abonnement Unibet Coolblue
pi_174386533
Ik had net een hele stonede gedachte. Bandjes moeten tegenwoordig altijd aan je rechterarm. Statistisch gezien moet er toch wel iemand met een kunsthand of -arm bijzitten? Of misschien wel twee? Hoe werkt dat dan?
Bier.
pi_174387985
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik had net een hele stonede gedachte. Bandjes moeten tegenwoordig altijd aan je rechterarm. Statistisch gezien moet er toch wel iemand met een kunsthand of -arm bijzitten? Of misschien wel twee? Hoe werkt dat dan?
Dat hoeft helemaal niet? Hen mijn bandjes eigenlijk altijd links..
pi_174388108
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:05 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet? Hen mijn bandjes eigenlijk altijd links..
Ik ken maar één persoon die z'n bandjes links krijgt en dat is omdat z'n armen zo vol bandjes zitten dat ze weinig keuze hebben.

Maar er zijn toch ook mensen die beide armen missen? Hoe doen ze dat? Zou dat gedocumenteerd zijn?
Bier.
pi_174398812
Hoezo moet het rechts dan? Ik als linkshandige zou hem zelf liever links hebben bijvoorbeeld, vind dat toch fijner zitten.
pi_174399158
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:39 schreef Funzel het volgende:
Hoezo moet het rechts dan? Ik als linkshandige zou hem zelf liever links hebben bijvoorbeeld, vind dat toch fijner zitten.
omdat dat makkelijker is voor de controle, dan weet de security waar ze moeten staan bij de ingangscontrole.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_174399192
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:02 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

omdat dat makkelijker is voor de controle, dan weet de security waar ze moeten staan bij de ingangscontrole.
Als hij links zit dan is dat toch ook je eerste waarschuwing ofzoiets :P?
pi_174399416
Mis lowlands :(
pi_174400802
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:02 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

omdat dat makkelijker is voor de controle, dan weet de security waar ze moeten staan bij de ingangscontrole.
Kan ik toch ook m'n arm gewoon even goed hoog houden :')
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:50:22 #210
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174400869
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Als hij links zit dan is dat toch ook je eerste waarschuwing ofzoiets :P?
Dat dacht ik ook ja :P

Bandjes altijd rechts, maar na waarschuwing > linkerpols
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174403495
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:20 schreef Leonos het volgende:
Mis lowlands :(
nogal!
జ్ఞ‌ా
pi_174403507
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Als hij links zit dan is dat toch ook je eerste waarschuwing ofzoiets :P?
idd, was tot twee (?) jaar terug zo
జ్ఞ‌ా
pi_174407783
Even wat nieuws over een artiest die regelmatig op Lowlands te vinden is. The Gaslamp Killers we binnenkort nog moeten verwachten verwachten: Ze beschuldigen hem van "rape"

chelseaelaynne twitterde op vrijdag 13-10-2017 om 04:08:25 i've been silently suffering over this for many years. the gaslamp killer drugged and raped my best friend and myse… https://t.co/1aYRSn98Pe reageer retweet


Zijn reactie:
quote:
He wrote to Mixmag: "My name is William. I think it’s important that I be a part of this conversation. Firstly, I want it to be known that I would never hurt or endanger a woman. I would never drug a woman, and I would never put anyone in a situation where they were not in control, or take anything that they weren’t offering. Consent is intimate, and has left room for people who were not present to wonder what happened.

"In this case consent was between three people, in the form of an offer which I accepted. Allegations carry a lot of weight on social media these days, and the bravery of women who expose their stories can create necessary dialogue that leads to real change. But Chelsea’s version of this story is not true.

"I am thankful that I have been contacted by witnesses and my roommates at the time, in support. Please know that while I am shocked, I take this all very seriously. It is all so sensitive and needs to be treated with the utmost care and attention."

It has been alleged by Twitter user @chelseaelaynne that the Los Angeles artist drugged her and a friend at a hotel party, then had non-consensual sex with them.
Altijd lastig om te beoordelen dit soort dingen. Maar op Twitter lynchen ze hem op dit moment en is hij al uit de act Low End Theory gekickt:
pi_174435136
Ik vind t jammer dat er op YouTube of 3voor12 niet meer optredens staan
Had best t hele SeanPaul optreden nog eens willen zien, of Chef Special, of Tash Sultana, etc.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_174442434
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:55 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind t jammer dat er op YouTube of 3voor12 niet meer optredens staan
Had best t hele SeanPaul optreden nog eens willen zien, of Chef Special, of Tash Sultana, etc.
En dat ze alles van Youtube afknikkeren op enkele sets na.
pi_174443023
Ik vraag me af waarom dat is
Als artiest lijkt het me in je voordeel als er veel materiaal online staat. Ik bv vond Opposites live al tof maar kan me voorstellen dat er na die 2013 show van hun er nog meer animo kwam voor hun shows....
En als Lowlands: waarom heb je anders al die optredens vastgelegd als je er fuckall mee gaat doen :?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_174450917
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:55 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind t jammer dat er op YouTube of 3voor12 niet meer optredens staan
Had best t hele SeanPaul optreden nog eens willen zien, of Chef Special, of Tash Sultana, etc.
Er is best nog wat te vinden maar niet via die websites, dat klopt!
pi_174451760
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 23:48 schreef kalinhos het volgende:
Ik vraag me af waarom dat is
Als artiest lijkt het me in je voordeel als er veel materiaal online staat. Ik bv vond Opposites live al tof maar kan me voorstellen dat er na die 2013 show van hun er nog meer animo kwam voor hun shows....
En als Lowlands: waarom heb je anders al die optredens vastgelegd als je er fuckall mee gaat doen :?
Zijn denk ik ook eerder de artiesten die lastig doen.

Ik vind youtube wel fijn en snel en makkelijk om te bekijken te beluisteren. Zo hebben die sets van The XX en Car Seat Headrest er misschien maar 1 á 2 dagen er op gestaan.
pi_174480919
Ik gooi er even een geruchtje in. MGMT komt met nieuw werk. Lijkt wel een typische Lowlands act.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 02:55:49 #220
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174506660
Ineens komt Het Land Van Maas En Waal op :') Moet dan wel weer meteen denken aan die 25 jaar LL show :D Die polonaise meteen op de heuvel

Instant lowlands dipje
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 25 oktober 2017 @ 23:09:29 #222
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_174661999
quote:
Binnenkort de eerste namen dus. *O*

Ik probeer hier en daar al te peilen of er voor augustus 2018 data zijn aangekondigd van bekende acts maar er is nog teleurstellend weinig zichtbaar. Maar achter de schermen is dat dus heel anders als we dat artikel mogen geloven.

edit: er wordt in het artikel trouwens verwezen naar een nieuw interview met EvE. Zie http://drownedinsound.com(...)estival-12--lowlands
pi_174689706
Tsja, maar eens een gooi doen naar mogelijke headliners voor volgend jaar dan? Kan nooit vroeg genoeg zijn :D

- Radiohead: De gedroomde headliner van EvE en vele andere Lowlanders. De gitarist heeft in een interview aangegeven dat er een 'Little tour' gepland staat in 2018, voordat ze hun solo projecten verder oppikken. Lowlands heeft met Muse en Mumford and Sons wel bewezen grote headliners te kunnen binnenhalen, zou wat mij betreft een zeer welkome headliner zijn!

- Arctic Monkeys: Komen waarschijnlijk met een nieuw album in 2018, meteen een tour?

- Gorillaz: Eerste Europese festival data zijn al gepland voor 2018. In mijn ogen een perfecte Lowlands headliner, maar valt ook onder de categorie misschien te duur en te groot voor Lowlands. Zou ook zomaar eens Pinkpop kunnen headliner.

- The War on Drugs: Komt ook weer naar Europa volgende zomer. Lijkt me nog een maatje te klein om Lowlands te headlinen + zie ik eerder BKS afsluiten. Zou echter een optie kunnen zijn.

- Run the Jewels: Ook een gevalletje waarschijnlijk te klein om Lowlands te headlinen, BKS dit jaar was eigenlijk al een maatje te groot en de AFAS Live bleek ook al te groot voor ze (show verplaatst naar Tivoli). Wel een perfecte hip hop act voor Lowlands.

- Tool: Staat elk jaar wel op het 'mogelijk' lijstje, maar acht de kans wederom klein.

- QOTSA: Nieuw album en Europese festivals al gepland voor volgende jaar, lijkt me een goeie kanshebber. Denk dat Pinkpop ze alleen ook graag wilt hebben op de dag van de Foo Fighters.

Heb er vast een paar gemist, wie zouden er nog meer kunnen komen? :)
pi_174689734
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:29 schreef Mr-Brightside het volgende:
Tsja, maar eens een gooi doen naar mogelijke headliners voor volgend jaar dan? Kan nooit vroeg genoeg zijn :D

- Radiohead: De gedroomde headliner van EvE en vele andere Lowlanders. De gitarist heeft in een interview aangegeven dat er een 'Little tour' gepland staat in 2018, voordat ze hun solo projecten verder oppikken. Lowlands heeft met Muse en Mumford and Sons wel bewezen grote headliners te kunnen binnenhalen, zou wat mij betreft een zeer welkome headliner zijn!

- Arctic Monkeys: Komen waarschijnlijk met een nieuw album in 2018, meteen een tour?

- Gorillaz: Eerste Europese festival data zijn al gepland voor 2018. In mijn ogen een perfecte Lowlands headliner, maar valt ook onder de categorie misschien te duur en te groot voor Lowlands. Zou ook zomaar eens Pinkpop kunnen headliner.

- The War on Drugs: Komt ook weer naar Europa volgende zomer. Lijkt me nog een maatje te klein om Lowlands te headlinen + zie ik eerder BKS afsluiten. Zou echter een optie kunnen zijn.

- Run the Jewels: Ook een gevalletje waarschijnlijk te klein om Lowlands te headlinen, BKS dit jaar was eigenlijk al een maatje te groot en de AFAS Live bleek ook al te groot voor ze (show verplaatst naar Tivoli). Wel een perfecte hip hop act voor Lowlands.

- Tool: Staat elk jaar wel op het 'mogelijk' lijstje, maar acht de kans wederom klein.

- QOTSA: Nieuw album en Europese festivals al gepland voor volgende jaar, lijkt me een goeie kanshebber. Denk dat Pinkpop ze alleen ook graag wilt hebben op de dag van de Foo Fighters.

Heb er vast een paar gemist, wie zouden er nog meer kunnen komen? :)
Arcade Fire wellicht?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_174690032
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:32 schreef Niveath het volgende:

[..]

Arcade Fire wellicht?
Zat ik ook aan te denken. The Killers zie ik ook als headliner optie. Voor de categorie daaronder: Royal Blood en Franz Ferdinand. Ervan uitgaande dat BKS The national heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')