quote:
bedankt maar die heeft ze alquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuke leeftijd voor een eerste tablet.
Moeders die hun kind destiny noemen zijn niet verantwoordelijk. En bok nu eens op met je kuttopicsquote:
Misschien heeft de vader het kind wel zo genoemd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:43 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Moeders die hun kind destiny noemen zijn niet verantwoordelijk. En bok nu eens op met je kuttopics
ze heeft al twee magnetronsquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:53 schreef racerdkb het volgende:
golfclubs, een magnetron, kukident, ventieldopjes voor fietsbanden, een router, bevroren kibbeling, de koran in de kaft van een bijbel, bjorn borg boxers, een vape, bonsaiboompje, asbesttegel, koelkastmagneet uit urk, knex, kachelontluchter, pokerchips of een kledingroller.
Dat is te oud idd. Ik heb begrepen dat je dochter lesbisch is, misschien is een fleshlight een goede optie. Dan kan ze fantaseren dat ze een andere meid vingert.quote:
Paarse Pegasussen met paarsgepunte lansen die ze in Destiny duwen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:42 schreef Spanky78 het volgende:
P.s. meisjes van 8 willen een paard of pony. Of eenhoorn. Paarse Pegasus. In volgorde van oplopende waarde.
wat een kutreactie dit is ONZ jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Cadeaukaart geven van een speelgoedwinkel
En breng haar mee naar een speelgoed winkel dan en laat haar zelf kiezen
Oww indd d8 dat ik in GC zat ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:17 schreef racerdkb het volgende:
[..]
wat een kutreactie dit is ONZ ja
zou de Febo cadeaubonnen verkopen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oww indd d8 dat ik in GC zat ofzo
srry
de vader vond Destiny wel een leuke naamquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
Voor een Destiny kan je het beste of condooms of een zwangerschapstest cadeau geven.
Waarom zijn er geen kinderen die accident hetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:25 schreef Jennifer030 het volgende:
[..]
de vader vond Destiny wel een leuke naam
Want een klant zei tegen mij Jennifer wat ben je mooi zwanger
Ik zo haha ik zwanger nee ik ben gewoon een beetje dik
Ging ik twijfelen en naar de dokter hoorde ik dat ik al 24w zwanger was
Mijn dochter was dus een echte Destiny
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |