Voor het raiden hebben we wel vogeltjesdans nodig.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Aight dan gaan we flink farmen. Misschien raiden zelfs?
Ja is prima. Dan hebben we hem nodig. Zit baajguardian of hoe die heet ook in de clan?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor het raiden hebben we wel vogeltjesdans nodig.
Hij heeft een sterke magiër die de tegenstander onschadelijk maakt
Ken ik niet. Het is ook een exclusieve clanquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja is prima. Dan hebben we hem nodig. Zit baajguardian of hoe die heet ook in de clan?
Dan is het goed hem kan ik niet zo uitstaan. Wat spelen we trouwens? Neem aan dat we Horde spelen toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ken ik niet. Het is ook een exclusieve clan
Uiteraard spelen we horde. Anders wilde vogeltjesdans ook niet meedoenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan is het goed hem kan ik niet zo uitstaan. Wat spelen we trouwens? Neem aan dat we Horde spelen toch?
Mooi ik denk dat je goeie keuze hebt gemaakt Vogeltjesdans is een zeer capabele speler.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:55 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Uiteraard spelen we horde. Anders wilde vogeltjesdans ook niet meedoen
Dat spel was toch gratis?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 10:36 schreef Argo het volgende:
Helaas kan ik na 12 jaar gewoonweg het membership niet meer betalen.
F2p heeft geen zin. Klacht lijkt me duidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |