Waarom? Ze lieten zijn contract niet voor niks aflopen bij Newcastlequote:Op maandag 21 augustus 2017 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt mij stug dat hij in heeft moeten leveren
Waarom voorzetten? Keizer wil eigenlijk normaal gesproken liever door de as voetballen en vond voorzetten eigenlijk ook maar niks. Daarom verbaasde het me gisteren dat ze continu voor die voorzet gingenquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Younes heeft geen rendement. Dan kan je nog zo dribbelen. We hebben voorzetten nodig.
Alsof je een keuze had.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom voorzetten? Keizer wil eigenlijk normaal gesproken liever door de as voetballen en vond voorzetten eigenlijk ook maar niks. Daarom verbaasde het me gisteren dat ze continu voor die voorzet gingen
Dat is het Ajax spel. Buitenspelers die de achterlijn halen. Zo iets dergelijks. Met Huntelaar heb je een sterke kopper.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom voorzetten? Keizer wil eigenlijk normaal gesproken liever door de as voetballen en vond voorzetten eigenlijk ook maar niks. Daarom verbaasde het me gisteren dat ze continu voor die voorzet gingen
Contract ontbinden had ik zelfs vrede mee gehadquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Younes had je gewoon moeten verkopen deze zomer, allemaal clubs die prima bedragen wilden neertellen.
Die heb je altijd, er werden wel wat kansen gemist om Huntelaar aan te spelen als spits en van daaruit verder te voetballen.quote:
Als teamgenoot kun je ook wel kopje thee gaan drinken zodra Younes de bal heeft.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Younes drijft zijn acties in de meeste gevallen altijd net één keer te ver door waardoor hij veel mogelijkheden om zeep helpt, dat lijkt er ook maar niet uit te slopen
Maar wel ontzettend gedateerd, hoe vaak zie je dat nou nog in het hedendaagse voetbal. Ajax staat ook voornamelijk voor creatief combinatievoetbal.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat is het Ajax spel. Buitenspelers die de achterlijn halen. Zo iets dergelijks. Met Huntelaar heb je een sterke kopper.
Dat slaat weer nergens op natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Contract ontbinden had ik zelfs vrede mee gehad
Huntelaar met zijn rug naar het doel aanspelen lijkt me niet zo handig. Enige ruimte die er lag was aan de flanken, dat deed Groningen redelijk goed.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb je altijd, er werden wel wat kansen gemist om Huntelaar aan te spelen als spits en van daaruit verder te voetballen.
Het werd te voorspelbaar allemaal, het is dat later Ziyech ook een voorzet gaf en hij dat wel kan. Maar die Dijks voorzetten laten geven heeft toch geen zin joh.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar met zijn rug naar het doel aanspelen lijkt me niet zo handig. Enige ruimte die er lag was aan de flanken, dat deed Groningen redelijk goed.
nee natuurlijk niet, younes kan je er heus bij hebben, maar heeft geen enkele concurrentie gehad de afgelopen jaren.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat slaat weer nergens op natuurlijk.
Jup Cerny moet dat maar doen, want er zal toch niet nog een aanvaller bij komen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, younes kan je er heus bij hebben, maar heeft geen enkele concurrentie gehad de afgelopen jaren.
dat speelt natuurlijk ook mee in zijn ontwikkeling.
daarom hoop ik dat hij nu gepasseerd is/wordt door Cerny zodat hij zich wellicht wat verder kan ontwikkelen.
Hoe zie je dit voor je? Dolberg op linksbuiten?quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:02 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon lekker met hunt en dol spelen.
gaat volgend seizoen nog gewoon weg voor 10+ hoor, zo dramatisch is het niet.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
Ajax had gewoon 12 miljoen voor younes kunnen krijgen, meest onbegrijpelijke dat dat niet is geaccepteerd.
Over Cuesta hebben we ook nooit meer iets gehoord, zal wel niet komen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die Jeison Andrés Angulo Trujillo?
Misschien hadden ze dat pas gedaan als Richarlison binnen was gehengeld.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
Ajax had gewoon 12 miljoen voor younes kunnen krijgen, meest onbegrijpelijke dat dat niet is geaccepteerd.
Geen lang contractmeerquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gaat volgend seizoen nog gewoon weg voor 10+ hoor, zo dramatisch is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |