Gelijk die vooroordelenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:38 schreef Pendule het volgende:
Wat mij ook een beetje angst aanjaagt is mij zuster. Die zegt dat een relatie bij homo's nauwelijks mogelijk is en dat zulke jongens alleen op sex uit zijn.
Ik ken maar 1 homo en die is niet zo. Ik denk dat homo's niet meer sex gericht zijn dan andere mannenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Klopt het niet dan? Ik geloof mijn zus meestal aangezien ze veel levenservaring heeft.
Dat hoop ik, want ik zit weer allemaal doemscenario's in m'n hoofd af te spelen dat ik altijd alleen blijf en doodga met een groep katten op m'n schootquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 homo en die is niet zo. Ik denk dat homo's niet meer sex gericht zijn dan andere mannen
Beetje onzin natuurlijk, heb een broer die homo is en die heeft gewoon een relatie inmiddels 3 jaar. Spreek hem alleen nooit:P ken verder ook geen homo's maar het kan dus prima. Hij is alleen wel 30 jaar dus wellicht dat het meer met leeftijd te maken heeftquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Klopt het niet dan? Ik geloof mijn zus meestal aangezien ze veel levenservaring heeft.
Dat snap ik dus niet, er zijn toch wel meer homo's van 16?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:58 schreef handkant het volgende:
[..]
Beetje onzin natuurlijk, heb een broer die homo is en die heeft gewoon een relatie inmiddels 3 jaar. Spreek hem alleen nooit:P ken verder ook geen homo's maar het kan dus prima. Hij is alleen wel 30 jaar dus wellicht dat het meer met leeftijd te maken heeft
Ze is 17?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik wil niet iemand boven de 18.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
ik weet wel een zachte, lieve, zorgzame homo hier op fok die op schattige twinkjes valt
Stel je eens niet zo aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat hoop ik, want ik zit weer allemaal doemscenario's in m'n hoofd af te spelen dat ik altijd alleen blijf en doodga met een groep katten op m'n schoot
Je bent pas 16. Broekie.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:04 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja het kan toch? Ik zit te janken om alleen het idee al!
hij lijkt jongerquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:02 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik wil niet iemand boven de 18.
pff ga sporten eet gezond en je bent de treurnis van al die gedachten kwijtquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik wil gewoon geliefd zijn
Ik eet amper. Vaak zit ik mezelf gewoon in slaap te janken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:09 schreef handkant het volgende:
[..]
pff ga sporten eet gezond en je bent de treurnis van al die gedachten kwijt
Dan ga je naar de huisarts, echt geen idee waarom ik je dit vertel waarschijnlijk omdat ik aan het bier ben gegaanquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:12 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik eet amper. Vaak zit ik mezelf gewoon in slaap te janken.
Daar heb ik al ervaring mee. Die geven je gewoon een doosje pillen mee naar huis.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:23 schreef handkant het volgende:
[..]
Dan ga je naar de huisarts, echt geen idee waarom ik je dit vertel waarschijnlijk omdat ik aan het bier ben gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |