Ja, er zitten reeksen bij die al jaren lopen, dat is waar. Het is ook maar net waar je interesse ligt he?quote:Op maandag 21 augustus 2017 00:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar het zijn vaak lange topics of reeksen, en ik heb vaak geen zin om dat allemaal te lezen. Dus ja.
gezien, pure thrillerquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:49 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond even Icarus kijken. Ik hoor er positieve berichten over.
Sexyquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:10 schreef THEFXR het volgende:
schijnbaar een trend bikini's passen op YT
Nou ja zeg!!quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee om de manier waarop je het vertelde. Onbedoeld grappig. Uitlachen ? Nooit.
Moet soms evenquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen jezelf hoor
ik vond het hem echt goed, ook hoog op imdbquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik neem jou heel serieus. Hoe goed was het?
Ik fok bijna permanent mobiel. Lekker overzichtelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Mijn laptop is ter reparatie weg. Dus ik zit mobiel te fokken nu. Wat een hel.
Serieus ja? Vind dat door de ontbrekende quote alerts echt niet leuk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik fok bijna permanent mobiel. Lekker overzichtelijk.
I feel you broquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Dat ook nog ja. Kutleef.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
I feel you bro
En als je dan weer via je laptop naar fok! gaat heb je opeens 110 quote-alerts.
Jij had toch een macbook scrum?quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |