Dat roept men al jaren, maar in het westen wordt helemaal niet opgetreden tegen de radicale Islam. De media roept hard dat de Islam er niets mee te maken heeft, het een verwarde man betrof en we gaan weer door met de orde van de dag van bootladingen Afrikanen ophalen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:05 schreef Salah-al-Din het volgende:
Even een paar jaar vooruit spoelen en dan zijn er pogroms tegen Marokkanen, want er komt een moment dat mensen dit niet meer pikken. En "wij" zijn met veel meer dus dat gaan ze dan dik verliezen. Ik begrijp daarom niet waarom gematigde Marokkanen hun eigen kring niet zuiveren van islamisten. Uiteindelijk gaat het namelijk hun hele groep raken.
Hoe zou men dat moeten doen? En wat is 'die eigen kring'?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:05 schreef Salah-al-Din het volgende:
Even een paar jaar vooruit spoelen en dan zijn er pogroms tegen Marokkanen, want er komt een moment dat mensen dit niet meer pikken. En "wij" zijn met veel meer dus dat gaan ze dan dik verliezen. Ik begrijp daarom niet waarom gematigde Marokkanen hun eigen kring niet zuiveren van islamisten.
Ik had het mis, ik had daar in Finland geen Marokkanen verwacht, ik dacht in eerste instantie aan een Afghaan of Pakistaan. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 10:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal bingo?
Die mogen even naar voren lopen om hun prijs op te halen
Er wordt niet opgetreden dus gebeurt dat straks met een schok (net als altijd in de geschiedenis). Op een slechte dag na de 3274-ste aanslag ontstaat er dan "plotseling" een woedende meute die een Marokkaanse wijk platbrandt als vergelding. Uiteindelijk keert de wal het schip.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat roept men al jaren, maar in het westen wordt helemaal niet opgetreden tegen de radicale Islam. De media roept hard dat de Islam er niets mee te maken heeft, het een verwarde man betrof en we gaan weer door met de orde van de dag van bootladingen Afrikanen ophalen.
Vervolgens gaan de zwart geklede Antifa weer de straat op om te schreeuwen en stennis te schoppen. Inclusief zo blijkt nu hysterische gemeenteraadsleden van D66.
De Marxisten zagen aan de stoelpoten van de Europese beschaving, hand in hand met de Jihadisten.
Ook de aanslag in Venezuela en Mexico recent?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Je kan wel zien dat het wiskunde-onderwijs keihard achteruit is gegaan want iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van kansberekening snapt wel dat al die terroristische aanvallen wel iets met de islamitische en Marokkaanse cultuur te maken moeten hebben.
Welke media precies?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat roept men al jaren, maar in het westen wordt helemaal niet opgetreden tegen de radicale Islam. De media roept hard dat de Islam er niets mee te maken heeft, het een verwarde man betrof en we gaan weer door met de orde van de dag van bootladingen Afrikanen ophalen.
Vervolgens gaan de zwart geklede Antifa weer de straat op om te schreeuwen en stennis te schoppen. Inclusief zo blijkt nu hysterische gemeenteraadsleden van D66.
De Marxisten zagen aan de stoelpoten van de Europese beschaving, hand in hand met de Jihadisten.
Mooi stukje Paul Cliteur over de oorsprong en het effect van de cultureel marxisten:quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Welke media precies?
Marxisten? What year is it? 1933?
Die Cliteur is ook lekker aan het radicaliseren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
Mooi stukje Paul Cliteur over de oorsprong en het effect van de cultureel marxisten:
http://politiek.tpo.nl/column/cultureel-marxisten-hebben-geen-rust-voordat-u-onderworpen-bent/
Zou jij ook doen met zo'n naam.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die Cliteur is ook lekker aan het radicaliseren.
Zijn we dat niet allemaal stiekem een beetje aan het doen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die Cliteur is ook lekker aan het radicaliseren.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:56 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal stiekem een beetje aan het doen?
Correctie, vrijwel iedereen is stelliger en vaak ook extremer in zijn of haar opvattingen geworden. Dat zie je hier terug, in het maatschappelijk debat, in de politiek en de media. Waarbij de laatste 2 mijn inziens een kwalijke rol spelen door daar in mee te gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:56 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal stiekem een beetje aan het doen?
Precies mijn punt. Dat zie je overal, daarom snap ik Xa1pt zn reactie niet echt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Correctie, vrijwel iedereen is stelliger en vaak ook extremer in zijn of haar opvattingen geworden. Dat zie je hier terug, in het maatschappelijk debat, in de politiek en de media.
Wie bedoel je met ''de 2 laatste'', welke rol neem je hun kwalijk en waarom?quote:Waarbij de laatste 2 mijn inziens een kwalijke rol spelen door daar in mee te gaan.
De koran staat bol van de haat en intolerantie jegens vrouwen. Wel opmerkelijk dat je het deugvolk daar nooit eens over hoort. In plaats daarvan blijven ze alsmaar die passage uit Baudet's roman oprakelen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:19 schreef LelijKnap het volgende:
Mesaanval Turku: dader was asielzoeker die vrouwen viseerde
http://www.hln.be/hln/nl/(...)e&utm_source=dlvr.it
Inb4 'Komt door Thierry'.
Dat ik het jammer vind dat de politiek mee is gegaan met het populistische gebrul. Zie de laatste campagne. De media is overigens ook net zo goed van het brullen om later toch terug te komen op de fout (als ze dat al doen) met als mooi voorbeeld de telegraaf, al was die krant altijd wel zo. Blijkbaar moet er altijd een pro iets of anti iets in zitten. Neutrale standpunten vind je niet zo gauw meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:11 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Dat zie je overal, daarom snap ik Xa1pt zn reactie niet echt.
[..]
Wie bedoel je met ''de 2 laatste'', welke rol neem je hun kwalijk en waarom?
quote:De Finse politie beschouwt de aanval
met een mes,gistermiddag in Turku,als
een terroristisch misdrijf.De dader is
een 18-jarige Marokkaan.Hij ligt in het
ziekenhuis omdat de politie hem in zijn
been heeft geschoten.De man kwam vorig
jaar naar Finland en woonde in een
asielzoekerscentrum.
Bij de aanval op een plein in het
centrum vielen twee doden.Acht mensen
raakten gewond.
Er zijn nog vier mensen opgepakt,allen
Marokkanen.Een vijfde verdachte is nog
voortvluchtig,mogelijk is die naar het
buitenland gevlucht.De Finse politie
heeft hem internationaal gesignaleerd.
Ach so.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat ik het jammer vind dat de politiek mee is gegaan met het populistische gebrul. Zie de laatste campagne. De media is overigens ook net zo goed van het brullen om later toch terug te komen op de fout (als ze dat al doen) met als mooi voorbeeld de telegraaf, al was die krant altijd wel zo. Blijkbaar moet er altijd een pro iets of anti iets in zitten. Neutrale standpunten vind je niet zo gauw meer.
NOS? LINKSCH! RTL? RECHTSH ad infinitum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |