abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7370710

Ik vind deze wel cool, maar ik weet niet hoe die heet.. Aan de kop te zien is het een Fender (lijkt me het meest voor de hand liggende), maar die body's heeft naar mijn weten gibson gemaakt. Aan de hals te zien zou het een imitatie kunnen zijn, maar ik kan de originele gibson al niet eens goed te zien krijgen op gibson.com...

Wie weet wat meer?

pi_7370834
Body zou van gibson kunnen zijn, of is gejat van gibson..
Lijkt een Gibson ES als je t mij vraagt..

~Des

As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_7371114
het is iniedergeval geen Gibson want die hebben nooit zulke koppen

maar volgens mij staat wel Fender op de kop.. Fender heeft wel een aantal hollowbody's gemaakt maar deze heb ik nog nooit gezien..
en de body (en vooral de elementen) vind ik ook wel iets weg hebben van een Gretch.. of toch Gibson inderdaad

wellicht een gitaar zelf in elkaar gezet uit onderdelen van verschillende merken..

misschien kan je op hun site meer info vinden, of een duidelijkere foto.. deze gitaar gebruikt 'ie live ook wel volgens mij

pi_7371240
misschien heeft hij een Gibson body met een japanse strat / whatever hals heeft gecombineerd omdat heel veel mensen zeggen dat die lekkerder spelen....

Die hals ziet er nog al cheap uit nl... maar goed ik weet het niet

pi_7371498
Me pa de gitaar kenner zegt dat het waarschijnlijk een Fender Coronado, zessnarig uit de jarig zestig is, met dearmond elementen.

waarde is rond de 2000/3000 euro...

een zeldzame gitaar, en pa weet zeer veel van gitaren dus ik geloof hem wel
de serie is ontworpen door Roger Rossmeisl, jahjah me pa duikt gelijk de boeken in....

[Dit bericht is gewijzigd door wc-eend op 16-12-2002 17:56]

pi_7371886

Ze zijn wel het is hem wel zo ongeveer
tnx voor je pa!

maandag 16 december 2002 @ 18:13:03 #7
12221 Tijn