Even voor de duidelijkheid, ik ben hiermee al sinds gister bezig en ja, ik heb VEEL google gebruikt en VEEL youtube en nu pas hierHallo,
Ik heb een xbox One en heb GTA V erbij, maar ik word nu erg moe van GTA Online, want ik join een sessie, en word letterlijk binnen een tijd van gemiddeld 2 minuten eruit gekickt met de reden:
Na vele uren uitzoeken en testen is dit wat ik gedaan heb• XBox One static IP Adres geven
• DMZ Inschakelen
• Poorten open zetten van de volgende sites:
Rockstar siteXBOX One ports
Xbox site - Netwerkpoorten• Ziggo gebeld, konden niets doen
• UPNP aan en uit geprobeerd
Om even uit te leggen hoe ons internet is:MODEM
Ziggo poort 1 gaat naar externe router van netgear
poort 2 gaat rechtstreeks vanaf de modem naar mijn xbox one
XBOX IP etc192.168.178.18 heb ik het vaste ip van gemaakt.
DNS heb ik ingesteld op de xbox one als
dns 1: 8.8.8.8
dns 2: 8.8.4.4
Ik weet niet of ik die dns ook in moet stellen op de modem heb het ingevuld op de xbox alleen.
Hoe heb ik naar mijn weten DMZ ingeschakeld op de xbox one?Xbox one settings>network>advanced daar heb ik alle info(ip adres, mac adres dns etc) van opgeschreven.
Toen heb ik het opnieuw ingesteld met manual i.p.v. automatic en heb alles wat ik opgeshreven had er getypt waardoor ik een vast ip op de xbox one kreeg.
Toen ging ik naar de modem(Cisco EPC3928AD)
Applications & Gaming>DMZ
Daar staat het nu als volgt:
De poorten heb ik zoals dit ingesteld:Modem pagina>Applications & Gaming>Port Range Forwarding
![cBcpQ11.png]()
Even voor de duidelijkheid ik weet niet of ik die boven de rode lijn moest uitzetten. dit heb ik gedaan ivm dat ik niet beide kon doen,
ik heb de vakjes verbonden die met elkaar een conflict hadden
LAN SETUP OP DE MODEM:
![0eNBZVj.png]()
static:
![5ObBEOC.png]()
Hoe ik hem static maakte in de modem:
![nQUnWxE.png]()
Mijn laatste hoop zijn jullie, ik ben gta nu helemaal zat ik kan niets doen...