abonnement Unibet Coolblue
pi_173291571
Waarde forumleden,

Een dezer dagen verschijn ik in het eerste jaar van de studie journalistiek en ik vroeg mij af of er mensen zijn met ervaring inzake deze studie die hun studiefinanciering opgezopen hebben en na een lsd-trip creative writing zijn gaan doen. Jullie spreek ik aan; heb je, je boeken nodig in het eerste jaar, want anders vind ik het beetje zonde om er geld aan uit te geven, kan ze ook lenen in de bieb.

Challaz
pi_173309675
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 23:04 schreef Jokah het volgende:
Waarde forumleden,

Een dezer dagen verschijn ik in het eerste jaar van de studie journalistiek en ik vroeg mij af of er mensen zijn met ervaring inzake deze studie die hun studiefinanciering opgezopen hebben en na een lsd-trip creative writing zijn gaan doen. Jullie spreek ik aan; heb je, je boeken nodig in het eerste jaar, want anders vind ik het beetje zonde om er geld aan uit te geven, kan ze ook lenen in de bieb.

Challaz
Had je daar niet eerder aan moeten denken..?
Mon 'en!
pi_173327354
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_173328220
Bij die pretstudie moet je die boeken toch zelf schrijven dat is een beetje de bedoeling.
Play hard, go pro.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')