SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verderYou have to stop the Q-tip when there's resistance!
Kampioenenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heulmoal wel.
Het is wel eens klaar met dat gezeik over *proest pruttel kuch* Feyenoord gepraat.
Ja, 18 jaar later mocht dat ook wel weer eens geburen.quote:
Haha. Neequote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, 18 jaar later mocht dat ook wel weer eens geburen.![]()
Nu weer 18 jaar lang wachten
Dat zeggen de feyenoorders altijd in het begin van het seizoen over een Ajax of psv.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha. Nee
Weer Coolsingel dit jaar. ajax en PSV stellen niks voor
Ja nee, normaal zeg ik het om te stangen. Maar zoals het nu bij jullie gaat kan je toch niet zeggen het iets voorstelt en dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat zeggen de feyenoorders altijd in het begin van het seizoen over een Ajax of psv.
Altijd zelfde riedeltje..
Komt wel (weer) goed (schatje)quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja nee, normaal zeg ik het om te stangen. Maar zoals het nu bij jullie gaat kan je toch niet zeggen het iets voorstelt en dat het goed gaat.
Crisis jonguh
Hoop het nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Komt wel (weer) goed (schatje)
Is Pokemon weer hot trouwens?
Zie allemaal zombies voorbij lopen hier...
GHB hype?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop het niet
En er is toch zo'n hype met ghb daaro?kan me niet indenken dat pokemon weer hot is
Ojaquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
GHB hype?
Dat is toch over heel Nederland, vercrackte-jugend
Linkjes?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja
Dan hebben ze denk ik een nieuwe aardappel uitgevonden gezien er steeds meer filmpjes opdoken![]()
Ik schreeuw dat al jaren, skeit ziek is dat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:44 schreef Divje het volgende:
En dat er nog steeds mensen lijden aan VVS is toch echt wel erg bizar.
Noooooooo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik schreeuw dat al jaren, skeit ziek is dat.
Over 10 jaar zijn bioscoop scherm verticaal zeg ik je!
Ik speel geen Pokémon Go, nooit gedaan ook. De multiplayer van Pokémon was vroeger (en ook 2 jaar geleden) wel leuk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Komt wel (weer) goed (schatje)
Is Pokemon weer hot trouwens?
Zie allemaal zombies voorbij lopen hier...
Wat is het toch met mensen die specifiek moeten melden dat ze geen pokemon spelen en of nog nooit gedaan hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 20:06 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik speel geen Pokémon Go, nooit gedaan ook. De multiplayer van Pokémon was vroeger (en ook 2 jaar geleden) wel leuk.
Ik speel geen Pokémon Go en dat heb ik nooit gedaan. Verder heb ik wel alle overige Pokémon games gespeeld, behalve Sun and Moon en spinoff games zoals Pokken tournament.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 20:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat is het toch met mensen die specifiek moeten melden dat ze geen pokemon spelen en of nog nooit gedaan hebben
Stel je niet aan johquote:Op zondag 20 augustus 2017 00:20 schreef illusions het volgende:
OH NOO
GoT S07E06 net gezien. WHAT THE FUCK NEE DIT MAG NIET GEBEUREN
We gaan er allemaal aan. Fuuuuuuuck
Lavenderr snapt het.quote:Op zondag 20 augustus 2017 00:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd als men het met elkaar eens is."Dus dat ja!"
och gutje!!quote:Op zondag 20 augustus 2017 00:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd als men het met elkaar eens is."Dus dat ja!"
Willen we dat überhaupt wel weten?quote:Op zondag 20 augustus 2017 08:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey
[..]
och gutje!!
tfw BNW leden niet echt weten hoe BPN in real-life eruit ziet![]()
Ik kijk naar je ava en dat vind ik een leuk mannetjequote:Op zondag 20 augustus 2017 08:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey
[..]
och gutje!!
tfw BNW leden niet echt weten hoe BPN in real-life eruit ziet![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2017 08:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Willen we dat überhaupt wel weten?
Was een tijdje terug(2 jaar geleden of vorig jaar) geband door FOK! mods omdat ik racistische reacties had gepost jegens president Obama.......maar ik ben een volbloed zwarte man uit Midden-Afrika(RDC of DRC,take your pick)!!quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk naar je ava en dat vind ik een leuk mannetje![]()
Goeiemorgen
Moest hier wel om lachen eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 augustus 2017 19:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Was een tijdje terug(2 jaar geleden of vorig jaar) geband door FOK! mods omdat ik racistische reacties had gepost jegens president Obama.......maar ik ben een volbloed zwarte man uit Midden-Afrika(RDC of DRC,take your pick)!!![]()
For fuck sake,ik heb eind april 2012 nog foto's geüpload en gepost.....van mezelf(anime/manga topic reeks)!! Mijn achternaam is bijna niet uit te spreken.
Nou dat is wat overdreven, maar het kon beetje beter. Komt wel goedquote:Op zondag 20 augustus 2017 19:36 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja. Dus met andere woorden, het gaat slecht met je?
Wat is er dan aan de hand?quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat is wat overdreven, maar het kon beetje beter. Komt wel goed
Ok. Sterkte en succes ermee.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ga ik niet op internet gooien hoormaar bedankt voor de belangstelling. Erg aardig.
ja, dat is al de 3de keer dat je het zegt, het is gewoon zo.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:46 schreef Firewarrior het volgende:
Ik vind dat deze SC te inactief en leeg is. Ook gaat ie veel te traag in vergelijking met veel andere SC's. Dat vind ik wel jammer, want de BNW community is goed. En eigenlijk is het hele subforum niet populair genoeg.
Oh is 't al de 3e keer. Dat wist ik niet, sorry.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat is al de 3de keer dat je het zegt, het is gewoon zo.
misschien hebben mensen hier iets te doen overdag.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:46 schreef Firewarrior het volgende:
Ik vind dat deze SC te inactief en leeg is. Ook gaat ie veel te traag in vergelijking met veel andere SC's. Dat vind ik wel jammer, want de BNW community is goed. En eigenlijk is het hele subforum niet populair genoeg.
Klopt, maar als je hier aanwezig bent kun je wel langer dan 5 minuten blijven, lijkt me.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
misschien hebben mensen hier iets te doen overdag.
dat lijkt me nietquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:15 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar als je hier aanwezig bent kun je wel langer dan 5 minuten blijven, lijkt me.
Ok dan. Ik kan mensen hier ook niet de schuld geven van het feit dat ze het druk hebben. En 't is gewoon niet anders, tja.quote:
Niets aan te doen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:16 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ok dan. Ik kan mensen hier ook niet de schuld geven van het feit dat ze het druk hebben. En 't is gewoon niet anders, tja.
Het is overal wat stiller en BNW is natuurlijk maar een klein subforum vergeleken met bijv KLB.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:16 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ok dan. Ik kan mensen hier ook niet de schuld geven van het feit dat ze het druk hebben. En 't is gewoon niet anders, tja.
Hai lieverd. Beetje bij kunnen slapen nu oma er is?quote:
Weinig. Al was vannacht wel een goede nacht met een aantal uren onafgebroken omdat ik door een voeding had geslapen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hai lieverd. Beetje bij kunnen slapen nu oma er is?
En hoe gaat het met de kleine beeb? Goed drinken, goede luiers en lekker slapen? Hebben jullie nog wel tijd om ook van haar te genieten?
We hebben er nog geen topic over he? Misschien wil jij er een topic over openen?quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:45 schreef dellipder het volgende:
Goedenavond
Ik vroeg me af of iemand zich al bezig heeft gehouden met het complot rondom de gebeurtenissen van Charlottesville?
Ook interessant, namelijk. Er zijn een aantal onregelmatigheden en opmerkelijke feiten die het mainstream verhaal op zijn minst in twijfel trekken.
Geweldig he, wandelen met je eigen kleine beebjequote:Op zondag 20 augustus 2017 21:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Weinig. Al was vannacht wel een goede nacht met een aantal uren onafgebroken omdat ik door een voeding had geslapen.
Alles heel goed, vandaag voor het eerst wezen wandelen met de wagen, dus heel goed aangekleed. En ja hoor
ja heel leukquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geweldig he, wandelen met je eigen kleine beebje
Wat een beeldig mutsje is dat. Nog nooit zo'n leuke gezien. In Londen gekocht?quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja heel leuk
ze had haar bloemmutsje op
Ja, viel me op. Misschien later, want ik ben al twee grote zaken extra aan het volgen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben er nog geen topic over he? Misschien wil jij er een topic over openen?
Ja bij zo'n hip babywinkeltje. Waar alles te duur is.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een beeldig mutsje is dat. Nog nooit zo'n leuke gezien. In Londen gekocht?
Snap hetquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:57 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ja, viel me op. Misschien later, want ik ben al twee grote zaken extra aan het volgen.
Het was meer een vraag met de bedoeling te sturen naar het initiatief voor iemand anders.
Ja, maar deze is het waard. Zo beeldig. Wanneer wordt ze gedoopt of is dat al gebeurd? Hier worden bij de rk de babies al heel snel gedoopt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja bij zo'n hip babywinkeltje. Waar alles te duur is.
Om mij?Nee toch?quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moest hier wel om lachen eerlijk gezegd![]()
Gelukkig is je ban alweer lang geleden
In Oktober pas zodat iedereen kan komenquote:Op zondag 20 augustus 2017 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar deze is het waard. Zo beeldig. Wanneer wordt ze gedoopt of is dat al gebeurd? Hier worden bij de rk de babies al heel snel gedoopt.
Ach, oktober is al dichtbij.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar eerder is wel beter eigenlijk.
Klopt, maar het zijn vaak lange topics of reeksen, en ik heb vaak geen zin om dat allemaal te lezen. Dus ja.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is overal wat stiller en BNW is natuurlijk maar een klein subforum vergeleken met bijv KLB.
Maar de SC is wel gezellig en op de andere topics waar we het over inhoudelijke(re) dingen hebben valt genoeg te discussiëren.
Heel mooi. Dat is een heel andere kant van Pakistan die we bijna nooit in het nieuws zien.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
https://in.reuters.com/article/pakistan-nun-idINKCN1AZ0AN
mooi he
Ja, er zitten reeksen bij die al jaren lopen, dat is waar. Het is ook maar net waar je interesse ligt he?quote:Op maandag 21 augustus 2017 00:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar het zijn vaak lange topics of reeksen, en ik heb vaak geen zin om dat allemaal te lezen. Dus ja.
gezien, pure thrillerquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:49 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond even Icarus kijken. Ik hoor er positieve berichten over.
Sexyquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:10 schreef THEFXR het volgende:
schijnbaar een trend bikini's passen op YT
Nou ja zeg!!quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee om de manier waarop je het vertelde. Onbedoeld grappig. Uitlachen ? Nooit.
Moet soms evenquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen jezelf hoor
ik vond het hem echt goed, ook hoog op imdbquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik neem jou heel serieus. Hoe goed was het?
Ik fok bijna permanent mobiel. Lekker overzichtelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Mijn laptop is ter reparatie weg. Dus ik zit mobiel te fokken nu. Wat een hel.
Serieus ja? Vind dat door de ontbrekende quote alerts echt niet leuk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik fok bijna permanent mobiel. Lekker overzichtelijk.
I feel you broquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Dat ook nog ja. Kutleef.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
I feel you bro
En als je dan weer via je laptop naar fok! gaat heb je opeens 110 quote-alerts.
Jij had toch een macbook scrum?quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
De naam zegt het al.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij had toch een macbook scrum?
Zo ja, wat is loos met dat ding dan?
Ja, net nieuwe. 2 maand ofzo, accu ging ineens defect. Kut Applequote:Op maandag 21 augustus 2017 20:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij had toch een macbook scrum?
Zo ja, wat is loos met dat ding dan?
Ohh gewoon een typische maandagquote:
Oh, die mac met nieuwe touchbar?quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, net nieuwe. 2 maand ofzo, accu ging ineens defect. Kut Apple
Hoop dat Conor Maywaether eens op zijn plaats zet.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:18 schreef schommelstoel het volgende:
Het is bijna zo ver trouwens,
Floyd Mayweather vs Conor Mcgregor.
Hoop toch op winst voor Conor baas.
Maar zal wel niet.
Weet wel dat als Maywaether tegen Conor zou vechten in de octocon, Conor floyd binnen 30sec kapot heeft.
Mee eens, qua woorden heeft Conor al gewonnen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:32 schreef Charged het volgende:
[..]
Hoop dat Conor Maywaether eens op zijn plaats zet.
Ken het! Kut maandagenquote:Op maandag 21 augustus 2017 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh gewoon een typische maandaggeen shag, alleen water en brood.
Is morgen weer beter(geld
)
Ja diequote:Op maandag 21 augustus 2017 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, die mac met nieuwe touchbar?
Wie maakt die accu's voor Apple?
Vast niet Apple zelf, hoop ik![]()
Ben je hem lang kwijt?quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die. En geen idee, daar hou ik me niet mee bezig
. Als het maar werkt, en dat was nu niet het geval
. Tweede keer ooit dat ik Apple support nodig ben geweest voor een defect.
Ja, via Coolblue zakelijk (ding is ook van werk) dus allemaal via de officiële weg laten gaan. Dus eerst naar Coolblue en die sturen het weer door naar een reparateur. Wel garantie binnen 2 weken een oplossing, of het nou klaar is of niet. Nu weekje weg, maar had van werk iMac tijdens vakantie kunnen meenemen maar die is nu dus weer terug naar kantoor.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ben je hem lang kwijt?
Hoorde laatst dat als je naar een officiële Apple winkel gaat ze hem meestal in ongeveer 3 uur kunnen fixen.
Ging over Apple store Amsterdam.
Ik ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2017 20:58 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb Apple support nog nooit nodig gehad.
Wat merk je dan dat je zo gewent bent aan een laptop eh.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, via Coolblue zakelijk (ding is ook van werk) dus allemaal via de officiële weg laten gaan. Dus eerst naar Coolblue en die sturen het weer door naar een reparateur. Wel garantie binnen 2 weken een oplossing, of het nou klaar is of niet. Nu weekje weg, maar had van werk iMac tijdens vakantie kunnen meenemen maar die is nu dus weer terug naar kantoor.
Echt wel. Al heb ik genoeg te doen, Apple TV voor Netflix en films, ps4quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat merk je dan dat je zo gewent bent aan een laptop eh.
Ik zelf kijk bijna geen tv meer, laatst vergeten mac mee naar huis te nemen van werk..
Kwam er toen weer achter hoe bagger TV kijken is...kut reclames.
Lolbroekquote:
Hahaha, die kerel is hilarisch.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:07 schreef Divje het volgende:
Sjaak Swart heeft weer eens het Hand in Hand gezongen. Uit volle borst. Jaja
Nooit problemen gehad met Windows. Wel hardware-matig maar dat kwam door m'n eigen gefaal tijdens het bouwen van m'n pcquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lolbroek
Die crapdozen van microsoft zouden er goed aan doen om eens langs Apple care te gaan
Wel ff voor de duidelijkheid, heb jaren lang met Windows gewerkt en zit er nog wel eens achter hoor, maar voor wat ik doe werk ik toch echt liever met Mac OS.
Widows is leuk om te gamen, dat dan weer wel
Hier beide gebruikt en met beide weer andere frustraties gehadquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad met Windows. Wel hardware-matig maar dat kwam door m'n eigen gefaal tijdens het bouwen van m'n pc![]()
Nog nooit iets van Apple aangeraakt![]()
Dat zul je altijd hebben jaquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hier beide gebruikt en met beide weer andere frustraties gehad
Moah...quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:12 schreef schommelstoel het volgende:
Once you go mac, you never go back
Vind de werkflow juist wel lekker bij Mac Os.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Moah...
Vind dat de GUI me steeds tegenwerkt .
Zijn toch allemaal scamboys daarrquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 10:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Microsoft support ook niet trouwens.
Oh, dat zal pijnlijk zijn. Sterkte ermee Sara.quote:Op maandag 21 augustus 2017 22:27 schreef sararaats het volgende:
Het zit me echt niet mee. Impetigo in mijn neus en veel gejank van de pijn.
Goedemorgen lieverdquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat zal pijnlijk zijn. Sterkte ermee Sara.
Goedemorgen allemaal
nu even niet, maar er komen goede aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:39 schreef Tjacka het volgende:
Hoi.
Gisteren Icarus gekeken echt goed. Weten jullie nog meer docus?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:39 schreef Tjacka het volgende:
Hoi.
Gisteren Icarus gekeken echt goed. Weten jullie nog meer docus?
Ach ja. Ik heb antibioticazalf gekregen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat zal pijnlijk zijn. Sterkte ermee Sara.
Goedemorgen allemaal
Doe dan idd maar lekker rustig aan en laat de antibiotica zijn werk doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ach ja. Ik heb antibioticazalf gekregen.
Vandaag rustig aan en morgen controle snurkapparaat.
Dat lukt nu echt niet ivm de Impetigo.
Beterschapquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ach ja. Ik heb antibioticazalf gekregen.
Vandaag rustig aan en morgen controle snurkapparaat.
Dat lukt nu echt niet ivm de Impetigo.
das waar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ach lichte hoofdpijn is te overleven
Het zijn meer de eventuele spijtgevoelens en scheve blikken die er toe doen. Maar dat zien we morgen wel weerquote:
of die whattsapp berichten waarvan je denkt....WAAROM SCHREEF IK DAT?!?!?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Het zijn meer de eventuele spijtgevoelens en scheve blikken die er toe doen. Maar dat zien we morgen wel weer
Juuuupquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
of die whattsapp berichten waarvan je denkt....WAAROM SCHREEF IK DAT?!?!?
quote:
quote:
Zit je nu al op het nostalgie niveau?quote:
Nee joh. Ben aan het opwarmenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zit je nu al op het nostalgie niveau?
oh god. ik zal maar weer ff gaan bellen anders ligt die martini toren morgen plat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee joh. Ben aan het opwarmen
Zo rond 21.00 komen de 80's weer de hoek om denk ik. In de tussentijd:
Die ging laatst al plat met Paul Elstak en een paar duizend studentenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
oh god. ik zal maar weer ff gaan bellen anders ligt die martini toren morgen plat.
Lekker nummer.quote:
Luister je dat als je naar je pruttelpotje op een petroleumstelletje zit te kijken?quote:
Wel lelijke boy inderdaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kon wel een broer van Zlatan zijn joh.
Er gaan geruchten dat hij weer naar Manu gaat las ik laatst.quote:
ja daar doe ik zeker wat mee. prima om op te stoven. Het is niet beter ofzo maar de meerwaarde is gewoon dat het er leuk uitziet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Luister je dat als je naar je pruttelpotje op een petroleumstelletje zit te kijken?
Doe je daar nog wat mee btw? Dat antieke ding?
Nicequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja daar doe ik zeker wat mee. prima om op te stoven. Het is niet beter ofzo maar de meerwaarde is gewoon dat het er leuk uitziet.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:39 schreef Divje het volgende:
[..]
NiceHeerlijk zo'n stoofpotje
Zin in. Zit ik hier met pizza's
Toch een bazendingquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is van eerder hoor maar vind het gewoon leuk om dat af en toe te gebruiken.
ook lekkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:44 schreef Divje het volgende:
Eeem zo'n deeglap met tomatenprut en kaasbarrel opvreten
Waar zit hij nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat hij weer naar Manu gaat las ik laatst.
Rainbow in the sky toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Die ging laatst al plat met Paul Elstak en een paar duizend studenten
Waar haal je petroleum voor dat ding? Ziet er wel geweldig leuk en nostalgisch uit. Volgens mijn oma is niets zo lekker als stoofvlees helemaal gaar gesudderd op zo'n stel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is van eerder hoor maar vind het gewoon leuk om dat af en toe te gebruiken.
Gewoon bij de bouwmarkt. Het ruikt niet meer zoals vroeger. Iets met zuivere petroleum.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar haal je petroleum voor dat ding? Ziet er wel geweldig leuk en nostalgisch uit. Volgens mijn oma is niets zo lekker als stoofvlees helemaal gaar gesudderd op zo'n stel.
dat gaat in een slowcooker net zo goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar haal je petroleum voor dat ding? Ziet er wel geweldig leuk en nostalgisch uit. Volgens mijn oma is niets zo lekker als stoofvlees helemaal gaar gesudderd op zo'n stel.
Aansteller.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik zit nu op een Windows laptopje, tijdelijk. Man man man man.
Ik open alleen maar een browser, anders spring ik straks van het balkon.
lol, normaal gaat het de laptop het raam uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik zit nu op een Windows laptopje, tijdelijk. Man man man man.
Ik open alleen maar een browser, anders spring ik straks van het balkon.
Details...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, normaal gaat het de laptop het raam uit
Beetje maar.quote:
Klopt, maar deze is niet van mij, dus dan maar ik zelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, normaal gaat het de laptop het raam uit
Hoop wel dat je niet Windows 10 met Edge moet gebruikenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje maar.
[..]
Klopt, maar deze is niet van mij, dus dan maar ik zelf.
Windows 10 met Chome. Dat is het eerste wat ik net heb geinstalleerd. Edge alleen opgestart om Chrome te downloaden en dat was al erg genoeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop wel dat je niet Windows 10 met Edge moet gebruiken
Edge is echt pure aids.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Windows 10 met Chome. Dat is het eerste wat ik net heb geinstalleerd. Edge alleen opgestart om Chrome te downloaden en dat was al erg genoeg.
hoe lang nog?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje maar.
[..]
Klopt, maar deze is niet van mij, dus dan maar ik zelf.
hopelijk deze week mijn macbook terug.quote:
Firefox genot?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Edge is echt pure aids.
Chrome ook trouwens
Altijdquote:
Winamp Godenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Altijdmaar meer omdat mijn autistische brein geen verandering aan kan. Zo werk ik ook nog met Winamp v5.63
Lunascapequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
hopelijk deze week mijn macbook terug.
[..]
Firefox genot?
Ja, het duurt iig ook net zo lang he?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat gaat in een slowcooker net zo goed
Jij hebt wel iets met series waarin een president van Amerika aanwezig is he.quote:
Winamp was een genot!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Winamp Goden
Dat heb ik ook ontzettend lang gebruikt, vanaf 14 jaar ofzo tot aan 25e. Wat een genotsprogramma was dat.
Geen idee lol.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met series waarin een president van Amerika aanwezig is he.
Shooterquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee lol.
Zou wel kunnen, 24, designated survivor. Nog meer?
Paar afleveringen maar nog niet verder mee gegaan, trok me niet super erg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Shooterennnnnn daar hield m'n onzinnige opmerking wel op denk ik
Je keek geen House of Cards he?
Danny tochquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:20 schreef Blaadjes het volgende:
Poosje terug kreeg ik 2 dagen ban op fp omdat ik post dat Max wel 5e zou worden.
Kijk nu dit
Räikkönen verlengt contract bij Ferrari
Pure willekeur dus. Meneer Danny had een kut dag en gaat dan maar mensen bannen.
Wat een beleid.
Dat kanquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Paar afleveringen maar nog niet verder mee gegaan, trok me niet super erg.
❤❤💻📱🖥❤❤quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vergeef je dit alleen omdat je zo op CR7 geilt.
Gvdquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ken die vent ergens van. Deed ie niet iets met lucky letters?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:39 schreef Blaadjes het volgende:
haha in mijn quote staat die andere foto
Zoveel mannen.. Pff.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is ook teveel in zichzelf gaan geloven
Lekker bezig ja?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:58 schreef Blaadjes het volgende:
Dat f1 topic. Ze blijven maar reageren man man man. en ik krijg maar geen ban.
Niet dat dat nodig is maar goed ik heb ze al voor minder gehad.
3 of 6 uur, ligt aan de standquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het duurt iig ook net zo lang he?
vind het wel schattigquote:
Als übertroll heb je volgers he. Hoort bij de faamquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vind het wel schattig
Het verwijt van brabiliaan was het mooiste:
De naam max valt en de trollen komen.
Maar ja ik was degene die de naam max liet vallen hahaha. komt in heel dat artikel niet voor.
ik ben geen ubertroll. ik zei gewoon ff wat over max en ze springen er weer op als vliegen op de stront.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Als übertroll heb je volgers he. Hoort bij de faam
Bedoel ook meer dat jij ook maar wat hoeft te zeggen over max en iedereen gaat losquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ben geen ubertroll. ik zei gewoon ff wat over max en ze springen er weer op als vliegen op de stront.
kan niet wachten tot de f1 weer begint. ik vind het best leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedoel ook meer dat jij ook maar wat hoeft te zeggen over max en iedereen gaat los
Heb er helemaal niks meequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan niet wachten tot de f1 weer begint. ik vind het best leuk
zegt me niksquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb er helemaal niks mee
Weet je wat erg leuk is op tv
Voetbal Inside
hoi Divje en iedereenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb er helemaal niks mee
Weet je wat erg leuk is op tv
Voetbal Inside
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:06 schreef sararaats het volgende:
Ik mag voorlopig nog met de auto rijden![]()
Weer een nieuw maskertje want blijkbaar adem ik door mijn mond.
Verklaart ook de verstopte neus.
Broer, schoonzus en de kids kunnen niet vertrekken in Portugal wegens staking bij de bagage-operator op Zaventem.
f1 is geen sport.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan niet wachten tot de f1 weer begint. ik vind het best leuk
beetje gas geven remmen en sturen. is geen kunst aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jawel, die gasten moeten echt een bere conditie hebben, hartslag van 180 contineu
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
beetje gas geven remmen en sturen. is geen kunst aan.
whahaha. wat een kansloos kut filmpje.quote:
Er zijn genoeg lui die dat als argument gebruiken ...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
whahaha. wat een kansloos kut filmpje.
F1 is niet gevaarlijk genoeg.
Niet waar kijk maar naar dit ongeluk. wtf man
Wait what? Komt Mallenado mogelijk weer terug?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zijn genoeg lui die dat als argument gebruiken ...
Nja met Kvyat er in en misschien volgend jaar Maldonado..
Er zitten er tussen die ter ontspanning een triatlon doen. Zegt ook genoeg over hoe zwaar het is lijkt mequote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jawel, die gasten moeten echt een bere conditie hebben, hartslag van 180 contineu
Leek het even wel op, maar dat zou een van de mogelijkheden zijn als vervanger voor Massa of Raikonen, Raikonen blijft.. Massa niet zeker.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wait what? Komt Mallenado mogelijk weer terug?
Alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leek het even wel op, maar dat zou een van de mogelijkheden zijn als vervanger voor Massa of Raikonen, Raikonen blijft.. Massa niet zeker.
Als Maldonado er in komt, word ook gelijk de Halo op alle autos gemonteerd.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zegDoe dan Wehrlein in die auto of zo.
Dan durft niemand meer zonder te rijden jaquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als Maldonado er in komt, word ook gelijk de Halo op alle autos gemonteerd.
Wehrlein, was altijd mijn favo achteraan, van mij mag ie wel wisselen met Kvyat die bakt er weinig van de laatste jaren..
Ff kijken wat hij kan in een betere auto.
Moet zeggen dat Occon en Stroll als nieuwkomers het lekker doen dit jaar, vooral Occon.
Hoop alleen wel dat ze volgend jaar een stoeltje hebben voor..
Charles Leclerc hij tegen Max, zou erg leip worden, ook zo'n overtake gigant!
Ja Idd laat m maar op stoeltje zitten van Kvyat, denk dat ie dan aardig met Sainz kan meten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan durft niemand meer zonder te rijden jaOccon doet het ook erg leuk dit jaar ja. Van Wehrlein vond ik het vooral vorig jaar vrij indrukwekkend dat hij die crappy auto steeds vrij hoog in de kwalificatie kreeg, en in de race nog een puntje wist te halen. Jammer dat Sauber toen tijdens een gekke regen chaos race meer punten haalde.
Denk alleen niet dat Red Bul veel zin heeft om iemand uit het Mercedes programma op te leidenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja Idd laat m maar op stoeltje zitten van Kvyat, denk dat ie dan aardig met Sainz kan meten.
Mja 2018 nog veel onzeker..
Ik hoop echt wel dat hij weer komt!
Ja klopt, en denk dat leclerc volgend jaar bij Sauber komt, aangezien die waarschijnlijk verder gaan als opleidings team voor ferrari.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat Red Bul veel zin heeft om iemand uit het Mercedes programma op te leidenDan hebben ze Gasly nog achter de hand.
Jup dat lijkt mij ook waarschijnlijk. Hopelijk kan hij dan snel naar Ferrari doorstromen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt, en denk dat leclerc volgend jaar bij Sauber komt, aangezien die waarschijnlijk verder gaan als opleidings team voor ferrari.
Ja man, vind het best spannend allemaalquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Lotinggenot vanavond. Duurt zoooooo lang nog.
Raikonen kapt denk ik in 2019, hij is een van de oudsten in het veld, maar doet nog steeds lekker mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jup dat lijkt mij ook waarschijnlijk. Hopelijk kan hij dan snel naar Ferrari doorstromen.
Wel iets meer dan alleen overwogenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Raikonen kapt denk ik in 2019, hij is een van de oudsten in het veld, maar doet nog steeds lekker mee.
en hij heeft net voor 2018 bijgetekend.
Massa wou vorig jaar al stoppen en krijgt nog niet zo veel voor elkaar dit seizoen dus ik denk dat hij volgend jaar niet weer komt. hij overwoog vorig jaar al om te stoppen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja man, vind het best spannend allemaal.
Geef m geen ongelijk, Williams en Mac laren, helaas niet meer aan de top!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wel iets meer dan alleen overwogenBottas die zo last minute weg ging gooide wat plannen om.
Lekker hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:48 schreef theguyver het volgende:
vet vet vet vet vet vet vet vet!!!
Ik reis zo af naar SPA..![]()
Ik houd van mijn vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ze sneaky geregeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vrouwtje krijgt ook wat..quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker hoor
Maskertje, saunatje, komkommers..
Ofniettan
nicequote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:48 schreef theguyver het volgende:
vet vet vet vet vet vet vet vet!!!
Ik reis zo af naar SPA..![]()
Ik houd van mijn vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ze sneaky geregeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is lekker wakker wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:49 schreef Divje het volgende:
LOL ik ben bij de 1-2 van ajax gisteren gaan slapen.....
Ik dacht nog. Nu is het gespeeld. Leuk voor ze, toch wat europese wedstrijdjes..quote:
Beter kan een dag niet beginnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik dacht nog. Nu is het gespeeld. Leuk voor ze, toch wat europese wedstrijdjes..
Gvdeven een kop koffie zetten en terug lezen. GENONT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |