abonnement Unibet Coolblue
pi_173286505
Ik moet wellicht eerst bij gaan houden hoeveel water ik per dag drink, hoevaak ik overdag naar het toilet ga en 'snachts naar het toilet ga. Zal ongetwijfeld een vraag van de HA zijn.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 20 augustus 2017 @ 20:12:38 #27
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173286800
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:33 schreef qajariaq het volgende:
Tijdens kamperen ben ik begonnen een fles te gebruiken.
Dat doe ik ook altijd met kamperen. Wel een melkfles met een wijde opening anders past mijn 30cm er niet in. Maar het is gewoon kut on s'nachts bij -3C je tent uit te moeten. Overigens zou ik het wel kunnen ophouden maar ik slaap gewoon lekkerder en rustiger met een lege blaas dus s'nachts ga ik 1-2 keer plassen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173287885
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

kinderdagverblijf is morgen weer voor je open hoor
Laat het toch maar even checken.
pi_173288132
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Laat het toch maar even checken.
echt onzin.!!!!!
Met diabetes ga je niet twee keer een beetje plassen op ongewenst moment, je plast hele dag veel & vaak en je hebt daarom ook dorst en andere symptomen
pi_173288953
Als ik het negeer droom ik vervolgens dat ik telkens een wc loop te zoeken :') die dan geen deur heeft, of bezet is, of ineens alleen een gat in de grond is.

Ik hoef meestal wel maar 1x. Als ik na 18 uur niks meer drink hoef ik niet, maar dat is ook weer zoiets.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_173293340
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

kinderdagverblijf is morgen weer voor je open hoor
Meer drinken dan je nodig hebt is een symptoom van suikerziekte.
pi_173293378
Probeer eens een dag niet kruidig te eten.
pi_173293849
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:40 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Meer drinken dan je nodig hebt is een symptoom van suikerziekte.
lees #29 eens eerst. Hij plast op ongewenst moment, dat is alles
pi_173293952
Kan een symptoom zijn van slaap apneu
pi_173305973
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:12 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat doe ik ook altijd met kamperen. Wel een melkfles met een wijde opening anders past mijn 30cm er niet in. Maar het is gewoon kut on s'nachts bij -3C je tent uit te moeten. Overigens zou ik het wel kunnen ophouden maar ik slaap gewoon lekkerder en rustiger met een lege blaas dus s'nachts ga ik 1-2 keer plassen.
Een liter is voor mij soms te krap. Gelukkig heb ik dan ook geen dertig cm dus een fles met kleinere opening volstaat ook.

Ook getest met Nagelene vouwbare fles maar dat gaat te makkelijk mis omdat ie niet uitvouwt. Bovendien lig je zelf plat en dan is de grote opening juist een nadeel.

De Uribag is wel mooi klein op te vouwen maar soms ook te klein omdat je niet de hele rubber zak kunt vullen als ie klem zit tussen je benen.Bovendien is ie ook lastig te legen zonder vieze handen te krijgen. Sowieso heb je twee handen nodig om dat ding te legen. Deze ligt nu in het handschoenenvakje van mijn auto voor bij hoge nood in de file.

Voor mij dus toch een ordinaire anderhalve liter fles met een opening die precies ruim genoeg is zolang ik niet te veel aan sex denk voor het plassen. Na gebruik even omspoelen en tijdig vervangen voor ie gaar is van het in de rugzak proppen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')