Mag van mij beiden. Leer ik misschien nog iets van.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 01:14 schreef racerdkb het volgende:
komt best vaak voor toch? toen het nog hobby was het bandje een of andere kutnaam en dan daarna de definitieve naam?
of bedoel jij bands die onder meerdere/verschillende namen ook daadwerkelijk muziek uit hebben gebracht op de verschillende namen?
Death ken ik van naam.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 01:27 schreef devzero het volgende:
Geen idee of TS hier op zit te wachten
De zanger is een tijdje geleden aan kanker overleden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Death ken ik van naam.
Althans, de death die redelijk succesvol is ( geweest)
Moest ik ook aan denken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 01:24 schreef devzero het volgende:
Moet het ook dezelfde bezetting zijn of is dit toegestaan:
Earrings waren nog zonder Barry Hay dacht ik. En Met Jaap Eggermond.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 01:38 schreef devzero het volgende:
Volgens mijn heel beperkte kennis van deze haagse topband, hebben ze maar 1 hitje gehad met de s achter hun naam.
quote:
Heb het singeltje. Gezongen door George Kooimans. Eén van hun beste nummers.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]![]()
Tsja, de jonkies weten ook niet alles
Wat is daar meequote:
Kwam uit ten tijde van operatie Desert Storm. Toen hebben ze tijdelijk het "attack" laten vallen.quote:
The group temporarily shortened their name to "Massive" on the advice of McVey to avoid controversy relating to the Gulf War.[20] They went back to being "Massive Attack" for their next single, "Safe from Harm".quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |