abonnement Unibet Coolblue
pi_173304133
Dit zat ineens op m'n schoot.
Schrok me de tandjes.
Foto is vergroot hoor 😂😂

Is ongeveer een anderhalve cm, maar ik ben een schijterd. Zou het liefst m'n spullen pakken en verhuizen 😐



[ Bericht 5% gewijzigd door Pearl_Adely op 21-08-2017 17:51:26 ]
pi_173304187
Upload je foto naar imgur.com (is gratis), bekijk je foto online en sleep het plaatje naar je adresbalk. Post de link die in de adresbalk verschijnt. Het liefst met
1[IMG] [/IMG]
tags


Kunnen wij als rest van de forumgebruikers ook weten wat je nu eigenlijk bedoelt met de TT.

[ Bericht 6% gewijzigd door Metalfrost op 21-08-2017 17:45:40 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_173304638
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:33 schreef Metalfrost het volgende:
Upload je foto naar imgur.com (is gratis), bekijk je foto online en sleep het plaatje naar je adresbalk. Post de link die in de adresbalk verschijnt. Het liefst met
[ code verwijderd ]

tags


Kunnen wij als rest van de forumgebruikers ook weten wat je nu eigenlijk bedoelt met de TT.
Jup... tinypic deed super irritant en imgur gaf steeds een fout melding aan. Met een hele omweg toch gelukt 😊
pi_173304885
Het beste is om zelf te proberen te determineren met behulp van de rupsenzoeker van de vlinderstichting. Je helpt ze dan gelijk met het uitbreiden van hun kennis.

http://oud.vlindernet.nl/rupszoeken.php
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173305474
Bastaardsatijnrups?
pi_173305519
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:34 schreef Aalscholver het volgende:
Bastaardsatijnrups?
lijkt er niet op. Het lijkt meer op de rups van de witvlakvlinder, maar dat wordt veel duidelijker met een zij-aanzicht, zodat je de hanenkammetjes op zijn rug kan zien.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173307005
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

lijkt er niet op. Het lijkt meer op de rups van de witvlakvlinder, maar dat wordt veel duidelijker met een zij-aanzicht, zodat je de hanenkammetjes op zijn rug kan zien.
Kan m niet meer vinden.
Mss dat m'n stiefzoon een goede foto heeft kunnen maken van de zijkant.
Die is er straks pas weer.
pi_173307267
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:03 schreef Jordy-B het volgende:
Het beste is om zelf te proberen te determineren met behulp van de rupsenzoeker van de vlinderstichting. Je helpt ze dan gelijk met het uitbreiden van hun kennis.

http://oud.vlindernet.nl/rupszoeken.php
Zal ondertussen eens daar gaan kijken...tnx
pi_173307410
Wellicht dat deze jullie ondertussen bezig kan houden hahaha

Lijkt idd veel witvlakvlinder

Krijg foto niet voor elkaar.
Wat een ellende




[ Bericht 11% gewijzigd door Pearl_Adely op 21-08-2017 20:18:25 ]
pi_173307627
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:12 schreef Pearl_Adely het volgende:
Wellicht dat deze jullie ondertussen bezig kan houden hahaha

Lijkt idd veel witvlakvlinder
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173308555
Naar aanleiding van die site van de vlinder stichting denk ik dat ik m gevonden heb.
Een hoekstipvlinder rups.
Balen dat ik m nu niet meer zie want het is nog een ernstig bedreigde ook😐

Had m al weer op de tuintafel gezet.
Denk dan moet ie rondjes blijven lopen. Mss vind ik m zo weer.

Tnx all voor het snelle reageren
pi_173308954
Rupsen veranderen iets van uiterlijk als ze ouder worden. Zet hem op een plant die met die soort geassocieerd wordt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173317147
Goedemorgen
Maar gevraagd aan de vlinder stichting zelf en het is toch de witvlakvlinder.
Dus chapeau... goed gezien!
pi_173319776
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 10:08 schreef Pearl_Adely het volgende:
Goedemorgen
Maar gevraagd aan de vlinder stichting zelf en het is toch de witvlakvlinder.
Dus chapeau... goed gezien!
Het verschil is minimaal. Maar als je een zeer zeldzame soort hebt, dan is het doorgaans niet die soort.

Daarbij gebruiken ze voor de determinatie ook het leefgebied en de hoekstipvlinder leeft eigenlijk alleen op natte grond, dus vochtige heide, vochtige bossen of moerassen. En dat is maar een zeer beperkt gebied in Nederland. En sommige soorten herken je alleen aan de waardeplanten of aan het seizoen waarin je ze ziet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173320420
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het verschil is minimaal. Maar als je een zeer zeldzame soort hebt, dan is het doorgaans niet die soort.

Daarbij gebruiken ze voor de determinatie ook het leefgebied en de hoekstipvlinder leeft eigenlijk alleen op natte grond, dus vochtige heide, vochtige bossen of moerassen. En dat is maar een zeer beperkt gebied in Nederland. En sommige soorten herken je alleen aan de waardeplanten of aan het seizoen waarin je ze ziet.
Als ik nog eens vragen heb over rupsen weet ik bij wie ik moet zijn ^O^
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173320462
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:16 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Als ik nog eens vragen heb over rupsen weet ik bij wie ik moet zijn ^O^
Bij De Vlinderstichting
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 27 augustus 2017 @ 02:05:48 #17
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_173413683
Rups gezien? Meteen afmaken! Heel leuk vlinders maar die rupsen eten je planten op! Als ik een vlinder zie op mijn balkon maak ik m af. Sorry maar mijn planten zijn me lief. Ik wil niet dat ze opgegeten worden door een rupsenplaag na een week oid.

Ik heb dit seizoen al bijna een paar planten verloren op deze manier. Bijna compleet kaal gevroten, heb ik alle rupsen afgeslacht of van mijn balkon gegooid. Vervolgens mijn plant flink gesnoeid om zijn overlevingskansen te verbeteren. Mijn plant leeft gelukkig nog maar hij\zij was bijna dood door een paar klote rupsen!

Ofterwijl, Dood aan de vlinders en hun rupsen!!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 2 september 2017 @ 08:33:26 #18
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_173538617
quote:
4s.gif Op zondag 27 augustus 2017 02:05 schreef Outpost76 het volgende:
Rups gezien? Meteen afmaken! Heel leuk vlinders maar die rupsen eten je planten op! Als ik een vlinder zie op mijn balkon maak ik m af. Sorry maar mijn planten zijn me lief. Ik wil niet dat ze opgegeten worden door een rupsenplaag na een week oid.

Ik heb dit seizoen al bijna een paar planten verloren op deze manier. Bijna compleet kaal gevroten, heb ik alle rupsen afgeslacht of van mijn balkon gegooid. Vervolgens mijn plant flink gesnoeid om zijn overlevingskansen te verbeteren. Mijn plant leeft gelukkig nog maar hij\zij was bijna dood door een paar klote rupsen!

Ofterwijl, Dood aan de vlinders en hun rupsen!!
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')