abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173287997
Ik heb vandaag pas mijn boeken besteld, waar ik spijt van heb, omdat als ik ze eerder besteld had, kwamen ze vast ook eerder binnen. Ze komen dus pas midden september. Is het heel erg om twee weken zonder boeken te zitten?

Ik heb zelf geen ervaring hiermee op het hbo, aangezien ik pas met mijn opleiding ga beginnen
pi_173288046
Je loopt meteen 2 weken achter. Die zal je in moeten halen.
"Heel erg"? Ach, je overleeft het wel, als je er een beetje aan trekt als je ze binnen hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173288105
boeken van tevoren bestellen leer je al heel snel af, de helft op die boekenlijst blijk je toch niet nodig te hebben
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:59:01 #4
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173288139
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:55 schreef camdewolfe het volgende:
Ik heb vandaag pas mijn boeken besteld, waar ik spijt van heb, omdat als ik ze eerder besteld had, kwamen ze vast ook eerder binnen. Ze komen dus pas midden september. Is het heel erg om twee weken zonder boeken te zitten?

Ik heb zelf geen ervaring hiermee op het hbo, aangezien ik pas met mijn opleiding ga beginnen
Bij mijn hbo opleiding boeide het niet. Zelf heb ik de boeken pas tijdens de opleiding besteld, 2weken voor de tentamens als ik ervan overtuigd was dat ze werkelijk nuttig waren(meestal niet). Bij ons was er geloof ik bijna niemand die de boeken al vtv hadden op wat,met alle respect, autisten na. Maar dit is bij mijn opleiding zo, geen idee of dat dat ook zo bij jouw opleiding is maar het lijkt me niet.

Waar ben je bang voor? Het is niet zo dat ze je op je vingers gaan tikken, het is geen middelbare school. En je kan gewoon meekijken met andere medeleerlingen, dus dat zal ook geen probleem zijn.