OT: net even opgezocht. Het kan wijzen op ALS.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:10 schreef W101w het volgende:
Even vergeten erbij te zeggen: Je kunt me neus ook echt zien trillen, eerst dacht ik dat het tussen m’n oren zat tot dat een vriendin mij daar op attendeerde.
Op elk leeftijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:11 schreef W101w het volgende:
ALS op 18 jarige leeftijd? Is dat mogelijk..
en waarom vraag je het niet aan je dokter?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:48 schreef Garfield92 het volgende:
Ik heb hier ook last van en zou net als deze TS graag een serieus antwoord willen. Maar blijkbaar is dat onmogelijk hier
Hey, vervelend om te horen ik eerbaar het zelf ook als een enorme last. Misschien moeten we dan toch maar even de huisarts bellen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:48 schreef Garfield92 het volgende:
Ik heb hier ook last van en zou net als deze TS graag een serieus antwoord willen. Maar blijkbaar is dat onmogelijk hier
Omdat ik niet iemand ben die voor elk dingetje naar de dokter gaquote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
en waarom vraag je het niet aan je dokter?
tja. nou hier ga je de oplossing iig niet vinden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:01 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Omdat ik niet iemand ben die voor elk dingetje naar de dokter ga
Dat zou beter zijn dan het zelf proberen uit te dokteren via internet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:01 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Omdat ik niet iemand ben die voor elk dingetje naar de dokter ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop