abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173256273
De grootste held van het universum is teruggekeerd uit de wildernis, nadat hij met een banhamer werd geslagen en 5 jaar niet meer op aarde aanwezig mocht zijn. Hij is nu terug om zijn extraordinaire krachten te gebruiken om de strijd aan te gaan met de archdemon Keidal. Maar hij kan het niet alleen aan. Daarom vraag ik jullie om mij te steunen in de strijd tegen de arch demon.

Kies vandaag nog, wordt de aarde verovert door een kwaadaardige machtsbeluste arch demon die een wrede dictatuur zal stichten waarin niemand vrij is en iedereen zijn slaafje is, of mag Firewarrior vice president worden en een wereld anarchie stichten waar geen oorlog meer zal zijn?

De grotere held is nog niet teruggekeerd, hij zal president worden en de wereld in goede banen leiden. Tot die tijd moet ik zo goed mogelijk mijn best doen om dit gevaar te bestrijden. Met mijn plasmahammer en crystal beams kan ik 50% van de hitpoints van de arch demon eraf halen. Jullie kunnen 30% van zijn hitpoints eraf halen. Vervolgens moet de grootste held (Paladinasiiad) de arch demon doden met zijn paladin lance.

Nadat de arch demon dood is zijn er nog vele necromancers, witches, warlocks, massa zombies, en normal demons over.

Plan van aanpak:
Witches: Gebruik shadow magic en reverse witchcraft om ze met hun eigen aanvallen uit te schakelen. Als ze tijdelijk uitgeschakeld zijn kun je ze vervolgens doden door A Beam Of Light te gebruiken.
Necromancers: Die moeten worden gedood door Paladinasiiad. De God van licht zal hem daarbij helpen.
Warlocks: Priest Jordkan moet de warlocks uitschakelen met zijn light magic. Vervolgens dood ik ze met mijn thunderspear.
Massa Zombies: Die kan ik zelfstandig aan. Ik vermoord ze met mijn troll telepathie. Ze kunnen niet tegen afwijkende meningen, dus die fake ik dan om ze ziek te maken. Vervolgens vermoord ik ze met een knoflookstaf. (Ja, het zijn halve vampieren.)
Normal Demons: Paladinasiiad zal deze demonen afslachten met zijn Sword Of A Thousand Lights.
Undead Demons: Paladinasiiad gebruikt hiervoor zijn Sword Of The Moon.

Poll: Kies je de kant van Firewarrior en Paladinasiiad?
Nee, en ik vecht niet mee.
Ja, ik vecht ook mee.
Ja, maar ik vecht niet mee.
Nee, ik vecht mee met Arch Demon Keidal
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 15:27:36 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')