abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173292609
TS heeft een band met een 4-tal geitjes uit de buurt in die zin dat van zodra ik een geluidje maak, die beginnen geluid te maken en onmiddellijk mijn kant uitkomen en blijven tot ik weer weg ga. Ook likken ze constant mijn hand en vinden ze het leuk om geaaid te worden. Dat vertrouwen is er gekomen nadat ik 2 maanden lang meermaals per week gras door het hek stak en met hen bezig was.

Vandaag zag een vrouw mij bezig en vond ze het wel aardig en leuk, dat zei ze me. De geitjes lopen doorgaans weg van andere mensen en dat deden ze bij deze dame ook. Maar ik zei dat ik ze zo terug kon halen waarmee ik even een geluidje maakte met mijn mond en ze er weer alle 4 stonden.
De vrouw haalde prompt een zakje letterkoekjes boven en gaf die aan de geiten :O

What the hell, dat mogen ze helemaal niet eten dacht ik. Maar mevrouw zag er geen kwaad in en voederde lekker verder. Ik zei dat ze beter gras zou geven, maar ze luisterde niet. Daarop ben ik weggegaan en zijn de geitjes ook weggegaan. Mevrouw stond dus alleen en ging na 1 minuut dan ook maar weg want ze kwamen niet terug.


Maar zijn letterkoekjes schadelijk voor dieren? Ik weet dat het vroeger in dierenparken ook vaak werd gegeven. Althans als kind deed ik het en het werd toegestaan door de verzorgers, je kon ze zelfs speciaal kopen om dieren te voederen.
Cindy De Vuyst
pi_173292719
Kan geen kwaad.

Beetje raar dat de mevrouw vandaag de dag nog met letterkoekjes rondloopt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173293477
Af en toe een koekje kan geen kwaad.
Maar als iedereen koekjes, brood, keukenresten en weet ik veel wat nog meer gaat voeren is het natuurlijk wel een probleem.

Hou het geweeon bij gras of overleg even met de eigenaar of je ze ook wat brood of een appel of zo mag geven.

Ik vond het altijd erg vervelend dat mensen mijn paarden de meest vreemde dingen voerden:"omdat er zo weinig gras in de wei stond" :(
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_173293732
Brood is inderdaad ook zoiets, daar zit gist enz. in. Kan toch niet gezond zijn voor die dieren?
Dat je dan mensen hebt die het dagelijks geven?

Ken bv. iemand die regelmatig zijn hond een stuk chocolade geeft als beloning. Toen ik zei van 'dat doe je beter niet, is slecht voor zijn lever'. Kreeg ik als antwoord 'maar hij eet het toch op'.
Ja, hij eet het op maar die hond weet ook niet beter. Nu ja, het is ook mijn zorg niet als zijn hond na 1 jaar doodligt omdat toevallig zijn hond geen chocolade kan afbreken in zijn lichaam.


Ik ben nogal een dierenvriend en ik voeder alleen wat ze zelf in de natuur vinden. Brood, koekjes, chocolade, ... Horen daar nu eenmaal niet bij.
Cindy De Vuyst
  maandag 21 augustus 2017 @ 06:30:07 #5
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173293815
De geit staat bekend als een alleseter. Die hoeft echt niet alleen gras. Op een boerderij flikkerenden ze alle etensresten bij de geiten. Hoewel alléén koekjes ook niet goed zal zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunatiek op 21-08-2017 07:21:24 ]
  User die overal opduikt 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 06:36:12 #6
186611 Haags
pi_173293831
Moet kunnen
Zonder wrijving geen glans
pi_173293868
Dat is heel slecht hoor.
Zitten gluten in, is zeer wrs GMO en niet van Biodynamische oorsprong
  Trouwste user 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 13:27:49 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_173299289
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 06:30 schreef Lunatiek het volgende:
De geit staat bekend als een alleseter. Die hoeft echt niet alleen gras. Op een boerderij flikkerenden ze alle etensresten bij de geiten. Hoewel alléén koekjes ook niet goed zal zijn.
Ook niet van eigen deeg ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173300379
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ook niet van eigen deeg ?

:P
godver... :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')