abonnement Unibet Coolblue
pi_174602426
quote:
7s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:34 schreef rena het volgende:

Onze baby heeft indalen nog niet op haar prioriteitenlijst staan, zou voor het maagzuur wel prettig zijn als ze dat wel deed :')
[ afbeelding ]
35w3d, zelfde trui met strik, andere kleur :P
O+ O+
pi_174604722
quote:
7s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:34 schreef rena het volgende:
Lief buikje heb je toch Duman O+
O+

quote:
Onze baby heeft indalen nog niet op haar prioriteitenlijst staan, zou voor het maagzuur wel prettig zijn als ze dat wel deed :')
[ afbeelding ]
35w3d, zelfde trui met strik, andere kleur :P
Zo’n mooi buikje. O+ En ooohhhh hebben ze dat shirt in meerdere kleuren? Toen ik ‘m bestelde hadden ze alleen roze. ;(
Protège moi de mes désirs.
pi_174607187
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

O+

[..]

Zo’n mooi buikje. O+ En ooohhhh hebben ze dat shirt in meerdere kleuren? Toen ik ‘m bestelde hadden ze alleen roze. ;(
Ja, vorige week stond hij ineens op de site en ik vind het zo'n lekker truitje dat ik deze ook maar gekocht heb. Verlof is gevaarlijk voor de bankrekening :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174608246
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:35 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, vorige week stond hij ineens op de site en ik vind het zo'n lekker truitje dat ik deze ook maar gekocht heb. Verlof is gevaarlijk voor de bankrekening :')
Ik sta nu in de H&M om ‘m te passen en ik heb nog niet eens verlof. :9
#Gelukkigkrijgikmorgenweerloon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 36% gewijzigd door arvensis op 23-10-2017 18:27:42 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_174613500
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik sta nu in de H&M om ‘m te passen en ik heb nog niet eens verlof. :9
#Gelukkigkrijgikmorgenweerloon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, hij staat je goed *O* Volgens mij hebben wij een beetje dezelfde smaak in kleding haha.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174615086
Nu wil ik hem ook!
pi_174615411
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:02 schreef rena het volgende:

[..]

Oh, hij staat je goed *O* Volgens mij hebben wij een beetje dezelfde smaak in kleding haha.
*O* Volgens mij ook. Leuk!

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:53 schreef Songeur het volgende:
Nu wil ik hem ook!
Haal ‘m. *O* Je hebt roze en donkerblauw. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_174616017
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik sta nu in de H&M om ‘m te passen en ik heb nog niet eens verlof. :9
#Gelukkigkrijgikmorgenweerloon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een stopcontact in de pashokjes van de h&m? Heb ik nog nooit gezien...
pi_174616446
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 22:20 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Is er een stopcontact in de pashokjes van de h&m? Heb ik nog nooit gezien...
Nee, dat zijn mijn oordopjes die nog in m’n jaszak zaten, haha.
Protège moi de mes désirs.
pi_174624915
Duman wat een mooie buik! Kan me echt niet voorstellen dat ik over een tijdje ook zo’n buik heb!

Mijn eerste post in dit topic. Zo raar en onwerkelijk. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dat, alles.
pi_174658765
@ Philo: wen er maar aan, want we willen buikjes zien! O+

Mooi beginnetje. :*
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 22:32:33 #237
409579 LuDann
All the way
pi_174660903
Prachtig beginnetje Philo. O+

Rena en Duman, dat truitje is van de H&M? Ik ga ook eens kijken denk ik. _O-

Ik ook weer eens een foto:



Ik begin zo onderhand uit sommige zwangerschapstruitjes te groeien en vooral mijn voorraad werkgeschikte kleding slinkt hard. Vandaar op mijn vrije dag echt slobber. :')
pi_174666901
Haha wat een cool gemixte outfit LuDann! Volgens mij heb je een opplakbuik of niet? Je lijkt heel erg naar voren te dragen.

Het is gek, ik ben de twaalf weken voorbij en m’n buik is nu ‘s avonds een stuk minder opgeblazen. Misschien dat alles daarbinnen nu meer een plekje heeft gevonden? Vind het bijna jammer :') Ben echt benieuwd wanneer buitenstaanders het gaan zien. Volgens mij kan ik zo wel tot twintig weken doorkachelen zonder positiebroeken. 🙄 :)
Dit, dat, alles.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 10:54:00 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_174666928
Pattern blocking ftw. Is rollerderby niks voor jou? :D prachtige buik O+
disclaimer
pi_174667323
Wat een mooi beginnetje Philo O+

Wauw Lu, prachtig. Goeie outfit ook :7
pi_174670101
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:52 schreef Philomijn het volgende:
Haha wat een cool gemixte outfit LuDann! Volgens mij heb je een opplakbuik of niet? Je lijkt heel erg naar voren te dragen.

Het is gek, ik ben de twaalf weken voorbij en m’n buik is nu ‘s avonds een stuk minder opgeblazen. Misschien dat alles daarbinnen nu meer een plekje heeft gevonden? Vind het bijna jammer :') Ben echt benieuwd wanneer buitenstaanders het gaan zien. Volgens mij kan ik zo wel tot twintig weken doorkachelen zonder positiebroeken. 🙄 :)
dat had ik ook vanaf een week of 10, schijnt normaal te zijn.
hier is er ook nog niets fotowaardigs zichtbaar.
pi_174671193
Je hebt een mooi buikje hoor Philo :Y

LuDann ook prachtig! Mooi rond O+

Truitje is Idd van de H&M :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174671498

Chubbs up! :P 30 + 4.
Winterjas kan nét dicht. Waardoor ik eigenlijk mijn jas uitrek. -O-
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:05:42 #244
409579 LuDann
All the way
pi_174672842
Bedankt voor de complimenten over mijn outfit. :+ Ik heb gewoon niet genoeg zwangerschapskleding om er op mijn vrije dagen ook fatsoenlijk bij te lopen. :P Het kan me ook niet echt genoeg schelen ofzo. :')

@Philomijn: klopt, ik draag nogal naar voren. Heeft volgens de VK met mijn bouw en de vorm van mijn baarmoeder te maken. Ik lijk daardoor ook wat verder dan ik ben.

Mooi Venco. O+ Best laag al, of lijkt dat zo?
pi_174673544
Kijk nou, buiken om jaloers op te zijn. O+ O+ O+
@ Ludann H&M inderdaad. Ze hebben veel leuks!
Protège moi de mes désirs.
pi_174673563
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:52 schreef Philomijn het volgende:
Haha wat een cool gemixte outfit LuDann! Volgens mij heb je een opplakbuik of niet? Je lijkt heel erg naar voren te dragen.

Het is gek, ik ben de twaalf weken voorbij en m’n buik is nu ‘s avonds een stuk minder opgeblazen. Misschien dat alles daarbinnen nu meer een plekje heeft gevonden? Vind het bijna jammer :') Ben echt benieuwd wanneer buitenstaanders het gaan zien. Volgens mij kan ik zo wel tot twintig weken doorkachelen zonder positiebroeken. 🙄 :)
Herkenbaar, hoor. Zonder positiebroek lukte mij niet, maar je zag ook niet echt een “zwanger”-buik. Maar nu, zo rond 19/20 weken begin ik langzaam aan te ontploffen. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_174674452
@ LuDann: het lijkt inderdaad alsof mijn baby is gaan hangen. :P Binnenkort weer afspraak bij de vk dus wie weet begint de baby al in te dalen.
Gelukkig niet meer zo’n last van een zware, harde buik ‘s avonds.

Jouw buik is wel een ballon hè, zo rond en naar voren. Lijkt mij weleens lastig met kleding inderdaad. Geen last van je rug verder?
  donderdag 26 oktober 2017 @ 19:16:42 #248
409579 LuDann
All the way
pi_174676111
Jawel. :') Maar vooral van mijn bekken, met name mijn kruis voelt de hele dag alsof het in de fik staat. }:|

The joys of pregnancy. :')
pi_174767420
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_174778064
LuDann whoo wat een buik O+

Beginnetje van Philo O+

Prachtige exode O+

Groeit goed Duman! :Y O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')