Had Ventoso wel verwacht, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zal hem straks wel "krijgen" dan
Was dat niet Zabriskie ook?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:49 schreef Marcoss het volgende:
Flink wat valpartijen voor een TTT zo.. Dat zie je toch niet zo vaak, al kan ik me nog een val herinneren van Armstrong en z'n clubje in de Tour
Jepquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was dat niet Zabriskie ook?
Bouygues Telekom ging ooit met de halve ploeg het weiland inquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:49 schreef Marcoss het volgende:
Flink wat valpartijen voor een TTT zo.. Dat zie je toch niet zo vaak, al kan ik me nog een val herinneren van Armstrong en z'n clubje in de Tour
SKA kan normaal geen top 2 sprinten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:52 schreef Marcoss het volgende:
Trentin (en eventueel SKA) kunnen dus morgen de trui overnemen met winst of anders met plek 2 als de honderdsten in hun voordeel zijn
Altijd wel grappig als de hele ploeg gaat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bouygues Telekom ging ooit met de halve ploeg het weiland in
Vuelta sprints zijn de laatste jaren niet normaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
SKA kan normaal geen top 2 sprinten.
Astma² en Chaves en wie nog meer?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat is uitstekend van de Chaves brigade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |