abonnement Unibet Coolblue
pi_173213710
Ik ben 2 weken op vakantie in Zuid-Frankrijk,het is voor het eerst dat ik blij ben dat er al een week op zit. Dit komt met name omdat: er diverse honden zijn die om elke scheet blaffen,we elke nacht tot 4 uur wakker liggen omdat ze tot die tijd buiten in de tuin zitten en hardop praten en lachen. Ik weet wat vakantie inhoudt en natuurlijk mag men lol hebben,maar doe dat dan op een normale rustige manier. Vakantie betekent voor mij ook een beetje rust opdoen. Nu mijn vraag: wat is het ergste wat jullie hebben meegemaakt en komen jullie ook voor (een beetje) rust?

Ter verduidelijking: dit is een vakantiepark waar van alles zit
pi_173214644
Ik zoek gewoon een vakantieplek waar

A) Geen dieren toegelaten zijn
B) Het liefste geen tot weinig kinderen zijn
C) Iets dat geen over the top massa productiemachine is

En als je op een van deze gronden alsnog wordt verziekt dan doet een fles wijn wonderen.
pi_173216572
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:51 schreef Xetran het volgende:
Ik zoek gewoon een vakantieplek waar

A) Geen dieren toegelaten zijn
B) Het liefste geen tot weinig kinderen zijn
C) Iets dat geen over the top massa productiemachine is

En als je op een van deze gronden alsnog wordt verziekt dan doet een fles wijn wonderen.
Naar zoiets ben ik dus serieus opzoek,alleen kom ik dan op campings voor 50+uit. Nog tips?
pi_173219416
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:06 schreef Garfield92 het volgende:

[..]

Naar zoiets ben ik dus serieus opzoek,alleen kom ik dan op campings voor 50+uit. Nog tips?
Geen camping uitzoeken maar een hotel.
pi_173227370
Sorry,maar ik snap dus echt niet waarom mensen hun hond snachts buiten laten,zo'n hond met een luide blaf. Zeker op een vakantiepark waar mensen voor hun rust komen,vind het niet normaal
pi_173241549
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 07:57 schreef Garfield92 het volgende:
Sorry,maar ik snap dus echt niet waarom mensen hun hond snachts buiten laten,zo'n hond met een luide blaf. Zeker op een vakantiepark waar mensen voor hun rust komen,vind het niet normaal
Je bent iig ook weer vroeg wakker :+
pi_173273513
Je hebt de verkeerde camping gekozen, maar even oordoppen bij de farmacie halen en je slaapt vast weer beter.
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 20 augustus 2017 @ 09:58:57 #8
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173273588
Gewoon de mensen erop aanspreken ?
pi_173283379
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 09:58 schreef RobjeGeus het volgende:
Gewoon de mensen erop aanspreken ?
Ik spreek geen frans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')