Het is idd een bizar seizoen. Spelers die het normaal gezien goed doen falen, spelers die normaal kut zijn doen het lekker en grijze spelers hebben uitschieters naar boven en beneden. Tevens valt er echt geen peil op te trekken hoe clubs het doen, dus alles is een gokquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten doen. Maar dit is maar een raar manager-seizoen.
Mijn tactiek pakt niet echt uit, maar omdat ik relatief weinig wissel sta ik er rond P20 nog wel prima voor.
mwah met veel PEC en VVV kom je tot nog toe een heel eind.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is idd een bizar seizoen. Spelers die het normaal gezien goed doen falen, spelers die normaal kut zijn doen het lekker en grijze spelers hebben uitschieters naar boven en beneden. Tevens valt er echt geen peil op te trekken hoe clubs het doen, dus alles is een gokDaarom ben ik ook jaloers op lui die het perfect aanvoelen en de ranglijst aanvoeren.
Dat bedoel ik, van VVV werd opzich niks verwacht maar die doen heerlijk mee. Helaas moest ik de vorige ronde zonodig Promes hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah met veel PEC en VVV kom je tot nog toe een heel eind.
Daarom wil ik alleen verdedigers van teams die niet tegen Ajax, PSV, Feyenoord moeten, tenzij ze van Ajax/PSV/Feyenoord zijn. Vitesse is ook een prima optie dit jaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, van VVV werd opzich niks verwacht maar die doen heerlijk mee. Helaas moest ik de vorige ronde zonodig Promes hebbenCrooij die het geweldig doet wanneer hij NIET in mijn team zit en het kut doet wanneer dat WEL zo is. Etc
Heb Kashia twee rondes gehad, viel tegen. Net als Dumfries van Heerenveen, alleen maar geel en kutquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom wil ik alleen verdedigers van teams die niet tegen Ajax, PSV, Feyenoord moeten, tenzij ze van Ajax/PSV/Feyenoord zijn. Vitesse is ook een prima optie dit jaar.
Ik kon kiezen tussen Lozano en Locadia. Gok eens wie er in m'n team zitquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutweekend dus, maar daar was ik wel bang voor
Mja, das extra bras...quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:00 schreef SnuggLe het volgende:
Hoop dat 57 punten deze ronde oke is. Maar denk gezien Zwolle veel mensen veel punten.
56 punten, met morgen nog Locadia (eventueel) en Schaars... wat een weeldequote:Caenepeel 3
Berghuis 6
Koolwijk 5
Niemeijer 5
Leemans 2
Mattheij 5
Massop 10
Karami 10
Boer 10
alles tot en met gisteren staat er inmiddels inquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:25 schreef RubenSosa het volgende:
Klopt het dat de wedstrijden van vorige week nog niet zijn bijgewerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |