Johan is goed bezig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:20 schreef Ranah het volgende:
demi denkt dat johan voor probemen gaat zorgen, hij wilde de muziek niet zachter zetten toe ze het vroegen ivm hun gesprek
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat verzint ze.
Naja, Jessie is ze toch al kwijt. Ze probeert weer stoer te doen. Zeker aan de drank? Dan slaat haar fantasie nog meer op hol dan normaal.
Gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:22 schreef Ranah het volgende:
de afspraak is dat chipp in zo'n situatie en demi even een gesprekje hebben, als zij gezeik hebben hebben zij 2 een gezeik
Alsof de rest een echt doel heeft. Willen alleen maar met hun smoel op tv. ook die janktwins. Of is kettinkjes maken een doel wat alleen in Utopia te realiseren is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog zo en vent zonder richtige doel, muziek auflegen is geen doel hoor
Coltrui.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lastig he Gangstah
onthouden je gedraai
.. Chip, Twins ..receptie
updaten gesprekje buiten..
Zitzakken .. Linda
Mady, Bo,Floor,Jakkie
iemand heeft een bultje... o Linda
ze heeft een klitje onder dr neus
veel snuiten dan komt ze
.
sommige verkochen wel wat,sommige doen niksquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsof de rest een echt doel heeft. Willen alleen maar met hun smoel op tv. ook die janktwins. Of is kettinkjes maken een doel wat alleen in Utopia te realiseren is?
Rollkragenpulliquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lastig he Gangstah
onthouden je gedraai
.. Chip, Twins ..receptie
updaten gesprekje buiten..
Zitzakken .. Linda
Mady, Bo,Floor,Jakkie
iemand heeft een bultje... o Linda
ze heeft een klitje onder dr neus
veel snuiten dan komt ze
.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:26 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Rollkragenpulli
Ik klap je op je schmuli
Ik slinger met mijn tully
en ik knijp een lekkere schnulli
Het enige wat die twins vandaag gedaan hebben is gekookt. Nou nou nou, chapeau!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
sommige verkochen wel wat,sommige doen niks
swaffelehquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:26 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Rollkragenpulli
Ik klap je op je schmuli
Ik slinger met mijn tully
en ik knijp een lekkere schnulli
Ja. Geen Chinees zover ik weet.quote:
ja vandaag klopt en andere dagen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het enige wat die twins vandaag gedaan hebben is gekookt. Nou nou nou, chapeau!
En janken. Janken, janken en nog eens janken.
Onze toenmalige koning wel, hoooor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
in 1889 hadden ze geen pulli hoor
Je wordt te bijdehand.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja vandaag klopt en andere dagen?
Nou denk dus niet dat ze t verzint. Ze waren toen erg close. Ze zei net ook ik was er zelf bij heb t ook toegelaten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat verzint ze.
Naja, Jessie is ze toch al kwijt. Ze probeert weer stoer te doen. Zeker aan de drank? Dan slaat haar fantasie nog meer op hol dan normaal.
Doen ze nog minder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Toen hebben ze niet gekooktquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Toegelaten? Ze sprong er zelf steeds op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nou denk dus niet dat ze t verzint. Ze waren toen erg close. Ze zei net ook ik was er zelf bij heb t ook toegelaten.
de foto will ik zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onze toenmalige koning wel, hoooor.
Krijg toch echt het idee dat Bill Jessie gebruikte....Bill dacht hem in haar zak te hebben, oke het is triest om zo ver te gaan bij een man helemaal als het geen zak heeft uitgemaakt.....en hij die zelfde avond enkel door een zoentje helemaal hoteldebotel is van een ander.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:19 schreef Mjelleke het volgende:
Sow bil en Jessie hebben nog sex gehad de ochtend van de lipsinc battle... en s avonds besluit die om verder te gaan met en te wachten op Demi. Kan me dan best voorstellen dat Billy zich gebruikt voelde.. Jessie was dus toch iemand met een dubbele agenda. Maar t ging ff te veel over Jessie en had ze geen zin meer in t interview en gast ze roken.
GB plaagt maar watquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk je bedoelt wel 1989 niet 1889
weet bil al dat jessie en oa do bij jacco waren toen hij dat concert deed (weet f niet hoe t heet)quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg toch echt het idee dat Bill Jessie gebruikte....Bill dacht hem in haar zak te hebben, oke het is triest om zo ver te gaan bij een man helemaal als het geen zak heeft uitgemaakt.....en hij die zelfde avond enkel door een zoentje helemaal hoteldebotel is van een ander.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Was zij het niet die steeds vroeg aan Jessie mag ik alsjeblieft bij je slapen . Zal niks doen alleen slapen....kan nu niet alleen liggen alsjeblieft.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nou denk dus niet dat ze t verzint. Ze waren toen erg close. Ze zei net ook ik was er zelf bij heb t ook toegelaten.
Weet ik eigenlijk niet, of Jacco daar over gehad heeft. |Hoeft er maar een te zijn en het komt vanzelf bij haar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
weet bil al dat jessie en oa do bij jacco waren toen hij dat concert deed (weet f niet hoe t heet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |