abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:37:45 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173224731
Vorig jaar heb ik een seizoen van Million Dollar Listings New York gezien, was op een Nederlandse zender. Jammergenoeg is het daar gestopt en is er verder niets meer van uitgezonden.

Ik snap dat iTunes-gebeuren niet. Million Dollar Listing: New York, Season 1 by Million Dollar Listing: New York
https://itunes.apple.com/(...)season-1/id503954170
Hier vond ik een overzicht van alle seizoenen. En er daar eentje kopen kan niet want ik krijg een melding dat ik in het verkeerde land zit. Ga ik dan naar Nederland hebben ze ze hier niet.

Waar kan ik nou ergens die seizoenen terugzien?
pi_173225451
Is nergens in Nederland legaal te kijken.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:25:18 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173225707
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is nergens in Nederland legaal te kijken.
Hoe komt dat dan? Die iTunesstore biedt die seizoenen toch aan? Misschien kan ik nog op eBay kijken maar die DVD's zijn regiogebonden of zoiets. En als ze op Netflix te zien: dat heb ik niet.
pi_173225992
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Vorig jaar heb ik een seizoen van Million Dollar Listings New York gezien, was op een Nederlandse zender. Jammergenoeg is het daar gestopt en is er verder niets meer van uitgezonden.

Ik snap dat iTunes-gebeuren niet. Million Dollar Listing: New York, Season 1 by Million Dollar Listing: New York
https://itunes.apple.com/(...)season-1/id503954170
Hier vond ik een overzicht van alle seizoenen. En er daar eentje kopen kan niet want ik krijg een melding dat ik in het verkeerde land zit. Ga ik dan naar Nederland hebben ze ze hier niet.

Waar kan ik nou ergens die seizoenen terugzien?
Alle afleveringen staan op Usenet, zoek maar even hier. Heb je wel een newsserver nodig met een goede retentie. Als je een account aanmaakt bij Eweka, dan kun je dat een week gratis uitproberen, dat is wel voldoende om alles binnen te halen met SABnzbd. Info over Usenet vind je hier op FOK.
pi_173226650
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hoe komt dat dan? Die iTunesstore biedt die seizoenen toch aan? Misschien kan ik nog op eBay kijken maar die DVD's zijn regiogebonden of zoiets. En als ze op Netflix te zien: dat heb ik niet.
alleen voor amerika. In nederland is hetniet te verkrijgen.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:48:22 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173227321
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:50 schreef Riparius het volgende:

[..]

Alle afleveringen staan op Usenet, zoek maar even hier. Heb je wel een newsserver nodig met een goede retentie. Als je een account aanmaakt bij Eweka, dan kun je dat een week gratis uitproberen, dat is wel voldoende om alles binnen te halen met SABnzbd. Info over Usenet vind je hier op FOK.
Ja, ik zie ze bij Usenet staan. En ook hoe je SABnzbd moet downloaden en installeren. Dat gaat lukken. Maar hoeveel tijd kost het om die afleveringen binnen te halen? Moet ik daarvoor uren achter de PC zitten? Hoe gaat dat? (Kunnen er ook virussen of malware in zitten trouwens?)
pi_173227334
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 07:48 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, ik zie ze bij Usenet staan. En ook hoe je SABnzbd moet downloaden en installeren. Dat gaat lukken. Maar hoeveel tijd kost het om die afleveringen binnen te halen? Moet ik daarvoor uren achter de PC zitten? Hoe gaat dat? (Kunnen er ook virussen of malware in zitten trouwens?)
ligt aan de snelheid van de server en die van jou. Kunnen wij niets over zeggen. En jij hoeft niet achter je pc teblijven, het is download starten en wachten tot het klaar is.

En ja virussen of malware zweeft genoeg rond op usenet. Opletten dus.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:34:21 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173228585
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 07:51 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ligt aan de snelheid van de server en die van jou. Kunnen wij niets over zeggen. En jij hoeft niet achter je pc teblijven, het is download starten en wachten tot het klaar is.

En ja virussen of malware zweeft genoeg rond op usenet. Opletten dus.
Bedoel je de server van mijn provider? En hoe kan ik opletten? Ik kan het niet aan de bestanden zien en als ze op mijn PC staan en ze bevatten een virus dan is scannen ook te laat neem ik aan?
pi_173231592
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Bedoel je de server van mijn provider? En hoe kan ik opletten? Ik kan het niet aan de bestanden zien en als ze op mijn PC staan en ze bevatten een virus dan is scannen ook te laat neem ik aan?
Bij het binnenhalen van (losse) audio en videobestanden of images van een audio CD of DVD video hoef je je geen zorgen te maken. Maar haal geen executables (.exe bestanden) binnen van Usenet en over het algemeen geen applicaties of games. Verder is het zo dat de bestanden die door usenet-crawler zijn geďndexeerd al door iemand zijn bekeken en in orde bevonden, anders zouden ze daar niet staan. Maar er zijn uiteraard ook generieke indexeringssites die letterlijk alles indexeren, rijp en groen, en natuurlijk zit daar dan ook troep tussen. Dat kunnen gewoon fake bestanden zijn, maar ook bestanden of archieven (.zip of .rar bestanden) die malware bevatten.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:24:02 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173232929
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:12 schreef Riparius het volgende:

[..]

Bij het binnenhalen van (losse) audio en videobestanden of images van een audio CD of DVD video hoef je je geen zorgen te maken. Maar haal geen executables (.exe bestanden) binnen van Usenet en over het algemeen geen applicaties of games. Verder is het zo dat de bestanden die door usenet-crawler zijn geďndexeerd al door iemand zijn bekeken en in orde bevonden, anders zouden ze daar niet staan. Maar er zijn uiteraard ook generieke indexeringssites die letterlijk alles indexeren, rijp en groen, en natuurlijk zit daar dan ook troep tussen. Dat kunnen gewoon fake bestanden zijn, maar ook bestanden of archieven (.zip of .rar bestanden) die malware bevatten.
Hartstikke bedankt voor je hulp. Ik ga eens kijken binnenkort hoever ik kom!
pi_173235037
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:12 schreef Riparius het volgende:

[..]

Bij het binnenhalen van (losse) audio en videobestanden of images van een audio CD of DVD video hoef je je geen zorgen te maken. Maar haal geen executables (.exe bestanden) binnen van Usenet en over het algemeen geen applicaties of games. Verder is het zo dat de bestanden die door usenet-crawler zijn geďndexeerd al door iemand zijn bekeken en in orde bevonden, anders zouden ze daar niet staan. Maar er zijn uiteraard ook generieke indexeringssites die letterlijk alles indexeren, rijp en groen, en natuurlijk zit daar dan ook troep tussen. Dat kunnen gewoon fake bestanden zijn, maar ook bestanden of archieven (.zip of .rar bestanden) die malware bevatten.
uh video files of afbeeldingen kunnen ook geinjected zijn. Executables zijn vaker no-go maar het format zegt in principe niets.

En hangt er maar net van af waar je zit, in afgeschermde nieuwsgroepen of in een groep waar alles ingegooid word.

Officieel mogen we ts hier niet mee helpen trouwens.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:29:50 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173235567
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:05 schreef Eenskijken het volgende:
Officieel mogen we ts hier niet mee helpen trouwens.
Dit dus. Sorry TS :). Mensen helpen aan het komen van illegale downloads mag niet op FOK! in ieder geval niet zo specifiek.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')