dit brengt mij weer terug naar de boer.....quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:53 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat Ajax vanavond weer faalt. Ik voorspel een 1-1.
Hij kan al twee jaar geen goede linksback vinden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Zeggen dat larson enz niet goed genoeg zijn, maar wel dijks, veltman en viergever oke vinden. De ligt is ook niet helemaal super.
Ik mag toch hopen at de bonussen van Overmars afhankelijk zijn van sportieve prestatiesquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:04 schreef Simmertje het volgende:
Wanneer worden de bonussen bekend van o.a. Overmars voor de gemaakte winst? Ik kan er niets aan doen, maar heb echt het gevoel dat ze de winst zo hoog mogelijk proberen te houden zodat zelf het meeste profiteren. Krijgen ze niett een bepaald percentage?
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen at de bonussen van Overmars afhankelijk zijn van sportieve prestaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die werkt gewoon op commissiequote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen at de bonussen van Overmars afhankelijk zijn van sportieve prestaties
Aha, de bonus bestaat uit drie delen.quote:De maximale bonussen worden uitgekeerd als aan bepaalde aspecten op sportief vlak, management en organisatie en het budget voor spelersbeleid en transferzaken wordt voldaan.
quote:De bonus van dit jaar bestaat uit drie delen. De Raad van Commissarissen kent Overmars 250.000 euro toe voor de sportieve prestaties van het eerste elftal, dat afgelopen seizoen voor de vierde keer op rij kampioen werd. De directeur krijgt 98.897 euro vanwege zijn bijdrage aan de talentontwikkeling van jeugdspelers en nog eens 32.500 euro voor het realiseren van doelstellingen op "managementgebied met betrekking tot voetbalzaken".
op links heb je nog wat, op rechts nog minderquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:17 schreef Baconbus het volgende:
Overmars is blij dat Sinkgraven gauw weer fit is.
Dan kan de concurrentiestrijd op de linksback losbreken, wat Marc betreft.
Ben benieuwd wie van de twee het meest op Alex Sandro lijkt.
Vertrouwen niet, hoop blijft tot de laatste minuut...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Allemaal een beetje vertrouwen in vanavond?
Op rechts hebben ze in ieder geval een speler gekocht en ondanks dat ik niet bepaald een liefhebber van Veltman ben, is hij in ieder geval nog wel een verdediger. Sinkgraven blijft altijd een middenvelder en Dijks.... tja...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
op links heb je nog wat, op rechts nog minder
Orejuela/Veltman/Zeefuik. Valt best meequote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
op links heb je nog wat, op rechts nog minder
Gaan we rellen als Ajax verliest?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Orejuela/Veltman/Zeefuik. Valt best mee
die Orejuela was ik vergetenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Orejuela/Veltman/Zeefuik. Valt best mee
Nee laat gaan die onzin, Siem de Jong als topaankoop gaat de boel wel reddenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaan we rellen als Ajax verliest?
is wel weer een grotendeels verloren seizoen meteen en favoriet voor het kampioenschap ben je ook niet meer al kan dat nog wel lukkenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaan we rellen als Ajax verliest?
zou ik met deze selectie ook voor gaan, ongezien eigenlijk al, en dan viergever op links.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie hem wel een basisplaats krijgen en dan Veltman weer naar het centrum
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aha, de bonus bestaat uit drie delen.
en een eerder jaar:
[..]
Hoe meet je dat?quote:zijn bijdrage aan de talentontwikkeling van jeugdspelers
Ik heb je zin even afgemaakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie hem wel een basisplaats krijgen en dan Veltman weer naar het centrum van de tribune/bank.
Ohja die hebben jullie ool he. Wat een kut bestuurquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee laat gaan die onzin, Siem de Jong als topaankoop gaat de boel wel redden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |