abonnement Unibet Coolblue
pi_173196730
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 22:37:28 #127
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173196777
pi_173196795
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 22:38:58 #129
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173196830
quote:
15s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:44 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Klacht

Waarom moet iemand nou weer perse zijn dier een naam geven die meer wegheeft van " cum " dan van een echte naam. Hoor je iemand al roepen in een menigte: " Ik ben mijn kwakkie kwijt. Help mij mijn kwakkie te vinden.."

:W
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 22:40:35 #130
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173196884
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel dat je alle talen kan spreken in de wereld, zou je dan automatisch wat machtiger voelen?

Of je nu ergens in een boerendorpje zit in Zuid Korea of in Kigali je begrijpt iedereen, je kan met iedereen praten en je kan alle talen vloeiend schrijven en lezen.

Stel als ze een chip uitvinden die ze in je hersenen plaatsen en daardoor kan je alle talen spreken van Duits tot Chinees voor een dure prijs zou je dat overwegen om te kopen?

Laat ons zeggen 10 duizend euro of duurder
Als ik geld genoeg had zou ik dat zeker overwegen!
pi_173196892
pi_173196922
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:14 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]


En Visser zat gisteravond bij Summer Night met Beau.
pi_173196932
:B
pi_173196954
Ach Iwa is gewoon een beetje verliefd op die atletische meid.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173196957
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 22:44:33 #136
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173196997
Wat is the hunger games 2 een baggerfilm zeg
pi_173197005
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Martin_marvellous het volgende:
oke ik probeer het opnieuw.
luister ik heb het gevoel dat ik erg eenzaam ben. dat ben ik ook. ik heb erg veel tijd en moeite gestoken in mijn relatie en helaas lijkt dat gewoon 0,0 procent te werken. ik ben erg verlieft geweest op deze persoon en dat ben ik nog steeds. alleen het gaat zo ongelofelijk moeilijk en moeizaam dat ik soms de hoop verlies. zoals ik daarnet al zei ben ik erg verliefd op deze persoon en uit maken is dan ook geen optie. helaas heb ik ruzie gehad deze avond en ben ik weg gegaan omdat ik het even niet meer wist.

waar het eigenlijk om neer komt is dat ik onzeker ben en ik het gevoel heb dat ik gewoon niks ben. ik denk niet dat mensen van mij houden. ik geloof dat niet......ik zou het bijna hier willen schreewen! niemand houd van mij!!!

mijn vraag is dan ook wat jullie hier van vinden en of jullie meschien tips hebben voor mij.
pi_173197022
pi_173197048
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:44 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Dat is wel sneu voor Martin, hij is vervelend maar goed. :N ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173197070
Ja sorry ik moest lachen. kan hij wel hebben.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 22:47:33 #141
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173197094
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat is wel sneu voor Martin, hij is vervelend maar goed. :N ;(
Het is een grote sterke jongen hoor
pi_173197186
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:34 schreef Handleiding het volgende:
Dit zal voor velen vreemd en onbegrijpelijk zijn, maar ik geil er echt op als mijn vriendin met andere mannen afspreekt. Ze gaat zelf op zoek naar een date via Tinder of via andere kringen, spreekt met ze af voor seks, en als ze thuis komt vertelt ze me over de date en hebben wij vervolgens seks.

Het idee dat andere mannen in haar klaarkomen maakt mij zo ontzettend geil, niet te beschrijven gewoon. Er is geen enkele andere manier om mij zo opgewonden te krijgen. Zelf kan ze er ook wel van genieten maar ze vindt het wel een hoop gedoe, telkens blijven whatsappen, scheren, douchen enz.

In het begin voelde ik af en toe weleens jaloezie, maar dit is vrijwel niet meer. Ook vond ik het heel raar van mezelf, wie laat zijn vriendin nou door anderen palen en geilt daar vervolgens op? Nu ben ik erachter dat dit fenomeen 'hotwifing' wordt genoemd. Cuckolding geil ik ook wel op, maar ik hoef er niet per se bij te zijn en ik heb geen behoefte om vernederd te worden.

Ik kan niet rekenen op sociale acceptatie en het is niet iets om over te spreken met vrienden. Maar soms heb ik er wel behoefte aan merk ik... Nu ben ik wel benieuw of er ook anderen zijn die zich herkennen in mijn verhaal en hoe die ermee omgaan.

Andere reacties zijn uiteraard ook welkom, ben wel benieuwd wat ik zou kunnen verwachten als ik dit in een café ter sprake breng :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173197193
:D
pi_173197209
Rare jongen hoor. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173197228
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik moet dit even van me afschrijven want heb niet echt iemand om het tegen te vertellen..

Ik ben nu 3,5 jaar samen met mijn vriend en woon sinds 4 maanden samen. We hebben best een hobbelige relatie gehad tot nu toe, veel ruzies, vaak met woorden als "ik maak het uit", wat zo'n 1 a 2 keer ook echt heeft uitgelopen tot een breuk van een maand, maar we kwamen altijd weer bij elkaar. Als ik zo over mijn relatie denk weet ik van mezelf dat ik nooit voor 100% voor deze relatie ging. Elke ruzie die we hadden zorgde er steeds meer voor dat ik twijfels had. Maar ik weet van mezelf dat ik niet zomaar opgeef en ook niet alleen kan zijn, dus bleef ik altijd bij mijn vriend. En begrijp me niet verkeerd hoor, mijn vriend is verder wel super lief en grappig en hij ziet er leuk uit, maar als we beiden boos zijn halen we het slechtste in elkaar naar boven. Achter de keuze om te gaan samenwonen stond ik ook niet helemaal achter, maar ik heb het toch gedaan omdat ik het een kans wilde geven. En tot op heden gaat alles goed en heb ik er geen spijt van gehad. Hoewel ik wel met een dingetje zit, wat voor mijn gevoel van kwaad tot erger gaat... En het begon allemaal ongeveer 1,5 jaar geleden...

Ongeveer 1,5 jaar geleden kwamen een jongen uit mijn klas en ik steeds meer met elkaar in gesprek via whatsapp. Van simpele vragen over school en huiswerk veranderde dit in persoonlijke gesprekken. Hij wist dat ik een vriend had hoor, en het was puur gezelligheid via whatsapp. Mijn vriend wist dat ik gesprekken met hem had en was er absoluut niet blij mee. Hij zei dat die jongen mij duidelijk leuk vond en wilde dat ik de gesprekken afkapte. Mijn vriend is nogal een jaloers type, maar ik was het niet met zijn mening eens en ben eigenlijk een soort van stiekem doorgegaan met dat whatsappen. De gesprekken met die jongen werden uiteindelijk ook gesprekken op school, of na school als we even samen op een bankje gingen zitten. Zonder dat ik het eigenlijk in de gaten had zijn we ontzettend goed bevriend geworden. Voor ik het wist vertelde ik hem alles over mijn relatie met mijn vriend en als we ruzies hadden stond die jongen voor me klaar en bleef hij na school met me praten en mijn verhaal aanhoren. Ik voelde me zo fijn bij hem en we hadden het echt leuk, ik begon iets te voelen wat ik in geen tijden met mijn vriend had gevoeld door alle ruzies. Het voelde alsof we beiden niets hoefden te doen om het zo gezellig te maken. De whatsapp gesprekken bleven doorgaan en veranderden in late-night gesprekken die soms ietwat pikant werden.

Ondanks dat ik doorhad wat er gebeurde, dat ik hem stiekem een beetje leuk begon te vinden, bleef ik bij mijn standpunt dat we gewoon vrienden waren en dat ik bij mijn vriend wilde blijven. Ookal hadden we zoveel ruzies, ik had al zoveel met hem meegemaakt en kon me op dat moment echt niet indenken wat ik zonder mijn vriend moest. En een jongen als gewone vriend houden kon toch gewoon?

Tot op een avond dat die jongen waarmee ik appte aan het stappen was snachts, en mij een berichtje stuurde in de trant van "ik durf het je eigenlijk niet te zeggen maar ga het toch doen, ik vind je leuk en ben verliefd op je". En op dat moment stond de tijd even stil, want ik vond hem stiekem ook heel erg leuk. De dag daarna sprak ik hem weer en werd duidelijk dat dit geen grapje of dronken berichtje was.

Vanaf dat moment is eigenlijk alles helemaal verkeerd gedaan, en ik wist dat het verkeerd was, maar ik was verslaafd geworden aan hem, aan onze gesprekken, aan het gevoel van geluk bij hem. We zijn een paar keer wat gaan drinken, waaruit een paar keer een zoen is ontstaan.

Dit is allemaal in een tijdsbestek van ongeveer 5 maanden gebeurd.. Toen kwam het moment dat ik zo'n erge ruzie met mijn vriend heb gehad en hij het had uitgemaakt. Eigenlijk maakte ik me niet druk op het moment dat hij het uitmaakte, want ik was helemaal hoteldebotel van die andere jongen... Ik ben met mijn stomme kop (want natuurlijk vond ik het rot dat het uit ging met mijn vriend maar ik was er totaal niet bij met mn hoofd) met die jongen leuke uitjes gaan maken, we zijn een keer wezen zwemmen en hebben daar als verliefd stelletje rondgedwarrelt. en ja... het is een paar keer uitgelopen op seks. Maar wat boeit het, dacht ik. Ik ben nu vrijgezel.

Tot op 1 dag er twee dingen tegelijk gebeurde. Mijn (ex)vriend appte me na een maand weer of we even konden praten om alles goed op een rijtje te krijgen. Tegelijkertijd appte die andere jongen of hij even langs kon komen. Ik vertelde hem eerlijk dat mijn ex wilde praten en dat hij 'savonds wel kon komen. Smiddags ben ik dus naar mn ex gegaan, die jankend vertelde hoe spijt hij had van wat hij had gedaan en of ik hem terug wilde. Op dat moment kwam alles bij elkaar en besefte ik me pas hoe erg ik hem miste en hoe stom ik was geweest met die andere jongen.. Die andere jongen is 's avonds langs gekomen en stond met rozen voor mn deur... of ik zn vriendin wilde worden...

Daar stond ik dan... Nadat ik een paar keer hints had gegeven aan hem van dat we een goed stel zouden zijn en ik wel klaar was voor een nieuwe relatie.. Heb ik hem toch afgewezen en in één klap was onze hele "romantische gebeuren" verdwenen. Hij was zó boos toen hij hoorde dat ik mijn (ex)vriend toch een kans weer had gegeven.. Maar we waren 2 jaar samen.. ik kon dat niet zomaar weggooien voor mijn gevoel...

Een maand of twee na alles wat er is gebeurd ging alles beter dan ooit tussen mijn vriend en mij, maar ik kon die andere jongen niet uit mijn hoofd krijgen. En dat bleek wederzijds te zijn nadat hij me een keertje had aangesproken op school. Het bleek eigenlijk zo te zijn dat we elkaar beiden probeerden te ontlopen maar stiekem toch rondkeken of we elkaar zagen. Na een goed gesprek begreep hij mijn keuze wel maar vond het erg jammer. Ook tijdens dat gesprek was de spanning tussen ons weer ontzettend sterk. Zo'n gevoel alsof je diegene gewoon wil bespringen en het niet uitmaakt wie er kijkt.. Zo'n enorme sexuele spanning die er altijd al was. Tijdens dat gesprek zeiden we dat we toch maar vrienden met elkaar moesten blijven omdat we elkaar ook niet wilde missen na alles. Maar van die vriendschap is weinig stand gehouden..

Inmiddels zijn we alweer een hele tijd verder, en zijn we op het punt dat we elkaar niet meer zien, spreken, aan durven te kijken en een lichte haat misschien wel aan elkaar hebben. Bij de diploma uitreiking vorige maand keek hij me niet aan en sinds die dag heeft hij me van alle social media afgegooid. En het besef van dat ik hem nooit meer zal zien of spreken doet me zo veel pijn. Stiekem ben ik nog ontzettend gek op hem, ik fantaseer over hem, over alle dingen die we hebben gedaan samen en hoe leuk het was, en ik besef hoe gelukkig ik met hem was en dat ik eigenlijk helemaal niet zo gelukkig ben in dit huis met mijn vriend.. Maar het is veel te laat om dit tegen die jongen te zeggen.. want ik denk dat hij me inmiddels al vergeten is...

Als het kon had ik de tijd zo teruggedraaid tot het moment dat hij voor mijn deur stond met een bos rozen, iets wat mijn vriend nog nooit heeft gedaan in 3,5 jaar... en had ik nu JA gezegd..

Ik heb hem toen afgewezen omdat het mij type niet zou zijn, qua zijn drukke leven, qua gedrag, qua uiterlijk... Hij had het zo druk dat ik dacht niet in zijn leven te passen... Maar als ik het me achteraf zo bedenk hoor ik ook niet in dit leven.. En heb ik iets geen kans gegeven wat misschien geweldig had uitgepakt.. Hij kon het goed vinden met mijn moeder, ik met zijn ouders, we hebben in die maand meer leuke dingen gedaan dan ik in 3,5 jaar met mijn vriend heb gedaan.

Ik vind mijn vriend heel lief.. maar kom bij hem gewoon veelste veel te kort qua seks, intimiteit, liefde, romantiek of leuke dingen doen.. Ik voel me niet gelukkig.. Het enige moment dat ik me echt intens gelukkig heb gevoeld was met die jongen.. Maar heb het zelf helemaal verprutst..

Pfff.. sorry voor het lange verhaal.. Maar heb geen vriendin of iets om het even aan kwijt te kunnen..


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2017 22:52:01 ]
pi_173197232
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:51 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Bijna ja. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 22:52:10 #147
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173197236
:D
pi_173197254
Die is mij alleen net iets te lang om helemaal te lezen. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 22:53:30 #149
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173197271
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:37 schreef noodgang het volgende:
Ik heb iemand gevonden die mij kan helpen met mijn fetish. Het is een vrouw, een aantal jaren ouder dan ik, die gelijkgestemd is maar dan wel andersom. Het komt in het kort neer op dat ik nog steeds opgevoed wil worden waarbij zij mij "in het gareel" gaat houden. Ik ga dan bij haar wonen wat gezien mijn leeftijd van 22 jaar heel normaal is.
Het klikt ontzettend goed met elkaar en het lijkt me fantastisch om onder deze gevoelens een relatie aan te gaan.
Wie heeft ook zoiets bij de hand (gehad)?
pi_173197296
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:53 schreef noodgang het volgende:

[..]

Lol daarvan heb ik het origineel gelezen, en zijn voorgaande. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')