abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173259971
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:23 schreef SeLang het volgende:
Een Marokkaanse "asielzoeker"

[..]

En Marokko wilt ze niet terugnemen. Het is vrij bizar hoe de EU zich anaal laat vernederen door zo'n middeleeuws woestijnland. Je zou verwachten dat er onderhand eens zware sancties of iets dergelijks worden afgekondigd. Maar niets van dat. Ondertussen plegen Marokkanen de ene na de andere aanslag op Europese bodem.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:49:47 #277
8369 speknek
Another day another slay
pi_173260398
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:23 schreef Nintex het volgende:

[..]

Mooi stukje Paul Cliteur over de oorsprong en het effect van de cultureel marxisten:
http://politiek.tpo.nl/column/cultureel-marxisten-hebben-geen-rust-voordat-u-onderworpen-bent/
Oh god Paul Cliteur is ook een mongool geworden. Neemt gewoon letterlijk complottheorieen over van alt rechtsen zonder er zelf bij na te denken.

Nou goed. Cultureel Marxisme bestaat niet. Het is een term bedacht door de nazi's om een complot van joden en communisten achter hun onwelgevallige kunst te impliceren. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cultural_Bolshevism
Niemand* zelfidentificeert zich als cultureel marxist. Het is tekenend dat ie honderd jaar terug in de tijd moet voor iemand om het complot te laten kloppen.

Intersectionalisme bestaat wel natuurlijk. Een vrij marginale sociologische stroming om machtsstructuren te duiden. Natuurlijk niet bedoeld om iedereen een nazi te noemen, maar het zoekt wel naar onderdrukkingsvormen. Deze kleine groep van de humanities wordt vaak een beetje meewarig aangekeken door de rest van de universiteit. Is nog geen 1% van de algemene universiteiten.

Je hebt wel een vertegenwoordiging van wat je voorheen krakerstuig zouden noemen op een aantal universiteiten. Wel nog geen tiende van wat het vroeger was. Van de sixties toen universiteiten voortdurend plat lagen door acties is weinig meer over in de huidige maatschappij. Sinds universiteiten meer diplomafabrieken zijn geworden zijn ze een stuk verrechtst, want mensen gaan er vooral naartoe om later rijk te worden.

Berkeley is een soort UvA, inderdaad een universiteit met een politiek geengageerdere (linkse) signatuur. Staat ook zo bekend. Is geen voorbeeld voor de rest. Er is maar een UvA. Wat je op een wc leest al helemaal niet. Je gaat je afvragen of Cliteur überhaupt nog wel op de universiteit komt. De gemiddelde wc zal advies op de muur gekalkt hebben om stront te eten en dat masturberen je blind maakt. Ik hoop dat ie dat ook niet op denkt te volgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:05:58 #278
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173260880
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:27 schreef Jip141 het volgende:
De Zweed Hassan en zijn vriendin werden gisteren neergestoken in Finland, Hassan probeerde zijn vriendin te redden maar het mocht niet baten.
Zweedse held Hassan die helaas niet zijn vriendin heeft kunnen redden uit de handen van het monster.

https://www.reddit.com/r/(...)_tourist_got_stabbed

http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005332072.html
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173261467
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:05 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Zweedse held Hassan die helaas niet zijn vriendin heeft kunnen redden uit de handen van het monster.

https://www.reddit.com/r/(...)_tourist_got_stabbed

[ afbeelding ]

http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005332072.html

Europese staatsburgers zouden zich eens goed achter de oren moeten krabben m.b.t. wapenbezit. We zijn vogelvrij als het gaat om Islam terreur.
pi_173261914
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:25 schreef Nintex het volgende:

[..]

Europese staatsburgers zouden zich eens goed achter de oren moeten krabben m.b.t. wapenbezit. We zijn vogelvrij als het gaat om Islam terreur.
Finns wapenbezit is relatief hoog, top 6 geloof ik (kan het mis hebben), maar je kan vrij weinig doen als er uit het niets iemand met een mes gaat rond-samuraiën. Dan is het vaak al te laat. Laat staan een aanval met bus of vrachtwagen.
pi_173262163
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Oh god Paul Cliteur is ook een mongool geworden. Neemt gewoon letterlijk complottheorieen over van alt rechtsen zonder er zelf bij na te denken.

Volgens mij een prima stuk die uitleg geeft over wat het is en waar het vandaan komt en wat mogelijk de risico's zijn. Waarom de beste man opeens een 'mongool' is, omdat hij hier interesse in heeft en het uitzoekt is mij een raadsel.
pi_173262190
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

Volgens mij een prima stuk die uitleg geeft over wat het is en waar het vandaan komt en wat mogelijk de risico's zijn. Waarom de beste man opeens een 'mongool' is, omdat hij hier interesse in heeft en het uitzoekt is mij een raadsel.
Hij zegt dat het klopt, dat is wel wat anders dan pure informatieverschaffing.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:06:48 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173262702
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij is het niet met speknek eens. Dan ben je een mongool. Dit is algemeen bekend.
Hurr durr alt right.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173262912
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hij is het niet met speknek eens. Dan ben je een mongool. Dit is algemeen bekend.
Hurr durr alt right.
Hurr durr Breivik

En niet te vergeten, ze zijn LETTERLIJK NAZIS!@!@!!
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:20:45 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_173263053
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hurr durr alt right.
Nee hoor er zij zeker wel een.. paar.. mensen die het niet met me eens die ik desondanks niet als mongool zou karakteriseren.

Als je daarentegen kritiekloos nazi propaganda overneemt van een internet troll, onderwijl een aantal non sequiturs plaatst en liegt over de academie waar je zelf werkzaam bent, dan kom je toch wel in aanmerking.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173263337
Ik weet niet wat ik erger vind, de terroristen of de mensen die dwangmatig hun extreemlinkse mening proberen op te leggen om deze terroristen te beschermen.
<hr>
pi_173263439
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind, de terroristen of de mensen die dwangmatig hun extreemlinkse mening proberen op te leggen om deze terroristen te beschermen.
Waar zie je dat laatste gebeuren?
pi_173263511
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar zie je dat laatste gebeuren?
De laatste maanden, om specifieker te zijn, vandaag in Amerika en Spanje.
<hr>
pi_173263522
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:37 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

De laatste maanden, om specifieker te zijn, vandaag in Amerika.
Hoe worden terroristen precies beschermd?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:14:03 #290
8369 speknek
Another day another slay
pi_173264328
Ik ben trouwens nog even in de wetenschappelijke literatuur gedoken, want als de universiteiten overgenomen zijn door cultureel marxisten zou je toch een immense productie daarover verwachten (immers dat doen wetenschappers, papers schrijven), en stuitte weldegelijk op een paar papers die de term cultureel marxisme gebruiken. Het gaat dan over iets typisch Brits in de naoorlogse manier van kunst in de Britse klassenmaatschappij. Deze werken zijn wel meestal dertig jaar oud en hebben niks van doen van de extreem rechtse complottheorie die Breivik deed besluiten kinderen te vermoorden. Dat is gewoon een fantasie. https://www.google.nl/amp(...)e-to-play-the-victim
pi_173264602
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:14 schreef speknek het volgende:
Ik ben trouwens nog even in de wetenschappelijke literatuur gedoken, want als de universiteiten overgenomen zijn door cultureel marxisten zou je toch een immense productie daarover verwachten (immers dat doen wetenschappers, papers schrijven), en stuitte weldegelijk op een paar papers die de term cultureel marxisme gebruiken. Het gaat dan over iets typisch Brits in de naoorlogse manier van kunst in de Britse klassenmaatschappij. Deze werken zijn wel meestal dertig jaar oud en hebben niks van doen van de extreem rechtse complottheorie die Breivik deed besluiten kinderen te vermoorden. Dat is gewoon een fantasie. https://www.google.nl/amp(...)e-to-play-the-victim
Het 'complot' is dat het CM zich niet openbaart maar via andere wegen 'tot bestaan komt'. Via postmodernisme, slachtofferretoriek, identiteitspolitiek, cultuurrelativisme, massamigratie (vereffening culturen - verschillen), strijd tegen vermeende privileges, gummen van de geschiedenis, equality as outcome etc.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:24:51 #292
8369 speknek
Another day another slay
pi_173264637
Jaja dus iedereen weet het, maar niemand heeft het erover. Knap hoor. Maar het zijn dan ook wel hele knappe mensen op universiteiten he.
pi_173264795
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:44 schreef Enchanter het volgende:
De islam _O_
Wat een aanwinst voor de samenleving _O_
En Marokkanen _O_
pi_173264797
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:24 schreef speknek het volgende:
Jaja dus iedereen weet het, maar niemand heeft het erover. Knap hoor. Maar het zijn dan ook wel hele knappe mensen op universiteiten he.
Nee, zo werkt het volgens de theorie dus niet. Zoiets gaat via de zogenaamde 'useful idiots', hè. De virusdragers die al die 'slachtoffers' met kusjes besmetten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 21:38:55 ]
pi_173264891
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]Ondertussen plegen Marokkanen de ene na de andere aanslag op Europese bodem.
Is er weleens onderzocht waarom Marokkanen alle negatieve lijstjes aanvoeren? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
pi_173265222
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het 'complot' is dat het CM zich niet openbaart maar via andere wegen 'tot bestaan komt'. Via postmodernisme, slachtofferretoriek, identiteitspolitiek, cultuurrelativisme, massamigratie (vereffening culturen - verschillen), strijd tegen vermeende privileges, gummen van de geschiedenis, equality as outcome etc.
Allemaal verzinsels, zoals wel vaker met complottheorieën.
pi_173265355
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Allemaal verzinsels, zoals wel vaker met complottheorieën.
Weet jij dat misschien?
pi_173265397
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:50 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Weet jij dat misschien?
Ga ergens anders lopen zuigen.
pi_173265413
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ga ergens anders lopen zuigen.
Het is een oprechte vraag
pi_173265481
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:53 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Het is een oprechte vraag
Daar zijn verschillende verklaringen voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')