Mensen dit was mijn andere account ik zit nu weer op Jennifer030 die andere is mijn kloon zodat het lijkt of ik ook catkiller benquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Nog geen twee uur geleden woonde je nog thuis omdat je ouders geen huis hadden geregeld voor je.
Let eens op joh of post een foto van je tieten met Catkiller er op geschreven met zo'n zwarte stift.
helemaal niet hoe kom je daarbijquote:
Goed verhaal wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:43 schreef Jennifer030 het volgende:
[..]
Mensen dit was mijn andere account ik zit nu weer op Jennifer030 die andere is mijn kloon zodat het lijkt of ik ook catkiller ben
lekker kort ookquote:
Je moeder heet priscilla is veel te actief op Facebook en heeft een hekel aan azielzoekers. Kortom je moeder is een tokkie, kortom jij bent een tokkie...duidelijk toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:44 schreef Jennifer030 het volgende:
[..]
helemaal niet hoe kom je daarbij
doe es effe normaalquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Arwintju het volgende:
[..]
Je moeder heet priscilla is veel te actief op Facebook en heeft een hekel aan azielzoekers. Kortom je moeder is een tokkie, kortom jij bent een tokkie...duidelijk toch?
ok buurtzwaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:25 schreef PrisTheShiz het volgende:
Jennifer wat had ik je nou gezegd? Geen Fok! na 20.00u. En je zou nog even de was komen ophalen die ik voor je gedaan heb. Oh, en die string maat XL met bruine vlek heb ik maar weggegooid. Je weet toch dat je natte doekjes moet gebruiken op de wc.
Kusjes van je moeder
Ps. Pap vraagt of je morgenavond komt eten
Wat loop je nou allemaal weer onzin uit te kramen.quote:
maandag doet mijn OV het weet het is nu weekendquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:28 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Wat loop je nou allemaal weer onzin uit te kramen.
Heb je je medicijnen weer niet ingenomen lieverd?
En wanneer kom je die kleren nou ophalen!?
Maar ik had toch geld gegeven voor het ov? Had je niet beter die legging in de winkel kunnen laten liggen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:30 schreef Jennifer030 het volgende:
[..]
maandag doet mijn OV het weet het is nu weekend
rustig, ik heb sinds gisteren pas 55 euro uitgeven aan kontbroekenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:35 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Maar ik had toch geld gegeven voor het ov? Had je niet beter die legging in de winkel kunnen laten liggen?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:41 schreef Jennifer030 het volgende:
[..]
rustig, ik heb sinds gisteren pas 55 euro uitgeven aan kontbroeken
En 5 euro aan nagellak
Ik geef het dubbele uit aan één broekquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:41 schreef Jennifer030 het volgende:
[..]
rustig, ik heb sinds gisteren pas 55 euro uitgeven aan kontbroeken
En 5 euro aan nagellak
ik ben toch Destiny haar bijstandsmoeder :$:$:$quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik geef het dubbele uit aan één broek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |