abonnement Unibet Coolblue
pi_173245088
Welk een organisch geluid opeens.
Dat zal ontstaan zijn in een oefenhok.
pi_173245130
Ik vind de drummer zo grappig :B
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:58:31 #253
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_173245176
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk een organisch geluid opeens.
Dat zal ontstaan zijn in een oefenhok.
:D :D ^O^
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_173245248
Eindelijk legitieme festivalmuziek inplaats van al die schoolse mainstream radio rommel, fucking wachtkamer muziek de hele dag.
pi_173245305
Dit klinkt lekker.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_173245342
Andere jaren had dit geheid in de Charlie gestaan en hadden we het niet kunnen zien.
  Redactie Sport vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:06:12 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173245359
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:00 schreef wattel het volgende:
Eindelijk legitieme festivalmuziek inplaats van al die schoolse mainstream radio rommel, fucking wachtkamer muziek de hele dag.
Ik vond Nothing But Thieves meer dan prima.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173245360
Wat was The XX toch goed.
pi_173245387
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vond Nothing But Thieves meer dan prima.
:Y

En The XX stiekem ook wel, maar dan wel vanaf de bank..
pi_173245403
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y

En The XX stiekem ook wel, maar dan wel vanaf de bank..
Ik had onder enige invloed wel genoten van Mura Masa, maar dat was 't verder ook wel.
  Redactie Sport vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:09:31 #261
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173245414
Jullie vinden Seasick Steve en z'n matige act met typische goedkope bluesdeuntjes zeker ook 'typische festivalmuziek', en alles wat lichter gekleurd is is voor de green happiness wijven?

(Niet dat ik dit niet goed vind, maar the XX was misschien niet perfect als headliner, maar als ze in de Heineken of de Bravo hadden gestaan gewoon echt dikke prima. Neem het overigens met wat gezond cynisme want ik heb ook een hoop pure middelmaat gezien ja)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173245427
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik had onder enige invloed wel genoten van Mura Masa, maar dat was 't verder ook wel.
Oh ja zo thuis wel, maar daar ter plekke niet echt vrees ik..
pi_173245436
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh ja zo thuis wel, maar daar ter plekke niet echt vrees ik..
Oh ja, juist wel. Die bassen moet je voelen.
pi_173245463
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Oh ja, juist wel. Die bassen moet je voelen.
Nja ik had er niet lang genoeg voor blijven staan (sterker: ik was er op basis van de beschrijving nooit heen gegaan gok ik) om gepakt te raken. Is gewoon te erg niet mijn smaak. Maar zo op tv opgedrongen omdat het nu eenmaal uitgezonden wordt dan vind ik het prima te doen en bij vlagen vermakelijk :P
pi_173245506
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie vinden Seasick Steve en z'n matige act met typische goedkope bluesdeuntjes zeker ook 'typische festivalmuziek', en alles wat lichter gekleurd is is voor de green happiness wijven?

(Niet dat ik dit niet goed vind, maar the XX was misschien niet perfect als headliner, maar als ze in de Heineken of de Bravo hadden gestaan gewoon echt dikke prima. Neem het overigens met wat gezond cynisme want ik heb ook een hoop pure middelmaat gezien ja)
Van een paar jaar geleden wel ja. Toen hij net kwam kijken. Grote verrassing in de Grolsch toen.

Weet niet wat de bedoelt met 'lichter gekleurd is is voor de green happieness wijven' :?
  Redactie Sport vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:14:54 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173245549
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Van een paar jaar geleden wel ja. Toen hij net kwam kijken. Grote verrassing in de Grolsch toen.

Weet niet wat de bedoelt met 'lichter gekleurd is is voor de green happieness wijven' :?
Ja vanwege dat gedoe over organisch geluid en mainstream schoolrommel

Ik heb behalve Jonna Fraser niks gehoord wat echt mainstream of totaal lichtzinnig is, oke misschien het latere werk van de XX
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173245551
Ik heb ook niet zoveel verstand van de kleur van kamillethee, sorry
pi_173245596
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie vinden Seasick Steve en z'n matige act met typische goedkope bluesdeuntjes zeker ook 'typische festivalmuziek', en alles wat lichter gekleurd is is voor de green happiness wijven?

(Niet dat ik dit niet goed vind, maar the XX was misschien niet perfect als headliner, maar als ze in de Heineken of de Bravo hadden gestaan gewoon echt dikke prima. Neem het overigens met wat gezond cynisme want ik heb ook een hoop pure middelmaat gezien ja)
Seasick Steve even gecheckt, leuk voor het begin van de dag, maar is niet wat ik bedoel.
Ik zie op festivals graag creatieve geestverruimende muziek, het meeste wat ze vandaag lieten zien waren nogal veilige lineaire deuntjes. XX was niet slecht maar dan hoor ik liever een band als sigur ros. Een band als arcade fire vind ik op dit moment de ultieme festival band. Maar ja ieder z'n ding.
  Redactie Sport vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:16:39 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173245600
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb ook niet zoveel verstand van de kleur van kamillethee, sorry
Ik ook niet en als het echt zweeftevenzooi of domme mainstream meehuppelmuziek is (al kijk ik stiekem wel een beetje uit naar Bastille :@ ) zal ik echt niet de laatste zijn die dat roept.

Heb ook niet echt van die geijkte britpop gezien om eerlijk te zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:17:04 #270
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_173245614
Als serieus antwoord: geen idee wat voor mij nou typische festivalmuziek is eigenlijk. Ik denk dat ik vrijwel alle genres wel eens met plezier gecheckt heb, met uitzondering van pure DJ sets.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_173245617
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja vanwege dat gedoe over organisch geluid en mainstream schoolrommel

Ik heb behalve Jonna Fraser niks gehoord wat echt mainstream of totaal lichtzinnig is, oke misschien het latere werk van de XX
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja vanwege dat gedoe over organisch geluid en mainstream schoolrommel

Ik heb behalve Jonna Fraser niks gehoord wat echt mainstream of totaal lichtzinnig is, oke misschien het latere werk van de XX
Nou ja, daar had ik het dan ook vooral over.
Andere dingen zijn me soms vooral te lafjes.. zoals dat Mystixdinges wat na Jonna werd uitgezonden. Zat geen greintje pit in.. The XX heeft misschien niet veel pit maar wel andere kwaliteiten. Voor mij te 'sloom' zo aan het einde van een festivaldag, maar vond het in de basis wel goed. Snap goed dat het een prima afsluiter is voor velen :Y
  Redactie Sport vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:19:43 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173245693
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:16 schreef wattel het volgende:

[..]

Seasick Steve even gecheckt, leuk voor het begin van de dag, maar is niet wat ik bedoel.
Ik zie op festivals graag creatieve geestverruimende muziek, het meeste wat ze vandaag lieten zien waren nogal veilige lineaire deuntjes. XX was niet slecht maar dan hoor ik liever een band als sigur ros. Een band als arcade fire vind ik op dit moment de ultieme festival band. Maar ja ieder z'n ding.
Dan zit je gewoon op t verkeerde festival denk ik. Misschien Best Kept Secret, Le Guess Who of Roadburn proberen.

Nothing But Thieves is inderdaad muzikaal bijvoorbeeld niet heel bizar, maar doet wel gewoon waar ze goed in zijn. En Arcade Fire en Sigur Ros zijn ook gewoon grote namen, niet echt eerlijk om daarmee de eerste act in de India te gaan vergelijken.

Ik hoor ook liever dat tweetal dan alles wat ik hier heb gehoord, sterker nog, het zijn twee van mijn favoriete bands. Maar je moet het een beetje in perspectief zien.

Ik moet ook eerlijk toekennen dat ik ook weinig heb gezien wat me écht is bijgebleven. Maar dat kwam niet omdat het mainstream was, maar eerder omdat ik veel acts met matig geluid en slechte zang heb gezien.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173245707
Maar als ik dan op twitter lees dat iemand The XX de beste band vind die ze live ooit heeft gezien dan kan ik alleen maar denken dat die persoon niet veel gezien heeft nog. Niet omdat ze niet goed zijn, maar om The XX nu echt als 'band' te zien... meh.. :+
pi_173245727
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar als ik dan op twitter lees dat iemand The XX de beste band vind die ze live ooit heeft gezien dan kan ik alleen maar denken dat die persoon niet veel gezien heeft nog. Niet omdat ze niet goed zijn, maar om The XX nu echt als 'band' te zien... meh.. :+
Dat is omdat je het organische geluid mist ;)
pi_173245757
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Dat is omdat je het organische geluid mist ;)
Nja, laten we eens beginnen bij een drummer.. als ze die er live bij zouden hebben was het al veel meer een 'band' en knalt het ook meer denk ik. Nu is het een DJ/producer met 2 muzikanten. Doen ze tof hoor, maar vind het geen 'live band' :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')