opgegeven. Haar boek zal ook wel wat centjes hebben opgeleverd. Ook iemand van 'hear me, see me, pay me' geworden.
Knap zoveel onzin in 1 post :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173498069
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173499664
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 08:17 schreef Injetta het volgende:
Gek, ik zag eerder een wanhopige vader die elke strohalm aangrijpt om iets terug te vinden van zijn dochter. En daardoor nogal naïef waarschijnlijk voor de zoveelste keer te prooi valt aan louche figuren die hem van alles op de mouw spelden om interessant te lijken.
Oké, maar is dus wel een lijk gevonden iig?
pi_173499837
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:19 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Oké, maar is dus wel een lijk gevonden iig?
Schrijft Injetta dat dan ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173499862
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 08:17 schreef Injetta het volgende:
Gek, ik zag eerder een wanhopige vader die elke strohalm aangrijpt om iets terug te vinden van zijn dochter. En daardoor nogal naïef waarschijnlijk voor de zoveelste keer te prooi valt aan louche figuren die hem van alles op de mouw spelden om interessant te lijken.
Is de DNA test al bekend?
pi_173501882
Dat You Tube filmpje vond ik weer zeer vermakelijk StaceySinger. Jouw reactie onder de mijn posting hierboven over lijkenpikkerij: " knap zoveel onzin in 1 post' wordt door Gabriel's verhaal namelijk ver overtroffen. Zoveel onzin en dat onder een linkje verstopt.

[ Bericht 39% gewijzigd door Frutsel op 31-08-2017 14:22:17 ]
pi_173516086
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:26 schreef Zeus2017 het volgende:
Dat You Tube filmpje vond ik weer zeer vermakelijk StaceySinger. Jouw reactie onder de mijn posting hierboven over lijkenpikkerij: " knap zoveel onzin in 1 post' wordt door Gabriel's verhaal namelijk ver overtroffen. Zoveel onzin en dat onder een linkje verstopt.

Wat is er vermakelijk aan dat filmpje ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173526034
Sjonnie L. zal je vraag vanavond al beantwoorden. Dat wordt weer smullen.
pi_173534431
Gabriel had bezoek

So around 3 am I was wide awake Whitt was dead asleep and I hear foot steps I hear them try to open the front door then I hear the back sliding door also. I get up grab my piece and slowly peaked out the bedroom door I didn't turn the lights on I go to the living room very carefully I see a shadow of a person to my right and a person at me front door it pisst me off Whitt wakes up I'm like shhhhh she says gabe please be careful I said lock your self in the room here is my phone don't open the door so he tries to open the door see's me runs away and I hear him run to the front yard with the other person. I open the door and they ran down the street got in a car and took off I'm going to wait for this assholes again if they come back they better bring a body bag so I can put them in. I'm not scared

~~

They were all in black

~~

I have opened a can of worms that Aruba don't want to be known. So yea I'm going to be more alert but not going any were

~
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173540225
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
Gabriel had bezoek

So around 3 am I was wide awake Whitt was dead asleep and I hear foot steps I hear them try to open the front door then I hear the back sliding door also. I get up grab my piece and slowly peaked out the bedroom door I didn't turn the lights on I go to the living room very carefully I see a shadow of a person to my right and a person at me front door it pisst me off Whitt wakes up I'm like shhhhh she says gabe please be careful I said lock your self in the room here is my phone don't open the door so he tries to open the door see's me runs away and I hear him run to the front yard with the other person. I open the door and they ran down the street got in a car and took off I'm going to wait for this assholes again if they come back they better bring a body bag so I can put them in. I'm not scared

~~

They were all in black

~~

I have opened a can of worms that Aruba don't want to be known. So yea I'm going to be more alert but not going any were

~
Hij kan ook gewoon betere sloten op zn deur doen.
pi_173540708
Gabriel:
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
"I have opened a can of worms that Aruba don't want to be known."
Eenmaal gevangen in Joran's leugenweb is er geen ontkomen meer aan. Je raakt hoe dan ook bezeten en je fantasie slaat op hol. 8)7 De 2e aflevering leverde daar weer het bewijs voor.
pi_173541018
Over de serie.

"Pursuing a lead that may shed light on his daughter’s disappearance, Dave Holloway and a team of investigators dive into a covert operation. The goal: obtain a taped confession, and evidence that could convict his daughter’s killer."

Sjonnie L. als nieuwe verdachte/ medeplichtige introduceren. Wie belazert hier wie ?

see me hear me pay me [back]
pi_173568708
Natalee Holloway's Skeletal Remains Mixed With Dead Dog's, Undercover Sting Reveals

The skeletal remains of Natalee Holloway were mixed with a dog's in an effort to make it difficult for anyone trying to seek the origin of the remains, a six-part Oxygen series about the missing Alabama teen revealed.

The third part of "The Disappearance of Natalee Holloway," which aired Saturday, gave new details about the sting operation — part of Dave Holloway's (Natalee's father) private investigation.

The episode revealed that Natalee's bones along with that of a dog were cremated, and days later the ashes were likely scattered off the coast of Aruba, from where the teenager went missing in 2005.

http://www.ibtimes.com/na(...)ting-reveals-2585745
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173572596
Totaal ongeloofwaardig verhaal. Die "layered voice analyses" die in ep3 van de docu wordt gebruikt is ook totale bullshit: https://en.wikipedia.org/wiki/Nemesysco als je het googled vind je ook papers waarin wordt aangetoond dat het totale onzin is.

Verder is het hele verhaal te stom om waar te zijn: waarom zou Joran aan iemand die hij krap 3 maanden kende (sinds feb 2010) het hele verhaal opbiechten terwijl hij al zo vaak leugens heeft verteld en 2 jaar terug die hele undercover show met Patrick had ? Super ongeloofwaardig. Verder zou het lijk dan heel toevallig dicht bij het huis van John's tante liggen. Dat zou wel heel toevallig zijn, waarom zou Joran haar net daar begraven hebben terwijl hij John nog niet eens kende ? En waarom zou je uberhaupt een lijk gaan opgraven dat al 5 jaar onder de grond ligt ? Gabriel beweerde dat Joran bang zou zijn geweest dat men het lijk zou vinden, ik geloof er niks van, een lijk dat al zo lang onder de grond ligt en waarvan niemand weet waar het ligt laat je toch lekker liggen ?

Die John is een mega aandachtshoer op FB en spoort voor geen meter, hij geniet net als Joran van alle publiciteit.

Ik denk dat de vader van Natelee deze docu heeft gedaan omdat hij hoopt dat mensen weer met de zaak bezig gaan.
pi_173573356
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 21:25 schreef arubaman het volgende:
Totaal ongeloofwaardig verhaal. Die "layered voice analyses" die in ep3 van de docu wordt gebruikt is ook totale bullshit: https://en.wikipedia.org/wiki/Nemesysco als je het googled vind je ook papers waarin wordt aangetoond dat het totale onzin is.

Verder is het hele verhaal te stom om waar te zijn: waarom zou Joran aan iemand die hij krap 3 maanden kende (sinds feb 2010) het hele verhaal opbiechten terwijl hij al zo vaak leugens heeft verteld en 2 jaar terug die hele undercover show met Patrick had ? Super ongeloofwaardig. Verder zou het lijk dan heel toevallig dicht bij het huis van John's tante liggen. Dat zou wel heel toevallig zijn, waarom zou Joran haar net daar begraven hebben terwijl hij John nog niet eens kende ? En waarom zou je uberhaupt een lijk gaan opgraven dat al 5 jaar onder de grond ligt ? Gabriel beweerde dat Joran bang zou zijn geweest dat men het lijk zou vinden, ik geloof er niks van, een lijk dat al zo lang onder de grond ligt en waarvan niemand weet waar het ligt laat je toch lekker liggen ?

Die John is een mega aandachtshoer op FB en spoort voor geen meter, hij geniet net als Joran van alle publiciteit.

Ik denk dat de vader van Natelee deze docu heeft gedaan omdat hij hoopt dat mensen weer met de zaak bezig gaan.
Je mag je dat allemaal afvragen,maar uiteindelijk gaat het erom wat er gevonden is
en wat het resultaat van het dna onderzoek gaat zijn.
Er zijn ook blonde haren gevonden btw
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173573834
quote:
0s.gif [b]Op
Er zijn ook blonde haren gevonden btw
Waar lees je dat ? Ik lees alleen dat er een stukje menselijk bot is gevonden. Eerst ging het verhaal nog dat vastgesteld zou zijn dat het om een jonge vrouw ging, later werd dat ontkracht. Het enige dat bekend is is dat het van iemand van Europese afkomst is, maar aangezien er nogal wat NL-ers op Aruba wonen zegt dat ook niet zo heel veel. Overigens is het nog maar zeer de vraag of ze echt dat stukje bot daar hebben gevonden aangezien het Arubaanse OM heeft ontkend dat er menselijk bot is gevonden. Het kan ook gewoon gebruikt zijn voor de docu om kijkers te winnen.
pi_173575867
Hehe ik had mezelf aangemeld op John Ludwick's facebook, hij had het vriendschapverzoek geaccepteerd. Die gast spoort voor geen meter, da's gewoon een junkie dat is wel duidelijk als je zn posts leest. Maar toen ik postte dat er o.a. in 2010 helemaal geen crematorium op Aruba was heeft ie die post echt binnen 10 seconden gedelete en me weer van zn FB afgegooid. Haha.

Het is wel jammer dat Dave Holloway aan dit alles meewerkt. Ik snap dat hij dit doet in de hoop het onderzoek nieuw leven in te blazen maar dan had ie beter een zender kunnen kiezen die vanaf Aruba te zien valt (je kan alleen via een VPN via de USA het bekijken als je op Aruba woont of in het algemeen buiten de USA).

Het is allemaal 1 grote hoax natuurlijk
pi_173576413
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 23:56 schreef arubaman het volgende:
je kan alleen via een VPN via de USA het bekijken als je op Aruba woont of in het algemeen buiten de USA).
Abo bij een IPTV server pakken, kun je alle US kanalen in HD bekijken.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_173576540
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 23:56 schreef arubaman het volgende:

Het is allemaal 1 grote hoax natuurlijk
Inderdaad, weerzinwekkend is het.
pi_173577418
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 23:56 schreef arubaman het volgende:
Hehe ik had mezelf aangemeld op John Ludwick's facebook, hij had het vriendschapverzoek geaccepteerd. Die gast spoort voor geen meter, da's gewoon een junkie dat is wel duidelijk als je zn posts leest. Maar toen ik postte dat er o.a. in 2010 helemaal geen crematorium op Aruba was heeft ie die post echt binnen 10 seconden gedelete en me weer van zn FB afgegooid. Haha.

Het is wel jammer dat Dave Holloway aan dit alles meewerkt. Ik snap dat hij dit doet in de hoop het onderzoek nieuw leven in te blazen maar dan had ie beter een zender kunnen kiezen die vanaf Aruba te zien valt (je kan alleen via een VPN via de USA het bekijken als je op Aruba woont of in het algemeen buiten de USA).

Het is allemaal 1 grote hoax natuurlijk
Dat cremeren gedeelte maakt het verhaal volledig ongeloofwaardig. Je graaft wat resten op, wat toch niet veel meer kan zijn dan wat botten. Dan loop
Je een crematorium binnen (die er niet is) en zegt: ik heb wat botjes, kun je die voor me cremeren? En die zeggen dan: tuurlijk... vragen niks. Geven je decas keurig in een urn mee... totale nonsens.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 4 september 2017 @ 08:57:17 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173577458
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 08:51 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dat cremeren gedeelte maakt het verhaal volledig ongeloofwaardig. Je graaft wat resten op, wat toch niet veel meer kan zijn dan wat botten. Dan loop
Je een crematorium binnen (die er niet is) en zegt: ik heb wat botjes, kun je die voor me cremeren? En die zeggen dan: tuurlijk... vragen niks. Geven je decas keurig in een urn mee... totale nonsens.
Dankzij de connecties van Paul vd Sloot hè, die had dat wel even geregeld.
En dat terwijl Joran Ludwick had leren kennen toen hij voor de herdenkingsdienst voor zijn vader op het eiland was.

Als er al mensen waren die bereid waren voor Sr. zoiets te doen, met alle risico's van dien, dan waren die daartoe na diens dood zeker niet bereid voor zijn criminele zoontje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')