abonnement Unibet Coolblue
pi_173321944
Nog tips?

Ik snap dat zo'n meisje voor een vader de belangrijkste persoon in zijn leven is. Dus uiteraard wil je dan een beetje goed voor de dag komen. Maar wil ook niets forceren.
pi_173321957
Hoe oud is de dochter? En hoe lang zijn jullie samen?
pi_173321969
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:36 schreef 8777 het volgende:
Hoe oud is de dochter? En hoe lang zijn jullie samen?
26. We zijn pas een half jaartje samen. Nog niet zo lang dus.
pi_173321976
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:38 schreef Moofasah het volgende:

[..]

26. We zijn pas een half jaartje samen. Nog niet zo lang dus.
Oh ze is al volwassen, dan kan het toch gewoon?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:41:43 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173322000
Een meisje van 26??

Dat is gewoon een volwassen vrouw
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:43:03 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:44:42 #7
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173322041
Ik zou sowieso niet de hele tijd aan hem gaan plakken en hangen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173322044
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:41 schreef Molo het volgende:
Een meisje van 26??

Dat is gewoon een volwassen vrouw
Bedoelde maar te zeggen dat ze nog jong is. Vrouw klinkt zo ouwelijk vind ik zelf altijd.
pi_173322061
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:43 schreef maily het volgende:
Bij wie thuis is de kennismaking?
Op een familiefeest. Dus het is niet zo intiem. Dat scheelt misschien?
pi_173322082
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:44 schreef MPC60 het volgende:
Ik zou sowieso niet de hele tijd aan hem gaan plakken en hangen.
Goede tip. Nu doe ik dat sowieso niet zo in het openbaar. Maar zal er toch op letten.
  Spellchecker dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:47:40 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173322101
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:45 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Op een familiefeest. Dus het is niet zo intiem. Dat scheelt misschien?
Ja dat scheelt zeker. Hoef je niet de hele tijd bij elkaar te zitten ;)
Zal best meevallen. Veel plezier en laat nog even weten hier?
pi_173322152
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:47 schreef maily het volgende:

[..]

Ja dat scheelt zeker. Hoef je niet de hele tijd bij elkaar te zitten ;)
Zal best meevallen. Veel plezier en laat nog even weten hier?
Is goed hoor. Is pas over 2 weken btw.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:59:11 #13
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_173322295
-

[ Bericht 55% gewijzigd door Hallmark op 24-08-2017 10:57:31 (toon) ]
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_173322473
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:44 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Bedoelde maar te zeggen dat ze nog jong is. Vrouw klinkt zo ouwelijk vind ik zelf altijd.
Ze is gewoon een vrouw.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173322535
Mijn vriend heeft een dochter van 20, ik zou zeggen wees gewoon jezelf en verwacht er niet teveel van. Dochters kunnen nog wel eens moeite hebben met nieuwe partners. Dit gaat natuurlijk niet altijd op, maar verwacht niet gelijk beste vriendinnen te worden. Hou het bij de eerste ontmoeting wat oppervlakkig, vraag gewoon wat dingen over werk/studie dat soort zaken.
pi_173322551
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:44 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Bedoelde maar te zeggen dat ze nog jong is. Vrouw klinkt zo ouwelijk vind ik zelf altijd.
Zou dr toch maar als vrouw benaderen en niet als meisje. Het klonk echt alsof je over een 8 jarige aan het praten was ofzo. :+
pi_173322599
Meisje. :')

Verder hangt het er allemaal nogal vanaf wat de situatie is (geweest) met haar moeder. Maar vraag je vriend gewoon of hij jullie wil introduceren.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:38:54 #18
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173323007
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:44 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Bedoelde maar te zeggen dat ze nog jong is. Vrouw klinkt zo ouwelijk vind ik zelf altijd.
Jong zijn is nogal relatief. Imho ben jij gewoon oud. Maar dat terzijde; ze is gewoon een volwassen vrouw en zeker geen meisje.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:09:35 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173323563
Is je vriend ooit vreemdgegaan bij haar moeder? Ligt aan de reden van de breuk en zijn gedrag in het verleden en het aantal eerdere partners hoe ze tegen jou aankijkt.
pi_173324117
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:09 schreef Mishu het volgende:
Is je vriend ooit vreemdgegaan bij haar moeder? Ligt aan de reden van de breuk en zijn gedrag in het verleden en het aantal eerdere partners hoe ze tegen jou aankijkt.
Gaat het wel, of heb je een hersenbloeding?
1 + 1 = blauw
pi_173324120
Highfive
pi_173324166
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:11 schreef Miss-X het volgende:
Mijn vriend heeft een dochter van 20, ik zou zeggen wees gewoon jezelf en verwacht er niet teveel van. Dochters kunnen nog wel eens moeite hebben met nieuwe partners. Dit gaat natuurlijk niet altijd op, maar verwacht niet gelijk beste vriendinnen te worden. Hou het bij de eerste ontmoeting wat oppervlakkig, vraag gewoon wat dingen over werk/studie dat soort zaken.
Ts is een man. Ik gok dat z'n partner pas op latere leeftijd uit de kast is gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 16:40:36 ]
pi_173324469
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:37 schreef Kamina het volgende:

[..]

Gaat het wel, of heb je een hersenbloeding?
:')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:39:43 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173325419
Gewoon zo doen als je tegen anderen ook zou doen. Niet er bovenop duiken en krom liggen om aardig gevonden te worden. Maar je voorstellen en vriendelijke interesse tonen. Je ook met anderen bezig houden.
Misschien weet je al het een en ander van haar, heb je daardoor een leuk aanknopingspunt, maar forceer het niet te erg allemaal.

Wees vriendelijk, wees jezelf en vooral ontspan. Ik neem aan dat je partner je niet zomaar meeneemt naar een vijandige omgeving, in ieder geval niet zonder daarvoor te waarschuwen. Het komt dus allemaal wel goed als je gewoon normaal doet.
Je hoeft niet gelijk dikke mik met haar te zijn, dat is iets dat met de tijd kan groeien.

Ik ken het van de kant van de dochter. Was wel een beetje onwennig toen mijn moeder een nieuwe vriend kreeg na de dood van mijn vader. Maar hij maakt mijn moeder gelukkig en is hartstikke aardig. Dat onwennige gevoel was zo over.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173325658
Ga niet te erg je best doen. Dat vond ik altijd zo irritant
Geef haar ook de optie om je niet te mogen zeg maar. Jullie hoeven niet bffs te worden
Doe niet alsof je van dezelfde leeftijd bent en veel met elkaar gemeen hebt en dat hele 'je zit op hockey toch? Dat zei je vader. Super leuk ik zou er graag meer over horen' vond ik ook kak irritant. Het maakt het zo'n Ding. Zo doe je ook niet als je een nieuwe collega hebt of zo

Heeft ze al veel vrouwen zien komen en gaan?
pi_173325693
Ow en benader niet het verkeerde grietje :')

Deed een van de veroveringen van mijn pa ooit. De arme vrouw was al de hele tijd super geforceerd aardig aan het doen tegen mijn nichtjes :')
Mijn zus en ik hebben hartelijk gelachen maar op afstand was het nog pijnlijker dus dat werd niks meer
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:58:50 #27
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173325757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:52 schreef Allures het volgende:

Doe niet alsof je van dezelfde leeftijd bent
Ik denk dat hij dat maar beter wel kan doen, dat zijn ze tenslotte.
pi_173325784
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:58 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dat maar beter wel kan doen, dat zijn ze tenslotte.
ow dan word lekker awkward dan
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:01:44 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173325816
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:54 schreef Allures het volgende:
Ow en benader niet het verkeerde grietje :')

Deed een van de veroveringen van mijn pa ooit. De arme vrouw was al de hele tijd super geforceerd aardig aan het doen tegen mijn nichtjes :')
Mijn zus en ik hebben hartelijk gelachen maar op afstand was het nog pijnlijker dus dat werd niks meer
Vind ik naar van jullie om eerlijk te zijn.

Je zegt dan toch gewoon zo snel mogelijk even iets tegen zo'n vrouw, stelt je dan toch snel voor als zijnde dochter van? En iemand het 'kwalijk' nemen wat teveel haar best te doen, vind ik ronduit flauw.
Maak een grapje erom, haal de angel eruit en het leven is een stuk fijner voor iedereen.

Tuurlijk is het even onwennig, maar je kan het ook erger maken dan het is zo.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173326195
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:52 schreef Allures het volgende:
Ga niet te erg je best doen. Dat vond ik altijd zo irritant
Geef haar ook de optie om je niet te mogen zeg maar. Jullie hoeven niet bffs te worden
Doe niet alsof je van dezelfde leeftijd bent en veel met elkaar gemeen hebt en dat hele 'je zit op hockey toch? Dat zei je vader. Super leuk ik zou er graag meer over horen' vond ik ook kak irritant. Het maakt het zo'n Ding. Zo doe je ook niet als je een nieuwe collega hebt of zo

Heeft ze al veel vrouwen zien komen en gaan?
In het verlengde, please ga niet "Ooooh, dus jij bent huppeldepup! :D ". Dat is tenenkrommend en denigrerend.

Doe gewoon normaal. Alsof je een nieuwe collega hebt, inderdaad! Open mind, begin niet direct over van alles wat je al via via over haar weet, dat is gewoon onbeschoft.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:30:32 #31
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173326345
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:00 schreef Allures het volgende:

[..]

ow dan word lekker awkward dan
Papa ruilt mama in voor een man die zo oud is als zijn dochter, kan niet mis gaan inderdaad. :')
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:31:11 #32
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173326360
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

In het verlengde, please ga niet "Ooooh, dus jij bent huppeldepup! :D ". Dat is tenenkrommend en denigrerend.

Doe gewoon normaal. Alsof je een nieuwe collega hebt, inderdaad! Open mind, begin niet direct over van alles wat je al via via over haar weet, dat is gewoon onbeschoft.
Als ik van een nieuwe collega weet dat die ook paarden heeft begin ik daar ook over. Is juist een leuk aanknopingspunt om een gesprek te beginnen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173326740
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Vind ik naar van jullie om eerlijk te zijn.

Je zegt dan toch gewoon zo snel mogelijk even iets tegen zo'n vrouw, stelt je dan toch snel voor als zijnde dochter van? En iemand het 'kwalijk' nemen wat teveel haar best te doen, vind ik ronduit flauw.
Maak een grapje erom, haal de angel eruit en het leven is een stuk fijner voor iedereen.

Tuurlijk is het even onwennig, maar je kan het ook erger maken dan het is zo.
ik was 17 en het was waarschijnlijk de derde van dat jaar. Daarnaast was het geen aardige vrouw dus ik ga nergens de angel uit halen
Ze was ook zo weer weg dus whatever.
pi_173326784
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als ik van een nieuwe collega weet dat die ook paarden heeft begin ik daar ook over. Is juist een leuk aanknopingspunt om een gesprek te beginnen.
maar dat weet je niet. Het hele 'papa heeft al lekker heel aanknopingspunten gegeven en zij heeft daarna op Google opgezocht wat ze er over kon vragen is awkward

Met een collega kom je er op een natuurlijke manier achter dat je allebei op hockey hebt gezeten. En verloopt het grsprek natuurlijk en vanuit een oprecht gedeelde interesse. Compleet anders
pi_173326812
Als jij 28 bent kan het sowieso best awkward worden.

Maar zonder dolheid, op die leeftijd zal het niet al te heftig worden, denk dat een puber/tiener wel iets lastiger zal zijn.
.
pi_173326862
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:56 schreef Fer het volgende:
Als jij 28 bent kan het sowieso best awkward worden.

Maar zonder dolheid, op die leeftijd zal het niet al te heftig worden, denk dat een puber/tiener wel iets lastiger zal zijn.
heftig niet nee maar de kans dat ze er op zit te wachten is misschien wel klein :@ als ze even oud zijn
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:05:09 #37
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173326994
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:55 schreef Allures het volgende:

[..]

maar dat weet je niet. Het hele 'papa heeft al lekker heel aanknopingspunten gegeven en zij heeft daarna op Google opgezocht wat ze er over kon vragen is awkward

Met een collega kom je er op een natuurlijke manier achter dat je allebei op hockey hebt gezeten. En verloopt het grsprek natuurlijk en vanuit een oprecht gedeelde interesse. Compleet anders
Grote kans dat ik dat wel weet. Want andere collega's praten over die nieuwe en zeggen dan he jij hebt toch ook paarden (of vul wat anders in)?
Al vele keren dit soort dingen meegemaakt (ook andersom trouwens). Is echt vrij normaal.

Hier heb ik meer het idee dat de 'kinderen' juist zoeken naar redenen om af te wijzen. Wat ik dan lees in jouw is geen oprechte interesse bij die nieuwe partner. Terwijl de kans enorm is dat dat het wel was, die nieuwe partner oprecht interesse had, oprecht was in dat contact willen maken.
Dat je vader/moeder voor de 3de keer dat jaar met een nieuwe aankwam is niet de schuld van die nieuwe partner die zijn/haar best doet een goede start met jou te maken. En die amper tot geen kans krijgt omdat alles met argusogen wordt bekeken. Iets wat je niet doet bij die nieuwe collega...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173327204
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Grote kans dat ik dat wel weet. Want andere collega's praten over die nieuwe en zeggen dan he jij hebt toch ook paarden (of vul wat anders in)?
Al vele keren dit soort dingen meegemaakt (ook andersom trouwens). Is echt vrij normaal.

Hier heb ik meer het idee dat de 'kinderen' juist zoeken naar redenen om af te wijzen. Wat ik dan lees in jouw is geen oprechte interesse bij die nieuwe partner. Terwijl de kans enorm is dat dat het wel was, die nieuwe partner oprecht interesse had, oprecht was in dat contact willen maken.
Dat je vader/moeder voor de 3de keer dat jaar met een nieuwe aankwam is niet de schuld van die nieuwe partner die zijn/haar best doet een goede start met jou te maken. En die amper tot geen kans krijgt omdat alles met argusogen wordt bekeken. Iets wat je niet doet bij die nieuwe collega...
daarom vroeg ik ook of er al veel vrouwen voorbij waren gekomen
Het is lullig voor de nieuwe partner ja, maar de kans dat de dochter er dan niet op zit te wachten is reëel, of je dat nou fair vind of niet. Vooral als het iemand van half papa's leeftijd is

En daarom typte ik ook 'geef haar de kans je niet te mogen'. Het is niet onwaarschijnlijk dat je dus met 1-0 achter begint. Hoe meer je er aan gaat trekken, hoe minder ze er voor open zal staan (in mijn ervaring)
Hoe meer je de ruimte hier voor geeft hoe fijner voor haar

Nogmaals, of het fair of netjes is als iemand niet voor je open staat doet er dan niet zo toe als je naar een positief punt toe wil. En misschien heeft ze geluk en is het niet zo
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:35:23 #39
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173327821
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:15 schreef Allures het volgende:

[..]

daarom vroeg ik ook of er al veel vrouwen voorbij waren gekomen
Het is lullig voor de nieuwe partner ja, maar de kans dat de dochter er dan niet op zit te wachten is reëel, of je dat nou fair vind of niet. Vooral als het iemand van half papa's leeftijd is

En daarom typte ik ook 'geef haar de kans je niet te mogen'. Het is niet onwaarschijnlijk dat je dus met 1-0 achter begint. Hoe meer je er aan gaat trekken, hoe minder ze er voor open zal staan (in mijn ervaring)
Hoe meer je de ruimte hier voor geeft hoe fijner voor haar

Nogmaals, of het fair of netjes is als iemand niet voor je open staat doet er dan niet zo toe als je naar een positief punt toe wil. En misschien heeft ze geluk en is het niet zo
Hier verder wel mee eens hoor, schreef ook al dat het echt niet gelijk om dikke mik met elkaar hoeft te gaan en dat 'erop' duiken niet zo verstandig is.
Gewoon lekker ontspannen zoals je met wie dan ook zou omgaan die je net ontmoet.

Alhoewel dat ook weer als 'fout' gezien kan worden door die dochter. Als die al knorrig is om de keuze van de vader kan je het niet goed doen. Doe je al snel teveel of te weinig, wordt er gewoon gezocht naar een reden om af te wijzen. Was dat afwijzen eigenlijk al een feit voordat je elkaar hebt ontmoet.

Voor de ts dus, doe gewoon normaal. Als jij vriendelijk en fatsoenlijk was is dat voldoende, weet je dat het niet aan jou ligt.
Als je iets teveel je best doet, op vriendelijke manier wat onhandig bent is dat geen probleem als iemand open staat voor je. Is dat niet zo is dat niet iets waar jij wat aan kan veranderen. Dat is dan tussen ouder en 'kind', betrek dat dan niet op jezelf.
In dit geval gaat het om een volwassen vrouw, die zou in staat moeten zijn hier normaal mee om te gaan. Mits papa er geen enorme zooi van heeft gemaakt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:35:51 #40
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173327839
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Grote kans dat ik dat wel weet. Want andere collega's praten over die nieuwe en zeggen dan he jij hebt toch ook paarden (of vul wat anders in)?
Al vele keren dit soort dingen meegemaakt (ook andersom trouwens). Is echt vrij normaal.

Hier heb ik meer het idee dat de 'kinderen' juist zoeken naar redenen om af te wijzen. Wat ik dan lees in jouw is geen oprechte interesse bij die nieuwe partner. Terwijl de kans enorm is dat dat het wel was, die nieuwe partner oprecht interesse had, oprecht was in dat contact willen maken.
Dat je vader/moeder voor de 3de keer dat jaar met een nieuwe aankwam is niet de schuld van die nieuwe partner die zijn/haar best doet een goede start met jou te maken. En die amper tot geen kans krijgt omdat alles met argusogen wordt bekeken. Iets wat je niet doet bij die nieuwe collega...
Het is ook heel irritant als je pa een rondneuker is met een midlife crisis. En dat je elke keer 'mama' moet zeggen tegen een grietje van 28.
pi_173328269
Ik beeldde me totaal iets anders in toen ik de TT las :D
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:01:10 #42
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173328526
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:35 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is ook heel irritant als je pa een rondneuker is met een midlife crisis. En dat je elke keer 'mama' moet zeggen tegen een grietje van 28.
Alsof dat grietje van 28 zich daar gemakkelijk bij voelt...
Een gezond grietje (of in dit geval gozertje) van 28 vindt dat een slecht plan, voelt zich daar zeer ongemakkelijk bij.

Maar dat is vooral de schuld van pa lief, daar kan dat 'neukertje' weinig aan doen, die is waarschijnlijk gewoon oprecht in een goede start willen maken met elkaar en normaal/vriendelijk met elkaar omgaan.
Mocht het gaan om een idioot die wil dat zij mama, of hij 2de papa genoemd wil worden dan heeft het 'kind' gelijk er een broertje dood aan te hebben, maar gelukkig is dat zeer zeldzaam.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173328917
waar staat dat TS even oud / iets ouder is dan de dochter van de vriend? Als dat zo is ben ik helemaal benieuwd naar de afloop.. (niet bedoeld alsof ik de popcorn al klaar heb staan trouwens.. ;) Oprechte interesse hiero :* )
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_173328945
Ja ik ben een man. Maar het is al lang bekend dat haar vader homo is. Dus dat zal geen schok zijn.
pi_173328964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:16 schreef Apotheose het volgende:
waar staat dat TS even oud / iets ouder is dan de dochter van de vriend? Als dat zo is ben ik helemaal benieuwd naar de afloop.. (niet bedoeld alsof ik de popcorn al klaar heb staan trouwens.. ;) Oprechte interesse hiero :* )
Hij is net zo oud. Hij valt op oudere (niet nichterige) mannen..
Hey
pi_173328980
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:17 schreef Moofasah het volgende:
Ja ik ben een man. Maar het is al lang bekend dat haar vader homo is. Dus dat zal geen schok zijn.
Ik zou het eens met haar proberen :P
Hey
pi_173329011
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:17 schreef Moofasah het volgende:
Ja ik ben een man. Maar het is al lang bekend dat haar vader homo is. Dus dat zal geen schok zijn.
Gewoon relaxed zijn. Ze is volwassen, niet teveel aan haar pa plakken, dat vinden dochters over het algemeen awkward weet ik uit ervaring.
pi_173329104
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:17 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Hij is net zo oud.
Ok.

quote:
Hij valt op oudere (niet nichterige) mannen..
Snap ik O-)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_173329157
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:09 schreef Mishu het volgende:
Is je vriend ooit vreemdgegaan bij haar moeder? Ligt aan de reden van de breuk en zijn gedrag in het verleden en het aantal eerdere partners hoe ze tegen jou aankijkt.
Haar ouders waren in haar kindertijd al niet meer samen als stel. Dus volgens mij weet ze niet beter.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:26:10 #50
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173329273
Je kunt misschien gewoon open zijn? Iets als "Nou ik ben dus TS. Ik voel me best een beetje opgelaten nu ik je ontmoet." Het is geen meisje maar een vrouw, dus die zal daar best iets mee kunnen.
pi_173329497
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:52 schreef Allures het volgende:
Doe niet alsof je van dezelfde leeftijd bent en veel met elkaar gemeen hebt en dat hele 'je zit op hockey toch?
Nou dat zijn we in dit geval echt. Beetje hypocriet misschien. Maar als ik me in haar situatie verplaats zou ik dat zelf ook wel awkward vinden.

quote:
Heeft ze al veel vrouwen zien komen en gaan?
Een aantal mannen maar hoeveel exact weet ik dan weer niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Moofasah op 22-08-2017 20:41:09 ]
pi_173329778
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:26 schreef Lunatiek het volgende:
Je kunt misschien gewoon open zijn? Iets als "Nou ik ben dus TS. Ik voel me best een beetje opgelaten nu ik je ontmoet." Het is geen meisje maar een vrouw, dus die zal daar best iets mee kunnen.
Dus als ik op een luchtige manier zeg dat ik me kan voorstellen dat dit awkward is voor haar is daar niets mis mee?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:02:53 #53
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173330343
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:33 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nou dat zijn we in dit geval echt. Beetje hypocriet misschien. Maar als ik me in haar situatie verplaats zou ik dat zelf ook wel awkward vinden.

[..]

Een aantal mannen maar hoeveel exact weet ik dan weer niet.
Praat eens met je partner. Die weet hoe dat zit, die weet hoe die dochter erin zit. Hoe ze is en wat ze meer en minder waardeert. Of ze van nuchter houdt of juist wil zien dat je dat extra stapje doet. Hij kent haar, kent de situatie.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173330400
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Praat eens met je partner. Die weet hoe dat zit, die weet hoe die dochter erin zit. Hoe ze is en wat ze meer en minder waardeert. Of ze van nuchter houdt of juist wil zien dat je dat extra stapje doet. Hij kent haar, kent de situatie.
Hij zegt dat ze gemakkelijk is. Maar zal nog eens doorvragen.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:20:12 #55
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173330903
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:04 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Hij zegt dat ze gemakkelijk is. Maar zal nog eens doorvragen.
Doorvragen is niet verkeerd, maar overdrijf niet. Neem ook gewoon aan wat er gezegd wordt.
Als hij zegt dat ze niet moeilijk is zal ze dat waarschijnlijk ook niet zijn. Er is een kans dat ze je niet heel serieus neemt als langdurige partner als die man er veel verslijt. Maar met wat hij nu zo zegt zal ze je waarschijnlijk niet het vuur aan je schenen leggen en gewoon open staan voor normaal contact. Hou het daar gewoon bij.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173331237
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Doorvragen is niet verkeerd, maar overdrijf niet. Neem ook gewoon aan wat er gezegd wordt.
Als hij zegt dat ze niet moeilijk is zal ze dat waarschijnlijk ook niet zijn. Er is een kans dat ze je niet heel serieus neemt als langdurige partner als die man er veel verslijt. Maar met wat hij nu zo zegt zal ze je waarschijnlijk niet het vuur aan je schenen leggen en gewoon open staan voor normaal contact. Hou het daar gewoon bij.
Dankje voor je tips.

Ook aan anderen die serieus gereageerd hebben overigens.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:30:01 #57
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173334053
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:33 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nou dat zijn we in dit geval echt. Beetje hypocriet misschien. Maar als ik me in haar situatie verplaats zou ik dat zelf ook wel awkward vinden.

[..]

Een aantal mannen maar hoeveel exact weet ik dan weer niet.
Ik zou dezelfde leeftijd gewoon bespreekbaar maken, zo van: gek he?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 05:48:43 #58
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173335599
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:42 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dus als ik op een luchtige manier zeg dat ik me kan voorstellen dat dit awkward is voor haar is daar niets mis mee?
Nee, andersom, dat het awkward is voor jou. Benoem je eigen gevoelens. Daarmee stel je je kwetsbaar op dus je moet wel lef hebben, maar je geeft haar de kans om iets met die informatie te doen.
Vertellen hoe jij denkt dat iemand anders zich voelt is nooit een goed idee. De persoon gaat bijna per definitie in de verdediging, zeker als je elkaar niet of nauwelijks kent. Het is namelijk òf erg confronterend, òf je zit er heel erg naast. Dat de ander zich tegen je gaat verzetten uit verdediging wil je niet.
pi_173346589
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 05:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee, andersom, dat het awkward is voor jou. Benoem je eigen gevoelens. Daarmee stel je je kwetsbaar op dus je moet wel lef hebben, maar je geeft haar de kans om iets met die informatie te doen.
Vertellen hoe jij denkt dat iemand anders zich voelt is nooit een goed idee. De persoon gaat bijna per definitie in de verdediging, zeker als je elkaar niet of nauwelijks kent. Het is namelijk òf erg confronterend, òf je zit er heel erg naast. Dat de ander zich tegen je gaat verzetten uit verdediging wil je niet.
Zit wel iets in inderdaad. Dan zal ik het bij mezelf houden. Mocht het ter spraken komen.
pi_173669215
Is prima gegaan. Leuke meid. Ze heeft tegen haar vader gezegd dat ze me een leuke jongen vond. Dus fijn dat het wederzijds was.
  Spellchecker zaterdag 9 september 2017 @ 00:28:21 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173669444
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 00:09 schreef Moofasah het volgende:
Is prima gegaan. Leuke meid. Ze heeft tegen haar vader gezegd dat ze me een leuke jongen vond. Dus fijn dat het wederzijds was.
👍
  FOK!fotograaf zaterdag 9 september 2017 @ 09:31:05 #62
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_173671483
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 00:09 schreef Moofasah het volgende:
Is prima gegaan. Leuke meid. Ze heeft tegen haar vader gezegd dat ze me een leuke jongen vond. Dus fijn dat het wederzijds was.
Fijn om te horen!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_173681909
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 00:09 schreef Moofasah het volgende:
Is prima gegaan. Leuke meid. Ze heeft tegen haar vader gezegd dat ze me een leuke jongen vond. Dus fijn dat het wederzijds was.
Fijn! *O*
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 9 september 2017 @ 23:02:16 #64
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_173685577
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:35 schreef Moofasah het volgende:
Nog tips?

Ik snap dat zo'n meisje voor een vader de belangrijkste persoon in zijn leven is. Dus uiteraard wil je dan een beetje goed voor de dag komen. Maar wil ook niets forceren.
Dude volgens mij zit je de boel te belazeren. Hier zeg je dat je een relatie hebt met een vrouw..


En hier heb je het over dat je een homosexuele relatie hebt SEX / Sex om je partner een plezier te doen?

I dont get it.....
God doesn't help stupid!
  Spellchecker zaterdag 9 september 2017 @ 23:08:49 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173685708
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 23:02 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Dude volgens mij zit je de boel te belazeren. Hier zeg je dat je een relatie hebt met een vrouw..


En hier heb je het over dat je een homosexuele relatie hebt SEX / Sex om je partner een plezier te doen?

I dont get it.....
Ik zeg: lees de OP nogeens ;)
pi_173685758
Niet alles gelezen, 1 tip, niet moederlijk gaan doen over die dochter.


Ui ervaring dit,, alleen als zoon in het verhaal.
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker zaterdag 9 september 2017 @ 23:12:21 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173685771
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 23:11 schreef kree het volgende:
Niet alles gelezen, 1 tip, niet moederlijk gaan doen over die dochter.


Ui ervaring dit,, alleen als zoon in het verhaal.
TS is een meneer ;)
pi_173689441
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:35 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is ook heel irritant als je pa een rondneuker is met een midlife crisis. En dat je elke keer 'mama' moet zeggen tegen een grietje van 28.
TS is toch gay? En een man?
pi_173689451
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 23:02 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Dude volgens mij zit je de boel te belazeren. Hier zeg je dat je een relatie hebt met een vrouw..


En hier heb je het over dat je een homosexuele relatie hebt SEX / Sex om je partner een plezier te doen?

I dont get it.....
Hij heeft het hier toch niet over een vrouw :')
  zondag 10 september 2017 @ 17:54:02 #70
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_173697267
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft het hier toch niet over een vrouw :')
Jup zie t nu. Was wel ff kort een verwarring
God doesn't help stupid!
pi_173824431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:11 schreef Miss-X het volgende:
Mijn vriend heeft een dochter van 20, ik zou zeggen wees gewoon jezelf en verwacht er niet teveel van. Dochters kunnen nog wel eens moeite hebben met nieuwe partners. Dit gaat natuurlijk niet altijd op, maar verwacht niet gelijk beste vriendinnen te worden. Hou het bij de eerste ontmoeting wat oppervlakkig, vraag gewoon wat dingen over werk/studie dat soort zaken.
Misschien als TS er knapper uitziet dan die dochter en de show steelt op het feestje, dan kan er wel irritatie ontstaan bij haar.
5 Ferrari's op videoband!
  Spellchecker zondag 17 september 2017 @ 11:10:04 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173824767
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Misschien als TS er knapper uitziet dan die dochter en de show steelt op het feestje, dan kan er wel irritatie ontstaan bij haar.
TS is een meneer, dus met die concurrentie zal het wel meevallen.
pi_173824848
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

TS is toch gay? En een man?
Huh en zijn vriend was hetero 26 jaar geleden en is de échte biologische vader of wat??
5 Ferrari's op videoband!
pi_173824905
Hoe Gaat het tot nog toe???

Wat ik echt wil weten is of ze lekker is?
  Spellchecker zondag 17 september 2017 @ 11:25:01 #75
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173825027
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Huh en zijn vriend was hetero 26 jaar geleden en is de échte biologische vader of wat??
Ja.
pi_173825060
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Huh en zijn vriend was hetero 26 jaar geleden en is de échte biologische vader of wat??
Klopt.
En dat is niet echt ongewoon, mensen die eerst een heteroseksuele relatie hebben (en kinderen krijgen) en daarna tot inzicht komen dat ze op het andere geslacht vallen. Of daar aan toe gaan geven. Een jaar of 30 geleden was de wereld toch ook nog wel anders.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_173825423
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:26 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Klopt.
En dat is niet echt ongewoon, mensen die eerst een heteroseksuele relatie hebben (en kinderen krijgen) en daarna tot inzicht komen dat ze op het andere geslacht vallen. Of daar aan toe gaan geven. Een jaar of 30 geleden was de wereld toch ook nog wel anders.
weet ik niet.
En je bent toch al vanaf je geboorte homosueel? en hoe word je dan opgewonden van een vrouw? heteromannen worden toch ook niet opgewonden van een man?
5 Ferrari's op videoband!
pi_173827685
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

weet ik niet.
En je bent toch al vanaf je geboorte homosueel? en hoe word je dan opgewonden van een vrouw? heteromannen worden toch ook niet opgewonden van een man?
Wanneer dat (nog) niet gewoon is en je datgene doet wat van je verwacht wordt -partner van het andere geslacht zoeken - dan denk je dat dat zo hoort. Eventuele gevoelens voor het eigen geslacht worden onderdrukt.

En sex is vaak niet zo'n groot probleem, je weet immers niet beter. Pas later, wanneer er een nieuwe partner is van het gewenste / eigen geslacht, dan blijkt sexualiteit en libido ineens heel anders te zijn.

Heb het van dichtbij gezien - nee, niet letterlijk - bij mijn eigen ex.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:54:25 #79
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174018814
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Huh en zijn vriend was hetero 26 jaar geleden en is de échte biologische vader of wat??
Ik denk niet dat zijn vriend hetero was maar eerder nog in de kast. En toen niet durfde eruit te komen. Je staat versteld hoeveel vrouwen en mannen nog in de kast staan.
God doesn't help stupid!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')