sterktequote:Op zondag 1 oktober 2017 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
Zeneli een middenvoetsbeentje gebroken. Daar gaan mijn punten ...
En de nul houdenquote:Op zondag 1 oktober 2017 08:46 schreef Joosie200 het volgende:
Laat Heerenveen en Vitesse maar winnen vandaag
Maar veel is er verder helaas niet bijgekomen, haha. 53. En helaas dat zowel Ajax en Fey de nul hielden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 08:26 schreef SnuggLe het volgende:
Lekkere punten met Leemans, El Khayati, 2 PSV-verdedigers, Lozano en Parzycek. 52 alleen met deze 6 heren.
Vrees dat er in de volgende ronde niet veel bij komen. Heb het gevoel dat veel van mijn spelers verliezen namelijk in die ronde op ADO Den Haag na (gelijkspel).quote:Op zondag 1 oktober 2017 01:13 schreef Ebakkenes het volgende:
[..]
Alle overwinningen voor mijn spelers. Dat wordt stijgen over 2 weken.![]()
Zelfs Beugelsdijk en Leemans heb ik. Kom op een totaal van 72 punten dit weekend.
16, morgen Matavz, Kashia, Van Crooij, Leemans en Promes nog te gaan, olé.quote:Ambrose 2
Garcia 2
Schaars 6
Thorsby 2
Dumfries -3
Boer 7
quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Promes dus zelfs -8Mag goddomme nog blij zijn als ik 15 puntjes haal dit weekend. Ik kap ermee. Waardeloos. Slechtste start ooit voor mij.
Is een gelijkspel ook goed?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, we gaan lekker aankutten:
[ afbeelding ]
Nu gaat Sparta natuurlijk met 3-0 winnen van Excelsior, let maar op
Nog goed nagedacht en toch spelers van PEC-Zwolle vervangen voor spelers van Sparta en één extra van Ajax.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 09:20 schreef Ebakkenes het volgende:
Spelers van ADO en FC Twente vervangen voor extra VVV-ers, spelers van PEC-Zwolle en een keeper van Ajax.
Als het 0-0 blijft vind ik het wel bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |