abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 januari 2018 @ 23:16:08 #251
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_176228023
Wij hebben besloten welke route we gaan rijden. Hoe we uit gaan komen gaan we wel zien.

In ieder geval van Middlebury, IN (camper ophalen) naar Saint Louis (MO), Oklahoma City, Albuquerque en daarna omgeving Moab. De originele route 66 zeg maar met wat National Parks aan het einde. Las Vegas willen we ook graag meenemen. Als we heel veel gaan rijden misschien nog San Fransisco meepakken maar die kans acht ik niet zo groot.

De keuze van deze route gezien de tijd van het jaar (maart). We hopen zo iets beter weer te hebben dan via Kansas City en Denver.

We gaan alleen de dingen plannen die we echt graag willen zien. We zien dan wel hoe ver we komen. Tips voor deze route?
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 23:19:49 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176228155
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:50 schreef MaxC het volgende:
Ga met mijn vriendin in september/oktober 4 weken rondreizen door de VS :)

Zitten zelf te denken aan de westkust met een camper.
Op https://camperreizen.wtc.nl/ zijn ook acties waarbij je de camper van één plek naar een andere moet brengen voor een lage prijs.

Iemand hier ervaring mee?

Er is zoveel te zien in de VS, waar te beginnen? :D
Het zuidwesten is een goeie plek om te beginnen O+

Zelf geen ervaring met het wegbrengen van een camper maar wel met dat gebied. Dus shoot als je vragen hebt :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176229915
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:50 schreef MaxC het volgende:
Ga met mijn vriendin in september/oktober 4 weken rondreizen door de VS :)

Zitten zelf te denken aan de westkust met een camper.
Op https://camperreizen.wtc.nl/ zijn ook acties waarbij je de camper van één plek naar een andere moet brengen voor een lage prijs.

Iemand hier ervaring mee?

Er is zoveel te zien in de VS, waar te beginnen? :D
Direct via cruiseamerica geboekt, een one-way trip van San Francisco naar Phoenix.
6 nachten en 2000 miles inclusief voor 235 dollar (excl beddengoed en pannen etc.)
Ze hebben wel meer deals: https://www.cruiseamerica.com/rent/hot_deals/
dag
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 2 januari 2018 @ 02:13:43 #254
39237 crew  H_T
2733
pi_176230032
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het zuidwesten is een goeie plek om te beginnen O+

Zelf geen ervaring met het wegbrengen van een camper maar wel met dat gebied. Dus shoot als je vragen hebt :)
Heb jij al lang blauwe letters? :?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 07:46:03 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176230741
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Heb jij al lang blauwe letters? :?
Een half jaar al :D Mod hier in travel ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:01:53 #256
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176231702
Hi! Afgelopen oktober hebben wij een kleine maand rondgereisd in het zuidwesten van de VS (Phoenix-Moab-Las Vegas-San Francisco en uiteraard alle parken die op deze route liggen).

Deze reis was vrij makkelijk te regelen, omdat dit uiteraard een heul veul geboekte reis is.
Komende mei willen we graag wat anders doen. Ons plan is als volgt:

- Vliegen op Salt Lake City.
- Door naar Grand teton en yellowstone (paar dagen blijven)
- via Idaho falls, twin falls, Boise naar de Columbia river gorge.
- Daarna naar Portland.
- Via de kust naar Crater Lake NP
- Door naar Sacramento en San Francisco.
- Tot slot highway 1 richting LA.

We hebben vorig jaar geboekt bij amerikaplus en waren heel tevreden. We hebben vervolgens ons nieuwe reisplan hier ook ingediend, maar het lukt me niet meer om contact met ze te krijgen. reageren nergens meer op. Superraar, want zie in mijn account wel degelijk dat ze begonnen zijn met de offerte.

Anyways, hier nog tips? Handig reisbureau om te benaderen? Of is alles los boeken stukken goedkoper? (kan me voorstellen dat reisbureau contractkorting heeft, maar zij willen zelf natuurlijk ook geld vangen).
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:26:09 #257
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_176232052
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:50 schreef MaxC het volgende:
Ga met mijn vriendin in september/oktober 4 weken rondreizen door de VS :)

Zitten zelf te denken aan de westkust met een camper.
Op https://camperreizen.wtc.nl/ zijn ook acties waarbij je de camper van één plek naar een andere moet brengen voor een lage prijs.

Iemand hier ervaring mee?

Er is zoveel te zien in de VS, waar te beginnen? :D
Bij WTC een wegbrengactie geboekt. Andere campermaatschappij en vertrek vanaf Chicago. 4 personen ¤3500 inclusief vluchten, extra dagen en aanvullende verzekering. Daar gaat dus nog camperplaatsen, kookspullen, extra mijlen, brandstof etc bijkomen.

Verschrikkelijke communicatie met WTC overigens maar geregeld. Nu zijn we aan het duimen dat we en grote camper meekrijgen :).
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:52:48 #258
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_176232426
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:01 schreef superkimmi het volgende:
Hi! Afgelopen oktober hebben wij een kleine maand rondgereisd in het zuidwesten van de VS (Phoenix-Moab-Las Vegas-San Francisco en uiteraard alle parken die op deze route liggen).

Deze reis was vrij makkelijk te regelen, omdat dit uiteraard een heul veul geboekte reis is.
Komende mei willen we graag wat anders doen. Ons plan is als volgt:

- Vliegen op Salt Lake City.
- Door naar Grand teton en yellowstone (paar dagen blijven)
- via Idaho falls, twin falls, Boise naar de Columbia river gorge.
- Daarna naar Portland.
- Via de kust naar Crater Lake NP
- Door naar Sacramento en San Francisco.
- Tot slot highway 1 richting LA.

We hebben vorig jaar geboekt bij amerikaplus en waren heel tevreden. We hebben vervolgens ons nieuwe reisplan hier ook ingediend, maar het lukt me niet meer om contact met ze te krijgen. reageren nergens meer op. Superraar, want zie in mijn account wel degelijk dat ze begonnen zijn met de offerte.

Anyways, hier nog tips? Handig reisbureau om te benaderen? Of is alles los boeken stukken goedkoper? (kan me voorstellen dat reisbureau contractkorting heeft, maar zij willen zelf natuurlijk ook geld vangen).
Wij hebben het in 2016 helemaal zelf geboekt en geregeld. Vooraf de vlucht, de auto en het eerste hotel geboekt en de rest ter plaatse zodat we vrij waren om eerder of later ergens weg te gaan. Toen we onderweg waren naar een stadje in de buurt van de Grand Canyon hadden we nog wat tijd over en zijn we een uurtje doorgereden en stonden we de volgende ochtend zonder file op tijd aan de poort.

In mei is het volgens mij ook nog wel te doen, genoeg hotel beschikbaar. Wij hadden een simkaartje bij T-Mobile met een toeristen abonnement waardoor een van ons onderweg het volgende hotel boekte. Maar als je dat niet prettig vindt kun je ook van te voren de hotels boeken. Tip: meld je aan bij een aantal gratis kortingswebsites zoals Allied Business Network voor goedkopere hotels/motels :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:50:09 #259
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176233307
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:52 schreef Yesse het volgende:

[..]

Wij hebben het in 2016 helemaal zelf geboekt en geregeld. Vooraf de vlucht, de auto en het eerste hotel geboekt en de rest ter plaatse zodat we vrij waren om eerder of later ergens weg te gaan. Toen we onderweg waren naar een stadje in de buurt van de Grand Canyon hadden we nog wat tijd over en zijn we een uurtje doorgereden en stonden we de volgende ochtend zonder file op tijd aan de poort.

In mei is het volgens mij ook nog wel te doen, genoeg hotel beschikbaar. Wij hadden een simkaartje bij T-Mobile met een toeristen abonnement waardoor een van ons onderweg het volgende hotel boekte. Maar als je dat niet prettig vindt kun je ook van te voren de hotels boeken. Tip: meld je aan bij een aantal gratis kortingswebsites zoals Allied Business Network voor goedkopere hotels/motels :D
Thanks voor de tip! Hoe heb je je vlucht geboekt? Als ik via skyscanner kijk, dan kan ik met hele onprettige reizen (2+ overstaps, reistijd meer dan een dag), in totaal nog steeds niet onder de prijs van een reisbureau (hebben eerste prijsopgave laten maken door D-Reizen) uitkomen.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 12:00:39 #260
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_176233537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:50 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Hoe heb je je vlucht geboekt? Als ik via skyscanner kijk, dan kan ik met hele onprettige reizen (2+ overstaps, reistijd meer dan een dag), in totaal nog steeds niet onder de prijs van een reisbureau (hebben eerste prijsopgave laten maken door D-Reizen) uitkomen.
Wij hebben Skyscanner en Momondo (deze kan ook inschatten of de prijs gaat stijgen of dalen) in de gaten gehouden en op een gunstig tijdstip de reis rechtstreeks bij de maatschappij geboekt. De prijzen stijgen en dalen af en toe, heel frustrerend. Heb je de vlucht van D-Reizen al bij de betreffende maatschappij bekeken?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_176233728
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:01 schreef superkimmi het volgende:
Hi! Afgelopen oktober hebben wij een kleine maand rondgereisd in het zuidwesten van de VS (Phoenix-Moab-Las Vegas-San Francisco en uiteraard alle parken die op deze route liggen).

Deze reis was vrij makkelijk te regelen, omdat dit uiteraard een heul veul geboekte reis is.
Komende mei willen we graag wat anders doen. Ons plan is als volgt:

- Vliegen op Salt Lake City.
- Door naar Grand teton en yellowstone (paar dagen blijven)
- via Idaho falls, twin falls, Boise naar de Columbia river gorge.
- Daarna naar Portland.
- Via de kust naar Crater Lake NP
- Door naar Sacramento en San Francisco.
- Tot slot highway 1 richting LA.

We hebben vorig jaar geboekt bij amerikaplus en waren heel tevreden. We hebben vervolgens ons nieuwe reisplan hier ook ingediend, maar het lukt me niet meer om contact met ze te krijgen. reageren nergens meer op. Superraar, want zie in mijn account wel degelijk dat ze begonnen zijn met de offerte.

Anyways, hier nog tips? Handig reisbureau om te benaderen? Of is alles los boeken stukken goedkoper? (kan me voorstellen dat reisbureau contractkorting heeft, maar zij willen zelf natuurlijk ook geld vangen).
Als je nog niets geboekt hebt... Overweeg de route om te draaien en zo later naar Yellowstone/Grand Teton te gaan. Door sneeuw en kou zijn in mei wellicht nog niet alle wegen schoongemaakt en toegankelijk. Ook zijn in begin mei nog niet alle voorzieningen open. Hou de site van de NPS in de gaten.
Voor Yellowstone
https://www.nps.gov/yell/planyourvisit/hours.htm
https://www.nps.gov/yell/planyourvisit/parkroads.htm
Voor Grand Teton
https://www.nps.gov/grte/planyourvisit/roads.htm
pi_176233948
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:50 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Hoe heb je je vlucht geboekt? Als ik via skyscanner kijk, dan kan ik met hele onprettige reizen (2+ overstaps, reistijd meer dan een dag), in totaal nog steeds niet onder de prijs van een reisbureau (hebben eerste prijsopgave laten maken door D-Reizen) uitkomen.
Wat een onzin. Dan ben je gewoon een Noob die niet kan zoeken.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 2 januari 2018 @ 12:23:11 #263
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176233979
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 12:09 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Als je nog niets geboekt hebt... Overweeg de route om te draaien en zo later naar Yellowstone/Grand Teton te gaan. Door sneeuw en kou zijn in mei wellicht nog niet alle wegen schoongemaakt en toegankelijk. Ook zijn in begin mei nog niet alle voorzieningen open. Hou de site van de NPS in de gaten.
Voor Yellowstone
https://www.nps.gov/yell/planyourvisit/hours.htm
https://www.nps.gov/yell/planyourvisit/parkroads.htm
Voor Grand Teton
https://www.nps.gov/grte/planyourvisit/roads.htm
Het nadeel van omdraaien is dat je highway 1 aan de 'verkeerde kant' rijdt. We gaan wel pas halverwege mei weg. Ik zal eens op onderzoek gaan hoe het gesteld was met de openstelling van alles rond die periode afgelopen jaren. Geeft iig een indicatie. Dank!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 12:24:19 #264
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176234006
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 12:00 schreef Yesse het volgende:

[..]

Wij hebben Skyscanner en Momondo (deze kan ook inschatten of de prijs gaat stijgen of dalen) in de gaten gehouden en op een gunstig tijdstip de reis rechtstreeks bij de maatschappij geboekt. De prijzen stijgen en dalen af en toe, heel frustrerend. Heb je de vlucht van D-Reizen al bij de betreffende maatschappij bekeken?
Nee nog niet. Ik ga kijken!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:10:28 #265
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_176234746
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 12:23 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Het nadeel van omdraaien is dat je highway 1 aan de 'verkeerde kant' rijdt. We gaan wel pas halverwege mei weg. Ik zal eens op onderzoek gaan hoe het gesteld was met de openstelling van alles rond die periode afgelopen jaren. Geeft iig een indicatie. Dank!
Op zich valt dat 'aan de verkeerde kant' rijden wel mee. Het scheelt 1 baan en er rijden niet aan 1 stuk auto's ofzo.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 12:21 schreef RipCity het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dan ben je gewoon een Noob die niet kan zoeken.
:') Goede tip.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:14:34 #266
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176234816
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 12:21 schreef RipCity het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dan ben je gewoon een Noob die niet kan zoeken.
Knap gefundeerde opmerking ook. Want je weet uiteraard precies wat het reisbureau heeft aangeboden, op welke data ik zoek en ook hoe ik zoek..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:16:10 #267
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176234849
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:10 schreef Yesse het volgende:

[..]

Op zich valt dat 'aan de verkeerde kant' rijden wel mee. Het scheelt 1 baan en er rijden niet aan 1 stuk auto's ofzo.

Oké! ik meen hier wel eens voorbij hebben zien komen dat mensen het jammer vonden dat ze van zuid naar noord rijden, vandaar.

Maar als het inderdaad weinig uitmaakt, dan ga ik de reis omdraaien zeker overwegen. Dan zijn we halverwege juni in Yellowstone.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 januari 2018 @ 13:28:27 #268
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_176235100
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:26 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Bij WTC een wegbrengactie geboekt. Andere campermaatschappij en vertrek vanaf Chicago. 4 personen ¤3500 inclusief vluchten, extra dagen en aanvullende verzekering. Daar gaat dus nog camperplaatsen, kookspullen, extra mijlen, brandstof etc bijkomen.

Verschrikkelijke communicatie met WTC overigens maar geregeld. Nu zijn we aan het duimen dat we en grote camper meekrijgen :).
Hoeveel extra mijlen heb je er bij geboekt, want een paar 100 mijl kun je zo ongemerkt bij rijden als je bijvoorbeeld een paar keer door een park rijdt of een keer een alternatieve route neemt (al dan niet verplicht)?

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 12:24 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Nee nog niet. Ik ga kijken!
KLM heeft vanaf donderdag geloof ik weer werelddeal weken, dus misschien dat daar nog iets leuks tussen zit. Afgelopen november ben ik voor ¤350,- p.p. retour naar SFO vanaf Düsseldorf met een overstap op Schiphol gegaan. Maar dat was voordat Air Berlin failliet was, dus denk dat zulke prijzen even wat lastiger worden. Direct vanaf Schiphol zou wel moeten lukken voor onder de ¤700,-.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 12:23 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Het nadeel van omdraaien is dat je highway 1 aan de 'verkeerde kant' rijdt. We gaan wel pas halverwege mei weg. Ik zal eens op onderzoek gaan hoe het gesteld was met de openstelling van alles rond die periode afgelopen jaren. Geeft iig een indicatie. Dank!
Niet populair om te zeggen, maar persoonlijk vond ik highway 1 niet echt heel boeiend :@. Er zijn echt zoveel mooiere wegen in de VS, qua kustweg zou ik dan eerder het stuk hwy 1 ten noorden van SF doen (richting Point Reyes). Voordeel van van zuid naar noord rijden is wel dat je je niet heel de tijd hoeft blind te staren in de zon ;).
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:39:44 #269
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176235389
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]

KLM heeft vanaf donderdag geloof ik weer werelddeal weken, dus misschien dat daar nog iets leuks tussen zit. Afgelopen november ben ik voor ¤350,- p.p. retour naar SFO vanaf Düsseldorf met een overstap op Schiphol gegaan. Maar dat was voordat Air Berlin failliet was, dus denk dat zulke prijzen even wat lastiger worden. Direct vanaf Schiphol zou wel moeten lukken voor onder de ¤700,-.

[..]

Niet populair om te zeggen, maar persoonlijk vond ik highway 1 niet echt heel boeiend :@. Er zijn echt zoveel mooiere wegen in de VS, qua kustweg zou ik dan eerder het stuk hwy 1 ten noorden van SF doen (richting Point Reyes). Voordeel van van zuid naar noord rijden is wel dat je je niet heel de tijd hoeft blind te staren in de zon ;).
Thanks! dan ga ik donderdag zeker even kijken! :). We doen ook een groter stuk kustweg dan alleen SF-LA (of andersom). Uiteindelijk helemaal vanaf/naar Portland (ook stukjes binnenland tussendoor). Maar zal point reyes in het achterhoofd houden!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 13:39:49 #270
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_176235391
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Hoeveel extra mijlen heb je er bij geboekt, want een paar 100 mijl kun je zo ongemerkt bij rijden als je bijvoorbeeld een paar keer door een park rijdt of een keer een alternatieve route neemt (al dan niet verplicht)?
Nog niets. Was een belachelijke aanbieding, zoiets als: 20% korting maar de prijs is excl. btw dus er komt 21% bovenop. Besloten te kijken of te ter plekke nog een mijlenpakket aan kunnen schaffen van 1000 mijl ofzo. Anders betalen we nacalculatie.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 2 januari 2018 @ 18:49:14 #271
39237 crew  H_T
2733
pi_176242039
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 07:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Een half jaar al :D Mod hier in travel ;)
Nu je het zegt laat het wel weer een belletje rinkelen. Dan was dat even weggezakt :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 januari 2018 @ 20:26:15 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_176244868
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:39 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Nog niets. Was een belachelijke aanbieding, zoiets als: 20% korting maar de prijs is excl. btw dus er komt 21% bovenop. Besloten te kijken of te ter plekke nog een mijlenpakket aan kunnen schaffen van 1000 mijl ofzo. Anders betalen we nacalculatie.
Ja ik heb geen idee hoeveel mijlen je er standaard bijkrijgt, heb altijd het idee dat je bij die wegbrengspecials redelijk beperkt bent en maar een minimale marge (minder dan 10%) hebt. Zelfde reden waarom ik geen auto huur bij Sixt, daar mag je ook maar een beperkt aantal staten mee doorrijden (de huurstaat + aangrenzende staten).

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Nu je het zegt laat het wel weer een belletje rinkelen. Dan was dat even weggezakt :)
Misschien komt het omdat er hier naast een MaJo ook een MaLo rondzwerft :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 4 januari 2018 @ 08:28:42 #273
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176274306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]

KLM heeft vanaf donderdag geloof ik weer werelddeal weken, dus misschien dat daar nog iets leuks tussen zit. Afgelopen november ben ik voor ¤350,- p.p. retour naar SFO vanaf Düsseldorf met een overstap op Schiphol gegaan. Maar dat was voordat Air Berlin failliet was, dus denk dat zulke prijzen even wat lastiger worden. Direct vanaf Schiphol zou wel moeten lukken voor onder de ¤700,-.

Nou je zat er akelig dichtbij. 645 euro retour. Nadeel: ik wil eigenlijk niet retour, want ik begin en eindig niet in dezelfde stad. Enkele reis is meer dan 4x zo duur! (hoe dan? Dan boek je toch een retourtje en neem je die als enkeltje als je wil blijven?). Zou het zin hebben om KLM te mailen dat ik echt wel 2x met ze wil vliegen, maar vanaf andere (even dure) steden?

Anders kan ik eventueel retourtje LA boeken en zelf nog een vluchtje Salt Lake City - LA kunnen boeken. dat was ook maar 100 euro voor zn tweetjes.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 4 januari 2018 @ 08:31:20 #274
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176274328
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 08:28 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Nou je zat er akelig dichtbij. 645 euro retour. Nadeel: ik wil eigenlijk niet retour, want ik begin en eindig niet in dezelfde stad. Enkele reis is meer dan 4x zo duur! (hoe dan? Dan boek je toch een retourtje en neem je die als enkeltje als je wil blijven?). Zou het zin hebben om KLM te mailen dat ik echt wel 2x met ze wil vliegen, maar vanaf andere (even dure) steden?

Anders kan ik eventueel retourtje LA boeken en zelf nog een vluchtje Salt Lake City - LA kunnen boeken. dat was ook maar 100 euro voor zn tweetjes.
Joeee dat zag ik ook net. Retour via een andere stad en tickets zijn meteen een stuk duurder :+
With the stars as her umbrella
pi_176274987
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 12:23 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Het nadeel van omdraaien is dat je highway 1 aan de 'verkeerde kant' rijdt. We gaan wel pas halverwege mei weg. Ik zal eens op onderzoek gaan hoe het gesteld was met de openstelling van alles rond die periode afgelopen jaren. Geeft iig een indicatie. Dank!
Wij hebben highway 1 ook verkeerd om gereden, was fantastisch! Ik heb echt niet het idee dat we minder gezien hebben omdat we aan de andere kant van de weg reden. Er zijn heel veel "vistapoints" onderweg waar je kunt stoppen en lekker om je heen kijken. Bij 1 zo'n stop kon je heel veel sea elephants zien, in de buurt San Simeon, echt de moeite waard! En Big Sur is ook heel tof :Y.

edit: Whale watchers cafe bij Big Sur is leuk als stop om te lunchen o.i.d.. Geen whale gezien :P, wel heel veel kolibries.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 09:43:21 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176275065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:38 schreef Kirb het volgende:

[..]

Wij hebben highway 1 ook verkeerd om gereden, was fantastisch! Ik heb echt niet het idee dat we minder gezien hebben omdat we aan de andere kant van de weg reden. Er zijn heel veel "vistapoints" onderweg waar je kunt stoppen en lekker om je heen kijken. Bij 1 zo'n stop kon je heel veel sea elephants zien, in de buurt San Simeon, echt de moeite waard! En Big Sur is ook heel tof :Y.

edit: Whale watchers cafe bij Big Sur is leuk als stop om te lunchen o.i.d.. Geen whale gezien :P, wel heel veel kolibries.
Helemaal mee eens, totaal geen last van gehad dat we de "verkeerde" kant op reden. Volgens mij heeft het ook te maken met dat je dan tegen de zon in rijdt.

Ik vond highway 1 ook niet uitzonderlijk trouwens :@ het big sur stukje is heel mooi maar voor de rest rij je gewoon langs de zee :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176275928
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, totaal geen last van gehad dat we de "verkeerde" kant op reden. Volgens mij heeft het ook te maken met dat je dan tegen de zon in rijdt.

Ik vond highway 1 ook niet uitzonderlijk trouwens :@ het big sur stukje is heel mooi maar voor de rest rij je gewoon langs de zee :D
Zon hadden wij ook geen last van, dikke zee mist :'). Geeft wel een bijzonder sfeertje overigens..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Kirb op 05-01-2018 16:19:36 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 4 januari 2018 @ 11:27:56 #278
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176277151
Thanks voor alle tips! ik denk dat we er uit zijn en dat dit m wordt:

We nemen gewoon een retourtje Salt Lake City met de KLM werelddealweken, waarbij we op de eerste reisdag gewoon nationaal doorvliegen naar Los Angeles. Dan kunnen we op de laatste reisdag rechtstreeks terugvliegen :).

We gaan dus inderdaad andersom en beginnen in LA. Zo doen we de kust met de zon in de rug en komen we pas halverwege juni in Yellowstone aan, dus in de periode dat wel alles open is.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 4 januari 2018 @ 11:38:32 #279
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_176277352
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:27 schreef superkimmi het volgende:
Thanks voor alle tips! ik denk dat we er uit zijn en dat dit m wordt:

We nemen gewoon een retourtje Salt Lake City met de KLM werelddealweken, waarbij we op de eerste reisdag gewoon nationaal doorvliegen naar Los Angeles. Dan kunnen we op de laatste reisdag rechtstreeks terugvliegen :).

We gaan dus inderdaad andersom en beginnen in LA. Zo doen we de kust met de zon in de rug en komen we pas halverwege juni in Yellowstone aan, dus in de periode dat wel alles open is.
Hou er wel rekening mee dat als je een los ticket door naar LA koopt, dat een aparte vlucht is. En dan bedoel ik op papier. Als je een vlucht naar een bepaalde bestemming boekt waar een overstap in zit, dan is dat op papier 1 vlucht en is de maatschappij verantwoordelijk voor het bereiken van de eindbestemming. Als je de overstap mist, dient de maatschappij jou zonder extra kosten om te boeken en vanaf een bepaalde tijd ook te zorgen voor voedsel en onderdak (al ben ik van dat laatste niet 100% zeker). Als je die vlucht vanaf SLC naar LA los boekt, verlies je die bescherming en is het je eigen probleem hoe je het oplost als je vertraging hebt en op SLC de overstap niet haalt.

Ik zou kijken naar een zogenaamd open jaw-ticket. Dat is een gewoon retourticket naar je thuishaven (in dit geval Schiphol dus), maar je kan landen en weer vertrekken vanaf verschillende luchthavens. Dan kan je dus kiezen om naar LA te vliegen en vanaf SLC weer te vertrekken. Dan ligt alle risico weer bij de KLM terwijl jij gewoon een retourtje hebt in plaats van 2 enkeltje.

En als dat geen optie is, zou ik aanraden om minimaal 24 uur overstap te hanteren in SLC om het risico te minimaliseren.
  donderdag 4 januari 2018 @ 11:42:25 #280
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176277421
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hou er wel rekening mee dat als je een los ticket door naar LA koopt, dat een aparte vlucht is. En dan bedoel ik op papier. Als je een vlucht naar een bepaalde bestemming boekt waar een overstap in zit, dan is dat op papier 1 vlucht en is de maatschappij verantwoordelijk voor het bereiken van de eindbestemming. Als je de overstap mist, dient de maatschappij jou zonder extra kosten om te boeken en vanaf een bepaalde tijd ook te zorgen voor voedsel en onderdak (al ben ik van dat laatste niet 100% zeker). Als je die vlucht vanaf SLC naar LA los boekt, verlies je die bescherming en is het je eigen probleem hoe je het oplost als je vertraging hebt en op SLC de overstap niet haalt.

Ik zou kijken naar een zogenaamd open jaw-ticket. Dat is een gewoon retourticket naar je thuishaven (in dit geval Schiphol dus), maar je kan landen en weer vertrekken vanaf verschillende luchthavens. Dan kan je dus kiezen om naar LA te vliegen en vanaf SLC weer te vertrekken. Dan ligt alle risico weer bij de KLM terwijl jij gewoon een retourtje hebt in plaats van 2 enkeltje.

En als dat geen optie is, zou ik aanraden om minimaal 24 uur overstap te hanteren in SLC om het risico te minimaliseren.
risico risico risico

Laat m gewoon lekker op vakantie gaan. Zo spannend is t allemaal niet.
  donderdag 4 januari 2018 @ 11:54:32 #281
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_176277635
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

risico risico risico

Laat m gewoon lekker op vakantie gaan. Zo spannend is t allemaal niet.
Ik zeg inderdaad dat ze maar thuis moet blijven omdat vliegen te moeilijk is ja :')

Het is gewoon een opmerking, niet veel anders dan "ik vind de Highway 1 overrated" of "ik zou sowieso een helikoptervlucht doen als ik in de Grand Canyon ben". Ik geef alleen aan wat mijn persoonlijke overwegingen zijn bij het boeken van een vlucht, doe ermee wat je wilt. Als dat niks is prima, even goede vrienden, maar misschien zijn er mensen die dit niet weten en het wél op prijs stellen dat ik het even meld.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 4 januari 2018 @ 12:13:16 #282
39237 crew  H_T
2733
pi_176278021
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:27 schreef superkimmi het volgende:
Thanks voor alle tips! ik denk dat we er uit zijn en dat dit m wordt:

We nemen gewoon een retourtje Salt Lake City met de KLM werelddealweken, waarbij we op de eerste reisdag gewoon nationaal doorvliegen naar Los Angeles. Dan kunnen we op de laatste reisdag rechtstreeks terugvliegen :).

We gaan dus inderdaad andersom en beginnen in LA. Zo doen we de kust met de zon in de rug en komen we pas halverwege juni in Yellowstone aan, dus in de periode dat wel alles open is.
Skyscanner, Kayak en Momondo hebben de optie om een ticket voor 'meerdere bestemmingen' te doen. Daarmee kan je de heenreis Amsterdam - Salt Lake City boeken en terug Los Angeles - Amsterdam. Van de week heb ik al even gekeken met wat random data in mei en kwam rond de 800 euro per ticket uit. Duur, maar een flink stuk goedkoper dan enkele reizen.

Een enkele reis binnen Amerika erbij kan natuurlijk ook. Als de volgorde je niet veel uitmaakt kan het de moeite lonen om beide aankomstplaatsen te vergelijken, zowel qua vliegticket als autohuur (inclusief one-way fee)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:17:41 #283
208890 June.
Seriously?
pi_176278085
Wij hebben eind juni 2 weken vakantie en willen eigenlijk toch wel weer terug naar de VS. We hebben al eens 4 weken gereisd door het westen, maar hebben nu dus veel korter tijd. Iemand tips voor een kortere rondreis in de VS in deze periode?

We zaten zelf te denken aan Florida (Orlando, Miami, Everglades etc). Maar ook omgeving Portland vinden we mooi.
Shine bright like a diamond.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 4 januari 2018 @ 12:24:43 #284
39237 crew  H_T
2733
pi_176278195
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:17 schreef June. het volgende:
Wij hebben eind juni 2 weken vakantie en willen eigenlijk toch wel weer terug naar de VS. We hebben al eens 4 weken gereisd door het westen, maar hebben nu dus veel korter tijd. Iemand tips voor een kortere rondreis in de VS in deze periode?

We zaten zelf te denken aan Florida (Orlando, Miami, Everglades etc). Maar ook omgeving Portland vinden we mooi.
Wat voor dingen zou je willen zien en doen als je daar bent? Vind je natuur belangrijk en geef je niks om de rest, of lijkt het je toch wel leuk Graceland of New York te bezoeken als je daar bent?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:31:34 #285
208890 June.
Seriously?
pi_176278329
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wat voor dingen zou je willen zien en doen als je daar bent? Vind je natuur belangrijk en geef je niks om de rest, of lijkt het je toch wel leuk Graceland of New York te bezoeken als je daar bent?
We zijn al eens een week in NY geweest en Graceland trekt ons niet zo. Maar afgezien van dat, vinden we vaak een combinatie van natuur en steden mooi. Als we in Orlando zijn willen we ook wel een themapark meepakken, maar hoeven ook weer niet >3 dagen in zo'n park te verblijven. Las Vegas vonden voor 2-3 dagen ook leuk (beetje zonnen, gokken, winkelen, etc), maar was blij dat we daarna weer de prachtige natuur konden bewonderen.
Shine bright like a diamond.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 12:32:30 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176278348
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:27 schreef superkimmi het volgende:
Thanks voor alle tips! ik denk dat we er uit zijn en dat dit m wordt:

We nemen gewoon een retourtje Salt Lake City met de KLM werelddealweken, waarbij we op de eerste reisdag gewoon nationaal doorvliegen naar Los Angeles. Dan kunnen we op de laatste reisdag rechtstreeks terugvliegen :).

We gaan dus inderdaad andersom en beginnen in LA. Zo doen we de kust met de zon in de rug en komen we pas halverwege juni in Yellowstone aan, dus in de periode dat wel alles open is.
Hou er rekening mee dat je bij een binnenlandse vlucht wel extra moet betalen voor de ruimbagage. Vaak ben je dan net zoveel kwijt als je een retour hebt met verschillende luchthavens :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:42:22 #287
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176278526
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:31 schreef June. het volgende:

[..]

We zijn al eens een week in NY geweest en Graceland trekt ons niet zo. Maar afgezien van dat, vinden we vaak een combinatie van natuur en steden mooi. Als we in Orlando zijn willen we ook wel een themapark meepakken, maar hoeven ook weer niet >3 dagen in zo'n park te verblijven. Las Vegas vonden voor 2-3 dagen ook leuk (beetje zonnen, gokken, winkelen, etc), maar was blij dat we daarna weer de prachtige natuur konden bewonderen.
Hoeveel van de westkust heb je toentertijd gezien? Ook de buurt van Seattle? Je kan in twee weken altijd een klein gedeelte van de westkust bezoeken. West Canada (Vancouver/Calgary, tussenliggende parken) is ook erg mooi!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:11:31 #288
208890 June.
Seriously?
pi_176279069
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoeveel van de westkust heb je toentertijd gezien? Ook de buurt van Seattle? Je kan in twee weken altijd een klein gedeelte van de westkust bezoeken. West Canada (Vancouver/Calgary, tussenliggende parken) is ook erg mooi!
Veel van de westkust, maar noorderlijker dan Napa Valley en Lake Tahoe zijn we niet geweest.
Shine bright like a diamond.
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:37:38 #289
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176279582
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Skyscanner, Kayak en Momondo hebben de optie om een ticket voor 'meerdere bestemmingen' te doen. Daarmee kan je de heenreis Amsterdam - Salt Lake City boeken en terug Los Angeles - Amsterdam. Van de week heb ik al even gekeken met wat random data in mei en kwam rond de 800 euro per ticket uit. Duur, maar een flink stuk goedkoper dan enkele reizen.

Een enkele reis binnen Amerika erbij kan natuurlijk ook. Als de volgorde je niet veel uitmaakt kan het de moeite lonen om beide aankomstplaatsen te vergelijken, zowel qua vliegticket als autohuur (inclusief one-way fee)
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat je bij een binnenlandse vlucht wel extra moet betalen voor de ruimbagage. Vaak ben je dan net zoveel kwijt als je een retour hebt met verschillende luchthavens :)
Als we een werelddeal ticket retour Salt Lake doen, zijn we 645 retour pp kwijt. Een binnenlandse vlucht Salt lake - LA kost slechts 50 euro pp, met Delta. Weet niet hoe duur de ruimbagage is (kan ik zo wel even checken), maar dat zal toch geen honderden euro's zijn?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 13:40:53 #290
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176279640
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:37 schreef superkimmi het volgende:

[..]


[..]

Als we een werelddeal ticket retour Salt Lake doen, zijn we 645 retour pp kwijt. Een binnenlandse vlucht Salt lake - LA kost slechts 50 euro pp, met Delta. Weet niet hoe duur de ruimbagage is (kan ik zo wel even checken), maar dat zal toch geen honderden euro's zijn?
Als ik het goed heb onthouden was het iets van 50pp extra voor de ruimbagage. Wij hebben toen besloten om toch verschillende luchthavens te kiezen :)

Kijk ook naar de one way fee van de auto, dat kan ook oplopen. Dan is een binnenlandse vlucht misschien toch wel de moeite :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:42:23 #291
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176279673
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als ik het goed heb onthouden was het iets van 50pp extra voor de ruimbagage. Wij hebben toen besloten om toch verschillende luchthavens te kiezen :)

Kijk ook naar de one way fee van de auto, dat kan ook oplopen. Dan is een binnenlandse vlucht misschien toch wel de moeite :)
De one way fee van de auto kennen we inderdaad van de vorige reis. Die viel gelukkig bij California - Utah (deze reis) wel mee. :)

edit: Extra kosten bagage is 25 dollar pp. Valt ook nog mee dus.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_176279797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:31 schreef June. het volgende:

[..]

We zijn al eens een week in NY geweest en Graceland trekt ons niet zo. Maar afgezien van dat, vinden we vaak een combinatie van natuur en steden mooi. Als we in Orlando zijn willen we ook wel een themapark meepakken, maar hoeven ook weer niet >3 dagen in zo'n park te verblijven. Las Vegas vonden voor 2-3 dagen ook leuk (beetje zonnen, gokken, winkelen, etc), maar was blij dat we daarna weer de prachtige natuur konden bewonderen.
Graceland trok mij afgelopen zomer ook niet zo heel erg maar achteraf was het de mooiste dag van de vakantie. Memphis vindt ik ook een onderschatte stad en in die (ruime) regio heb je meerdere mooie steden (Atlanta bijvoorbeeld).
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:54:32 #293
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176279991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:11 schreef June. het volgende:

[..]

Veel van de westkust, maar noorderlijker dan Napa Valley en Lake Tahoe zijn we niet geweest.
Dan is er daarboven genoeg moois te zien om twee weken te vullen. Zou ik persoonlijk eerder doen dan Florida. Veel plezier met plannen sowieso!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 4 januari 2018 @ 14:16:44 #294
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_176280552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:11 schreef June. het volgende:

[..]

Veel van de westkust, maar noorderlijker dan Napa Valley en Lake Tahoe zijn we niet geweest.
Wij gaan zelf in mei naar het noordwesten en laten ons daarja helemaal afzakken naar het zuiden. Gaan er in totaal ongeveer een maand over doen, maar een deel van die reis kan prima in twee weken. Je zou bijvoorbeeld kunnen vliegen op Portland/Seattle, via de Columbia river gorge ((groen gebied met veel water(vallen)) naar het oosten richting yellowstone en dan eindigen in Denver of Salt Lake City bijv?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_176281700
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:11 schreef June. het volgende:

Veel van de westkust, maar noorderlijker dan Napa Valley en Lake Tahoe zijn we niet geweest.
:? Die heb je dus wel of niet gezien?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 15:08:04 ]
  donderdag 4 januari 2018 @ 15:12:28 #296
208890 June.
Seriously?
pi_176281829
quote:
2s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:07 schreef Iwanius het volgende:

[..]

:? Die heb je dus wel of niet gezien?
Wat bedoel je precies? De westkust is groot he ;) Noordelijker dan Lake Tahoe zijn we toen op onze rondreis niet geweest, dus nee Seatlle hebben we dus nog niet gezien.

Dank voor de tips allen. Eens kijken wat het gaat worden :)
Shine bright like a diamond.
pi_176459729
Hallo, ik ben voor de periode eind Juni begin Juli een reis aan het plannen met camper met start en eindpunt in San fransisco.

Ik zit nu alleen met het feit dat we zaterdag aankomen en maandag de camper op kunnen halen.

Iemand toevallig een goede tip voor een hotel / airbnb. Heb er zelf al een paar aangestipt maar wat ervaringen horen is altijd beter!
pi_176462716
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:02 schreef Wann01601 het volgende:
Hallo, ik ben voor de periode eind Juni begin Juli een reis aan het plannen met camper met start en eindpunt in San fransisco.

Ik zit nu alleen met het feit dat we zaterdag aankomen en maandag de camper op kunnen halen.

Iemand toevallig een goede tip voor een hotel / airbnb. Heb er zelf al een paar aangestipt maar wat ervaringen horen is altijd beter!
Ik heb alleen ervaring met http://www.theembassyhotelsf.com/ in SF. Beetje value for money hotel, plusside is dat er privé parkeerruimte achter het hotel was.
Pier 39 en Fisherman’s Wharf is niet bepaald op loopafstand voor een beginner, maar ik vond het een heerlijke ruime wandeling door SF via Chinatown die kant op.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 januari 2018 @ 21:51:39 #299
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_176463085
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:02 schreef Wann01601 het volgende:
Hallo, ik ben voor de periode eind Juni begin Juli een reis aan het plannen met camper met start en eindpunt in San fransisco.

Ik zit nu alleen met het feit dat we zaterdag aankomen en maandag de camper op kunnen halen.

Iemand toevallig een goede tip voor een hotel / airbnb. Heb er zelf al een paar aangestipt maar wat ervaringen horen is altijd beter!
Ik had twee jaar geleden de Van Ness Inn, niet heel bijzonder, maar voor de locatie vrij betaalbaar (voor SF begrippen). Was met gratis parkeren en redelijk dicht in het centrum.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_176463358
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:02 schreef Wann01601 het volgende:
Hallo, ik ben voor de periode eind Juni begin Juli een reis aan het plannen met camper met start en eindpunt in San fransisco.

Ik zit nu alleen met het feit dat we zaterdag aankomen en maandag de camper op kunnen halen.

Iemand toevallig een goede tip voor een hotel / airbnb. Heb er zelf al een paar aangestipt maar wat ervaringen horen is altijd beter!
Ik heb een week AirBnB gedaan, was prima en een stuk beter te betalen dan hotels..
dag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')