Ik zou vooral nog meer wisselen inderdaad.... daar wordt het allemaal beter van....quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Promes dus zelfs -8Mag goddomme nog blij zijn als ik 15 puntjes haal dit weekend. Ik kap ermee. Waardeloos. Slechtste start ooit voor mij.
Klopt, goede spits. Alleen jammer dat Willem 2 zo weinig pinten verder pakt. Is hij nog steeds gehuurd van Villareal?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Sol blijft wel een lekker spelertje, jammer dat die lul vorige week de pingel veroorzaakte
Das zonde van mijn centen jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:00 schreef SnuggLe het volgende:
Chips, eindelijk Parzyszek eruit gehaald voor Nijland. Is Nijland geblesseerd en speelt Parzyszek dus....die gaat er 2 maken.
Het is toch al een verloren seizoen voor me, dus ga ik gewoon lekker beetje aankuttenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 07:19 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik zou vooral nog meer wisselen inderdaad.... daar wordt het allemaal beter van....
Dit dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:10 schreef govie het volgende:
Tot op heden heeft iedere beslissing fout uitgepakt, echt iedere beslissing. Maargoed, ik blijf wel upgraden want ik wil op de eerste pagina, er kan er maar een de winnaar zijn.
Dat doe je toch ieder jaar?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is toch al een verloren seizoen voor me, dus ga ik gewoon lekker beetje aankutten
[..]
Dit dus
Wat maak je je daar toch de hele tijd druk over?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat doe je toch ieder jaar?
Excuse me if i’m wrong, maar wellicht is het een idee om na 3 seizoenen zo snel mogelijk zo veel mogelijk te wisselen (en daarmee veel transferkosten kwijt te zijn) eens een andere strategie te proberen...?
Ik twijfelde nog over Piotr, heb uiteindelijk Dabo ingewisseld voor Kashia. Met Van Polen, Dumfries, Buttner heb ik nu wel een goede verdediging hoop ik dan. Zolang Dumfries niet weer zo slecht scoort als vorig weekendquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:00 schreef SnuggLe het volgende:
Chips, eindelijk Parzyszek eruit gehaald voor Nijland. Is Nijland geblesseerd en speelt Parzyszek dus....die gaat er 2 maken.
Ik heb juist Lozano erin gegooid, wist toen niet dat ie blessa wasquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Lozano er uit gehaald, Loca erin gezet
Locadia is toch fit?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Lozano er uit gehaald, Loca erin gezet
Ja, maar heb toch liever Lozano.quote:
Oh Leemans die heb ik ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Natuurlijk kreeg Excelsior een tegengoal. Natuurlijk kregen twee spelers van me van Exc geel. Natuurlijk kreeg Leemans geel...
Ik speel sinds de vorige ronde een Heerenveen-team.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leemans was een lekker nuttige aankoop
Dat had je niet moeten doen. Maar dit is maar een raar manager-seizoen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel sinds de vorige ronde een Heerenveen-team.
♫ Mes. steek. pijn.♫
Ik heb geen zin meer om dit soort managerpooltjes te doen. Ik volg niet meer zo intensief de Eredivisie dus dan ga ik funteams doen met ploegen die goed scoren in wat statistiekjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten doen. Maar dit is maar een raar manager-seizoen.
Mijn tactiek pakt niet echt uit, maar omdat ik relatief weinig wissel sta ik er rond P20 nog wel prima voor.
Zo zonde dat Exc de nul niet wist te houdenquote:Caenepeel 3
Leemans 0
Koolwijk 1
Mattheij 0
Massop 6
Karami 2
Boer 10
Zeker een mooie dag met mijn PEC Zwolle spelers.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker dagje.
Boer geen doelpunt tegen.
Polen doelpuntje gemaakt en geen doelpunt tegen.
Bruins assist.
Assaidi twee goals
Mokhtar assist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |