Ik heb een Kwiatkowskiaanse Vuelta voorspeld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:59 schreef Columbiafan het volgende:
Moscon gaat hier ongenadig schroeien.
Goeie jongen is dat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:59 schreef Columbiafan het volgende:
Moscon gaat hier ongenadig schroeien.
Uiteraard. Al had ik beter kunnen weten dat gehypte Zuid-Amerikaantjes er weinig van bakken in zo'n TTT.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 19:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Had jij meer van deze ploeg verwacht dan?
Die heeft z'n TV door het raam gegooid toen Dennis over de streep kwam.quote:
Kemna verdient een schouderklopje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 19:02 schreef Columbiafan het volgende:
Sunweb veel beter dan vorig jaar.
Die vliegen dit jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 19:02 schreef Columbiafan het volgende:
Precies, die zien we alleen in de bergen wel. Hier niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 19:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Uiteraard. Al had ik beter kunnen weten dat gehypte Zuid-Amerikaantjes er weinig van bakken in zo'n TTT.
Toen hadden ze ook niet iets om voor te rijden..quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 19:02 schreef Columbiafan het volgende:
Geen idee. Al geen enkele nationale trui vandaag toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 19:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom start hij niet in zijn Italiaanse driekleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |