Nou was het al geen slecht sportdagje...........quote:
Bohhquote:Op zaterdag 18 november 2017 23:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn 2 Ajaxieden vd Beek en de Ligt hadden het slechter kunnen doen
Geen idee of meer mensen een compleet Zwolle elftal hebben maar ja ik sta nu 28e oid, eerder in de top tien.quote:Op maandag 20 november 2017 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
36ste na afgelopen weekend.
Zojuist één wissel toegepast, Gustafsson van Roda JC exit.
Ik zie dat er één gast rond plek 20 staat met hele elftal Zwolle spelers
Het is dan ook wel alles of niets voor jequote:Op dinsdag 21 november 2017 00:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee of meer mensen een compleet Zwolle elftal hebben maar ja ik sta nu 28e oid, eerder in de top tien.
El Khayati? Leemans? Seuntjens?quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook een geheime troef gespeeld. Leuk goedkoop spelertje
Koopmeinersquote:Op vrijdag 24 november 2017 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
El Khayati? Leemans? Seuntjens?
Assistje Leemansquote:Op zaterdag 25 november 2017 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Golaso Van Crooij
Goed gegokt
True, true. Voorlopig pakt het goed uit welquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is dan ook wel alles of niets voor je
Da's potverdikkeme fijnquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
vandaag ook weer lekker 33 punten erbij volgens mij. In totaal al 43 met nog Ajax en ADO (5 spelers) te gaan
Ik ben al weken bezitter van Jonesquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's potverdikkeme fijnJij hebt ook Bizot op doel?
Ik baal wel van Schaars... potentiëel 8 punten toen het 1-0 stond en nu maar 3 wegens verlies en gele kaartDenk dat ik nu op 38 sta, morgen 3x Excelsior en 1x ADO te gaan.
edit: ah, jij hebt natuurlijk Koopmeiners (en Til, gezien je team)
Net gecheckt jaquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben al weken bezitter van Jones
Team is
Jones
Nieuwkoop - De Ligt - Viergever (hopelijk speelt ie 'gewoon')
Til - Koopmeiners - Immers - El Khayati - Leemans
Neres - Van Crooij
edit: jouw team is dus 2M meer waard dan het mijnequote:Bizot
Karami - Mattheij - Massop
Leemans - Schaars - El Khayati - Niemeijer
Berghuis - Lozano - Seuntjens
En ik heb nog 4 ton overquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Net gecheckt ja
Mijn team is goedkoop as fuck, net 9.6M waard ofzo, denk dat jouw team wel tegen de 11M aan zit?
[..]
edit: jouw team is dus 2M meer waard dan het mijneDaarom sta jij 17e en ik 70e.
Ik had een dramatische start en wilde de handdoek in de ring gooien, maar toen begon het ineens te lopen, dus ga ik maar doorquote:Op zondag 26 november 2017 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ik heb nog 4 ton overLigt er een deel ook gewoon aan dat ik weinig wissel. Max 2 per speelronde, vanaf nu waarschijnlijk nog maar 1 per speelronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |