Zoveel mannen.. Pff.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is ook teveel in zichzelf gaan geloven
Lekker bezig ja?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:58 schreef Blaadjes het volgende:
Dat f1 topic. Ze blijven maar reageren man man man. en ik krijg maar geen ban.
Niet dat dat nodig is maar goed ik heb ze al voor minder gehad.
3 of 6 uur, ligt aan de standquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het duurt iig ook net zo lang he?
vind het wel schattigquote:
Als übertroll heb je volgers he. Hoort bij de faamquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vind het wel schattig
Het verwijt van brabiliaan was het mooiste:
De naam max valt en de trollen komen.
Maar ja ik was degene die de naam max liet vallen hahaha. komt in heel dat artikel niet voor.
ik ben geen ubertroll. ik zei gewoon ff wat over max en ze springen er weer op als vliegen op de stront.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Als übertroll heb je volgers he. Hoort bij de faam
Bedoel ook meer dat jij ook maar wat hoeft te zeggen over max en iedereen gaat losquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ben geen ubertroll. ik zei gewoon ff wat over max en ze springen er weer op als vliegen op de stront.
kan niet wachten tot de f1 weer begint. ik vind het best leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedoel ook meer dat jij ook maar wat hoeft te zeggen over max en iedereen gaat los
Heb er helemaal niks meequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan niet wachten tot de f1 weer begint. ik vind het best leuk
zegt me niksquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb er helemaal niks mee
Weet je wat erg leuk is op tv
Voetbal Inside
hoi Divje en iedereenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb er helemaal niks mee
Weet je wat erg leuk is op tv
Voetbal Inside
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:06 schreef sararaats het volgende:
Ik mag voorlopig nog met de auto rijden![]()
Weer een nieuw maskertje want blijkbaar adem ik door mijn mond.
Verklaart ook de verstopte neus.
Broer, schoonzus en de kids kunnen niet vertrekken in Portugal wegens staking bij de bagage-operator op Zaventem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |