abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:45:04 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173253759
Mogen ook coureurs uit het verleden zijn.

Was vroeger een grote fan van Niki Lauda. Bewonderenswaardig hoe hij hetzelfde seizoen nog terugkwam na zijn ongeluk. Is nu een ouwe negatieve zeiksnor, die alles wat niet met Mercedes te maken heeft afkraakt. Verder kunnen jonge coureurs geen goed doen bij hem. Niet meer serieus te nemen.




Bij de coureurs van tegenwoordig twijfel ik over Sebastiaan Vettel. Zijn klasse hoeft ie allang niet meer te bewijzen. Hij bewijst zichzelf echter geen dienst met zijn impulsieve gescheld en verontwaardiging. Ik twijfel omdat het aan de andere kant wel weer vermakelijk is. Emoties horen ook bij sport.




:P

[ Bericht 1% gewijzigd door tong80 op 19-08-2017 13:12:31 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:48:47 #2
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173253807
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:45 schreef tong80 het volgende:
Is nu een ouwe negatieve zeiksnor, die alles wat niet met Ferrari te maken heeft afkraakt. Verder kunnen jonge coureurs geen goed doen bij hem. Niet meer serieus te nemen.
Vreemd dat ie dan werkt voor Mercedes.
Wel je huiswerk goed doen, Tong.
pi_173253814
Lauda heeft dan ook geen oren naar wat anderen zeggen.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_173253817
Hekel...nouja ik vind Kimi wel erg koeltjes en nors.

Vroeger vond ik Hill nooit sympathiek.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:54:49 #5
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_173253885
Ik vind Vettel maar een irritante frusti. Hij spant de kroon als het gaat om klagen. Klagen kan hij als de beste. Zelfbeheersing heeft hij ook niet. Mag van mij de F1 verlaten, dat is heus geen aderlating voor de sport.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:00:58 #6
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_173253960
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:54 schreef Vriezzer het volgende:
Ik vind Vettel maar een irritante frusti. Hij spant de kroon als het gaat om klagen. Klagen kan hij als de beste. Zelfbeheersing heeft hij ook niet. Mag van mij de F1 verlaten, dat is heus geen aderlating voor de sport.
:'), meervoudig wereldkampioen die echt briljant kan rijden. Net als veel coureurs kan hij inderdaad nogal klagen als het niet gaat zoals hij wil. Hamilton heeft hetzelfde.
UI Made bij VanilleKwark.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:01:23 #7
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_173253969
Palmer, wat een doetje is dat zeg. Snap echt niet dat hij nog niet vervangen is voor een ander.
UI Made bij VanilleKwark.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:11:59 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173254134
De Alonso van vroeger :r

De Alonso van tegenwoordig staat daarentegen hoog op mijn lijstje favorieten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173254148
Vettel. Vanwege de hypocrisie, want hij klaagt bijna altijd over zaken die je hem zelf ook kan zien doen, en vanwege zijn enorme frustratie. Dat suffe handje uit die cockpit, iedere keer.
Een schande voor het koningsnummer van de autosport.


Schumacher. Geweldige coureur, maar omdat hij meerdere malen zijn concurrent uit de race heeft gebeukt (of dat geprobeerd heeft) om zijn kampioenschap veilig te stellen, is het ook een misselijke, misselijke vent.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jordy-B op 19-08-2017 13:28:21 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173256844
Sainz
pi_173257006
Lauda krijgt een stijfje van Verstappen (muv spa vorig seizoen) en die rijdt toch echt niet bij Mercedes.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:14:24 #12
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_173257087
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:12 schreef Jordy-B het volgende:
Schumacher. Geweldige coureur, maar omdat hij meerdere malen zijn concurrent uit de race heeft gebeukt (of dat geprobeerd heeft) om zijn kampioenschap veilig te stellen, is het ook een misselijke, misselijke vent.
Dat incidentje met Barrichello in Hongarije 2010 geeft wel aan wat voor ziekelijke gast het is.

De laatste jaren is Schumacher echter wel een stuk sympathieker geworden.
pi_173257115
quote:
Zijn er coureurs waar je een hekel aan hebt?


HHF. De lul. :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:30:08 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_173257314
quote:
8s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

HHF. De lul. :(
Waarom ? Schopte het verder dan Jos waar ie samen mee begon.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173257347
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:14 schreef OEM het volgende:

[..]

Dat incidentje met Barrichello in Hongarije 2010 geeft wel aan wat voor ziekelijke gast het is.
En het incident in '94 met Damon Hill. En het incident in '97 toen hij probeerde om Villeneuve uit te schakelen en daarvoor door de FIA uit het kampioenschap geflikkerd is.

Of Monaco in 2006, toen hij de kwalificatie voor de rest verneukte door na het zetten van de beste tijd zijn auto 'per abuis' in de laatste bocht neer te zetten, zodat niemand onder zijn tijd door kon duiken (Monaco win je immers in de kwalificatie).
quote:
De laatste jaren is Schumacher echter wel een stuk sympathieker geworden.
Je bedoelt sinds hij was wezen skiën?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:56:48 #16
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_173257725
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:32 schreef Jordy-B het volgende:
En het incident in '94 met Damon Hill. En het incident in '97 toen hij probeerde om Villeneuve uit te schakelen en daarvoor door de FIA uit het kampioenschap geflikkerd is.
Kansloze acties inderdaad. Met misschien wat verzachtende omstandigheden in de zin van: kampioenschap staat op het spel en de tijdsgeest: in die tijd was er meer toegestaan en het was allemaal wat gevaarlijker etc.

Om in 2010 een collega zo in gevaar te brengen om niks (10e plek, 1 wk-punt), geeft aan dat het leven van anderen waardeloos zijn als de meneer Schumacher achter het stuur zit.
quote:
Je bedoelt sinds hij was wezen skiën?
Pretty much. Karma is a bitch.
pi_173257904
Schumacher inderdaad. Natuurlijk ontegenzeggelijk een enorm talent, maar ook een enorme lul. De redenen zijn hierboven al aangegeven. Best zonde, want hij had het puur op talent ook wel kunnen winnen.

Senna had dat ook - zij het in mindere mate.

Van de huidige coureurs: Vettel. Vond ik al een eikel bij Red Bull. Eerste seizoen bij Ferrari dacht ik: eigenlijk valt ie wel mee, hij is best sympathiek. Inmiddels is duidelijk dat het toch gewoon een ontzettende eikel is.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:10:10 #18
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_173257986
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:01 schreef RingBewoner het volgende:
Palmer, wat een doetje is dat zeg. Snap echt niet dat hij nog niet vervangen is voor een ander.
Na wat F1 lesjes mijn vriend kan ik mij hier wel in vinden :D
Aan het typen...
pi_173263811
Lewis Hamilton.
Ik kan me gewoon niet identificeren met zijn, in mijn ogen, aanstellerige divagedrag. Mannen met (diamanten) oorbellen kan ik verder ook niet serieus nemen.

Wel is het natuurlijk een enorm goede coureur.
pi_173278438
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:56 schreef OEM het volgende:

[..]

Kansloze acties inderdaad. Met misschien wat verzachtende omstandigheden in de zin van: kampioenschap staat op het spel en de tijdsgeest: in die tijd was er meer toegestaan en het was allemaal wat gevaarlijker etc.
Hill zat gewoon zelf fout. Met Villeneuve zat Schumacher heel erg fout, maar dat heeft hij ook toegegeven en het is natuurlijk een fractie van een seconde beslissing waarin je je de titel ziet ontglippen en deur wil dichtgooien terwijl het daarvoor al ruim te laat is.

quote:
Om in 2010 een collega zo in gevaar te brengen om niks (10e plek, 1 wk-punt), geeft aan dat het leven van anderen waardeloos zijn als de meneer Schumacher achter het stuur zit.

Pretty much. Karma is a bitch.
Dat brengt me op Barrichello. Wat voor zielig mannetje moet je zijn om als je jaar in jaar uit duidelijk verslagen bent nog even te komen claimen dat je de morele wereldkampioen was omdat je hem in één race verslagen hebt maar een teamorder aan de overwinning in de weg stond? Maar dan jaren later temidden van een groepje Britse oud-coureurs en journalisten die vinden dat ze recht hebben op de beste coureur omdat ze de oorlog gewonnen hebben durft hij wel. Lekker meehuilem met de meute, en dan huilen over een ongevaarlijke actie terwijl hij gewoon zelf verkeerd zat en van zijn gas afmoest.

Dat soort huilebalkjes voel ik alleen maar minachting voor, net als de professionele geschiedvervalsers onder de oud-coureurs als Brundle en de regelsjoemelaar Warwick. Neem een voorbeeld aan Hill en Murray, die zijn teveel raceliefhebber om alles te verdraaien, en ook Coulthard heeft weleens een aanval van eerlijkheid.

Verder zie ik Hamilton graag op zijn bek gaan omdat het zo'n verwend nest is. Maar anderzijds vind ik het ook weer een beetje zielig omdat hij dat door zijn omgeving is gemaakt. Als Britten hysterisch gaan doen en Duitser de commerciele waarde daarvan beschermen, wordt het wel heel moeilijk om beide beentjes op de grond te houden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173287667
Vettel,crying baby
  maandag 21 augustus 2017 @ 08:41:19 #22
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173294409
Stroll, moet ik het nog uitleggen?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_173302218
Ik kan Lil' Lewis niet uitstaan. Hij is van nature een nerderig sullig mannetje, zie McLaren era Lewis, maar je kan zien dat hij op een gegeven moment besloten heeft om zichzelf een badboy imago aan te meten in een wanhopige poging om voet aan de grond te krijgen in het Amerikaanse showbizz wereldje.

Van zichzelf ziet Lewis eruit als Steve Urkel met contactlenzen, dus moesten er tattoos, gouden kettingen, gedrogeerde tijgers, custom motorcycles, haarimplantaten en professionele fotografen aan te pas komen om zijn huidige imago te bewerkstelligen. Zijn instagram account is de meest lachwekkende die ik ooit ben tegengekomen. Van enige spontaniteit is geen sprake. Als een onzeker tienermeisje probeert hij op social media een bepaald beeld van zichzelf neer te zetten.

Het is mij een raadsel waarom Mercedes geassocieerd wil worden met deze clown. Der Nico had daar tot in lengte van jaren de titels aan elkaar kunnen rijgen op een professionele manier tegen minder salaris.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_173302745
Een hekel? nee vind ik dat coureurs met potentie een stoeltje in de F1 verdienen en niet gasten zoals Christiaan Albers.
Werd in 2000 volledig zoek gereden door Mark Webber, had ook niet verwacht dat hij ooit in de F1 een stoeltje zou gaan bezetten.
Ja, hij scoorde punten in zijn korte carrière, dat was de race op Indianapolis waar maar 3 teams van start gingen door de problemen met de compound van Michelin.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173302838
Vettel. Met zijn gefrustreerde acties.

Snap niet dat ze hem na zijn moedwillige botsing niet een half seizoen hebben geschorst.
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:32:58 #26
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173302876
Marco Bakker
  Trouwste user 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 18:48:39 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_173305697
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:25 schreef bedachtzaam het volgende:
Een hekel? nee vind ik dat coureurs met potentie een stoeltje in de F1 verdienen en niet gasten zoals Christiaan Albers.
Werd in 2000 volledig zoek gereden door Mark Webber, had ook niet verwacht dat hij ooit in de F1 een stoeltje zou gaan bezetten.
Ja, hij scoorde punten in zijn korte carrière, dat was de race op Indianapolis waar maar 3 teams van start gingen door de problemen met de compound van Michelin.
Is dat alweer zo'n tijd geleden ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 18:49:13 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_173305711
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:32 schreef bijstandboy het volgende:
Marco Bakker
Ha ha ha. Is wel een goede amateurracer geloof ik.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:52:36 #29
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173305779
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ha ha ha. Is wel een goede amateurracer geloof ik.

:P
Hij lijkt meer op een operacer


[ Bericht 0% gewijzigd door bijstandboy op 21-08-2017 18:53:00 (vroemmm) ]
pi_173305868
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is mij een raadsel waarom Mercedes geassocieerd wil worden met deze clown. Der Nico had daar tot in lengte van jaren de titels aan elkaar kunnen rijgen op een professionele manier tegen minder salaris.
Je kunt van alles van Hamilton vinden, maar de afgelopen jaren is wel duidelijk geworden dat Rosberg simpelweg de mindere coureur was.
pi_173306532
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Is dat alweer zo'n tijd geleden ?

:P
Het zelfde jaar dat Button debuteerde in de F1.
Toen waren Mark en Christiaan teamgenoten bij het European arrows team in de F3000
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Trouwste user 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 19:53:56 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_173306988
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:33 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het zelfde jaar dat Button debuteerde in de F1.
Toen waren Mark en Christiaan teamgenoten bij het European arrows team in de F3000
Het is net alsof Button veel langer meegaat dan Albers reed.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173307307
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Je kunt van alles van Hamilton vinden, maar de afgelopen jaren is wel duidelijk geworden dat Rosberg simpelweg de mindere coureur was.
Eigenlijk niet he. Vooraf heette het duidelijk te zijn dat Hamilton ruim de betere coureur was, de afgelopen jaren is duidelijk geworden dat hij slechts ietsje beter is in rondjes rijden, wanneer alles goed gaat, en wel een beetje hulp kon gebruiken om Rosberg te verslaan. Consistentie en het verder helpen van de auto horen ook bij het zijn van een goede coureur.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Trouwste user 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 20:21:16 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_173307638
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Eigenlijk niet he. Vooraf heette het duidelijk te zijn dat Hamilton ruim de betere coureur was, de afgelopen jaren is duidelijk geworden dat hij slechts ietsje beter is in rondjes rijden, wanneer alles goed gaat, en wel een beetje hulp kon gebruiken om Rosberg te verslaan. Consistentie en het verder helpen van de auto horen ook bij het zijn van een goede coureur.
Daar was Schumacher natuurlijk een meester in. Volgens mij is Max ook van die categorie.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173309249
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:25 schreef bedachtzaam het volgende:
Een hekel? nee vind ik dat coureurs met potentie een stoeltje in de F1 verdienen en niet gasten zoals Christiaan Albers.
Werd in 2000 volledig zoek gereden door Mark Webber, had ook niet verwacht dat hij ooit in de F1 een stoeltje zou gaan bezetten.
Ja, hij scoorde punten in zijn korte carrière, dat was de race op Indianapolis waar maar 3 teams van start gingen door de problemen met de compound van Michelin.
Albers had gewoon in het DTM moeten blijven racen waar ie wel vrijwel succesvol was :) 1 van de mooiste inhaalacties van het DTM staat nog steeds op zijn naam , Estoril 2004 _O_

Dapper ook dat ie het even heeft geprobeerd als teambaas van Caterham (jammer van die soap toen wie nou eigenlijk toen nog de eigenaar was, Fernandez of die nieuwe koper)
pi_173316347
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:07 schreef Ghost_Nappa het volgende:

[..]

Albers had gewoon in het DTM moeten blijven racen waar ie wel vrijwel succesvol was :) 1 van de mooiste inhaalacties van het DTM staat nog steeds op zijn naam , Estoril 2004 _O_

Dapper ook dat ie het even heeft geprobeerd als teambaas van Caterham (jammer van die soap toen wie nou eigenlijk toen nog de eigenaar was, Fernandez of die nieuwe koper)
Eens, hij is de omgekeerde versie van Esteban Ocon.
Esteban had het niet makkelijk in de DTM maar rijd nu de sterren van de hemel in de F1.

Staat die inhaalactie nog ergens online?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  FOK!fotograaf dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:00:23 #37
842 Zorro
Z
pi_173316376
Hamilton
Schumacher
Senna (al heb ik bij hem wel respect voor zijn rijkunsten. Die had het niet alleen als hij in de beste auto zat)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_173316554
Ik heb niet zo snel een hekel aan iemand, maar de actie waarmee Al Pease (RIP) zijn naam in de boeken heeft gekregen kan nauwelijks overtroffen worden: Hoe krijg je het voor elkaar om als je zelf 22 rondjes hebt gereden al 24 rondjes achter te liggen op de race leaders, en hoe haal je het in je hoofd om dan nog steeds het duel met die race leaders aan te willen gaan als ze je voor de zoveelste keer komen lappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 09:20:13 ]
pi_173318032
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:51 schreef NeuNeu het volgende:
Lewis Hamilton.
Ik kan me gewoon niet identificeren met zijn, in mijn ogen, aanstellerige divagedrag. Mannen met (diamanten) oorbellen kan ik verder ook niet serieus nemen.

Wel is het natuurlijk een enorm goede coureur.
De C.Ronaldo v/d F1
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_173322467
Max Verstappen.
Nouja..eigenlijk meer aan zijn fans.
pi_173322489
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:07 schreef DP026 het volgende:
Max Verstappen.
Wrom?
quote:
Nouja..eigenlijk meer aan zijn fans.
Wrom?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173322643
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wrom?

[..]

Wrom?
Drom.
Drom.
pi_173322661
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:17 schreef DP026 het volgende:

[..]

Drom.
Drom.
Nou ja, praktisch iedereen geeft ook een reden voor zijn/haar hekel aan een bepaalde coureur. En ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de jouwe.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173322665
Ik heb aan niemand een hekel, maar Jos moet zich wel leren gedragen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_173322757
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:11 schreef heywoodu het volgende:
De Alonso van vroeger :r

De Alonso van tegenwoordig staat daarentegen hoog op mijn lijstje favorieten.
Eens.

Ik vind dat Vettel wel een beetje lijkt op de Alsono van vroeger. Of de Alonso van vroeger lijkt op Vettel, het is maar net hoe je het bekijkt. Vettel kan niet tegen zijn verlies en dat ie verliest ligt altijd aan een ander. Hij lijkt mij zo'n persoon die bij een potje Monopoly vals speelt en dat keihard ontkent, zodra ie wordt betrapt.

Daarnaast heb ik een hekel aan Lewis Hamilton. Het standaard bedankje aan zijn fans waar hij elk gesprek mee begint komt mij de strot uit. Helemaal toen hij er niet was voor zijn fans, in de straten van Londen. Lul.
  zondag 27 augustus 2017 @ 18:08:13 #46
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173427237
kennen we hem niet meer Eddie Irvine ..

wat een irritant mannetje was dat

zelf vaak aan de stok met veel andere rijders ... bekendste is toch wel de klap van Senna
en altijd worden met andere rijders

https://www.gptoday.com/f(...)must-read-hilarious/
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173427391
Iedere Duitser. Standaard.
  zondag 27 augustus 2017 @ 18:44:29 #48
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173427997
De meeste coureurs denk ik niet genoeg over na om een hekel aan te hebben, maar heb Button altijd vreselijk gevonden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Trouwste user 2022 zondag 27 augustus 2017 @ 22:22:45 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_173433745
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:14 schreef Deckard het volgende:
Iedere Duitser. Standaard.
Von Middentorp ? Jochem Mass ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173434104
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:56 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Eens, hij is de omgekeerde versie van Esteban Ocon.
Esteban had het niet makkelijk in de DTM maar rijd nu de sterren van de hemel in de F1.

Staat die inhaalactie nog ergens online?

Op 1:40
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_173434383
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Von Middentorp ? Jochem Mass ?

:P
Als het in een auto zit en vooruit gaat; ja.
  Trouwste user 2022 zondag 27 augustus 2017 @ 22:55:27 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_173434590
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:47 schreef Deckard het volgende:

[..]

Als het in een auto zit en vooruit gaat; ja.
Nou, vooruit dan maar.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173435542
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan maar.

:P
Vooruit, achteruit!

"ze zitten er allebei nog in"
  maandag 28 augustus 2017 @ 09:59:02 #54
321876 Cherna
Fuck the System
pi_173438674
Nu Vettel en in het verleden Prost.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 28 augustus 2017 @ 10:02:57 #55
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173438734
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:49 schreef ChronoVisor het volgende:
Lauda heeft dan ook geen oren naar wat anderen zeggen.
:N
:{
:')
:)
:D
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173449560
Prost, frentzen, Damon Hill...
De la Rosa vond ik ook een lul.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173450185
Schumacher vond ik vroeger altijd wel een lul, maar heb tegelijkertijd ook wel op de bank staan springen(van mn ouders, sorry pap en mams) als hij een mooie of bijdehandte actie had. Maar Hakkinen mocht ik ook niet en vond ik als coureur ook nog te saai. Muv Spa 2000 ^O^

Zoals hier al eerder gezegd, de Alonso van vroeger, prachtig hoe hij zichzelf hervonden heeft ^O^

En ik begin een hekel te krijgen aan Ocon. Link kereltje met smerige streken op de baan. Normaal zeg ik altijd wel dat ik coureur en persoonlijkheid los van elkaar kan zien, zoals bij Hamilton, maar Ocon is in beide gevallen gewoon een verrot naar ventje.. :(
pi_173456403
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Von Middentorp ? Jochem Mass ?

:P
Niemand kan een hekel hebben aan Stefan Bellof. Toch?

Zelf heb/had ik een hekel aan Jos Verstappen en Jurg Bergmeister.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173461116
Phil Bastiaans.
En wel hierom:
Bastiaans kon het niet hebben dat Tom Coronel hem voorbij kwam, en besluit het 4 dik te maken... Gevolg is hierboven te zien.

Daarnaast natuurlijk de oude Alonso... Zeker na het gevalletje vlaggen negeren op Interlagos:

Wat mij betreft hadden ze daarna zijn licentie door de schredder gehaald.

En sinds dit weekend: Kimi Raikkonnen. Puur en alleen vanwege zijn uitleg over de straf die hij kreeg voor het negeren van de vlaggen... En in mindere mate Tom Coronel vanwege het verdedigen van die uitspraken.

De vlaggen betekenen heel simpel: Dubbel geel: Minder snelheid en maak je klaar om direct te stoppen... Dat is dus niet vol gas doorrijden. Ongeacht of jij als coureur het veilig genoeg vindt om door te rijden. Bianchi vond het op Suzuka ook veilig genoeg om door te rijden. Het gaat ook niet alleen om jouw veiligheid, maar ook die van de marshalls. Als er met 300+ iets afbreekt en je gaat haaks rechtsaf heb je wel een paar dooien op je geweten. Daarom moet je ook afremmen. Als je dat achterlijk vindt moeten ze per direct je licentie doorknippen... En dat geldt ook voor Tom Coronel. Als coureur heb je niet het overzicht, als Marshall wel, dus als die zeggen dubbel geel, dan heb je je daar aan te houden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:29:43 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_173461758
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 08:20 schreef Argento het volgende:

[..]

Niemand kan een hekel hebben aan Stefan Bellof. Toch?

Zelf heb/had ik een hekel aan Jos Verstappen en Jurg Bergmeister.
Jos verstappen idd. vanaf het begin een asshole

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173461890
Kimi, kan geen lach van zijn gezicht. Ook dat irritante stemmetje als je hem op de team radio hoort
Moeten zij weten
pi_173461916
Verstappen. Bakt er niks van, wel grote mond.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2017 14:39:09 ]
pi_173462527
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:39 schreef Leonos het volgende:
Verstappen. Bakt er niks van, wel grote mond.
Krijgt ook steeds meer kapsones door sommige tv-zenders niet te woord te staan. Wie denkt die prutser wel wie hij is.

Ik snap die buitenlanders wel dat ze hem uitkotsten.
pi_173466056
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kimi, kan geen lach van zijn gezicht. Ook dat irritante stemmetje als je hem op de team radio hoort
Beetje flauw om z'n stem erbij te halen. Is het gevolg van een ongeluk in z'n jeugd.
pi_173468010
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173471019
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 18:08 schreef k_man het volgende:

[..]

Beetje flauw om z'n stem erbij te halen. Is het gevolg van een ongeluk in z'n jeugd.
O dat wist ik niet. Dan neem ik het terug.
Moeten zij weten
  maandag 4 september 2017 @ 14:09:10 #67
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173581626
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:32 schreef Jordy-B het volgende:

En het incident in '97 toen hij probeerde om Villeneuve uit te schakelen en daarvoor door de FIA uit het kampioenschap geflikkerd is.

Wat ik nog steeds een vreemde beslissing vind. Heb onlangs nog een keer de beelden gezien, Villeneuve remt heel laat en duwt eigenlijk, met geblokkeerde wielen, Schumacher, die amper instuurt, van de baan. Dan zou wat Massa gisteren bij Verstappen deed, ook een reden moeten zijn voor de FIA om hem te verwijderen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 4 september 2017 @ 14:10:06 #68
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173581642


[ Bericht 100% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 04-09-2017 14:10:14 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 13 september 2017 @ 14:10:46 #69
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_173751354
Michael Schumacher. Belichaamde alle karaktereigenschappen van Duitsers.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_173752531
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wat ik nog steeds een vreemde beslissing vind. Heb onlangs nog een keer de beelden gezien, Villeneuve remt heel laat en duwt eigenlijk, met geblokkeerde wielen, Schumacher, die amper instuurt, van de baan. Dan zou wat Massa gisteren bij Verstappen deed, ook een reden moeten zijn voor de FIA om hem te verwijderen.
Kijk dan nog een keer. Schumacher heeft een brede lijn, maar op het moment dat hij ziet dat Villeneuve hem binnenlangs voorbij komt, stuurt hij zijn auto er tegenaan.


Je ziet duidelijk dat hij bij het zien van Villeneuve ineens een stuk feller instuurt dan zijn oorspronkelijke lijn, terwijl er een zee van ruimte was in de buitenbocht.

In tegenstelling tot de chicane waarin Verstappen en Massa toucheerden, omdat Massa er geen ruimte liet waar hij de buitenbocht had. Bijkomend verschil is dat er geen kampioenschap op het spel stond en zowel Massa als Verstappen geen voorgeschiedenis hebben met het moedwillig proberen uit te schakelen van de tegenstander.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jordy-B op 13-09-2017 15:26:14 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 13 september 2017 @ 20:41:13 #71
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173758553
Rosberg
Probeert altijd het beste en braafste jongetje van de klas te zijn, maar is zelf ook niet vies van een gemeen spelletje. Voor de buitenwacht pretendeert hij de ideale coureur te zijn, maar achter de pokerface zit voor m'n gevoel een hoop woede, afgunst en hypocrisie. Schijnt overigens privé een aardige kerel te zijn, maar de F1 brengt zijn slechte kant naar boven.

Sainz jr
Hij is een prima coureur, maar probeert zich constant te meten met de top en denkt zelf ook een toppertje te zijn. Hij moet zich leren te bewijzen door daden en niet woorden. De laatste races is hij een ongeleid projectiel. De agressieve mediacampagne vanuit zn pa maakt hem alles behalve sympathiek.

J. Villeneuve
Grote mond, heeft altijd overal een mening over en houdt van provoceren.

JPM
Ik vond Montoya altijd één grote zeur. Wat een kwal.

Misschien is een topic met omgekeerde stelling ook wel leuk: wie vind je de leukste coureur?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')