Hm..oke. Heb hem nog niet gezien vandaag. Er zijn dan minstens 1/2 anderen die mijn opmerking ook horen..we zijn nooit alleen..quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Framboosje, je laat het wel erg van hem afhangen. Zeg nou gewoon eens "Hallo, {random opmerking}!"
Het maakt niet uit wat je zegt, maar je moet hem de kans geven om te reageren. Dan heb je een gesprek. En dat is de eerste stap op weg naar meer.
Dat maakt toch niks uit? Je vraag toch niet gelijk naar de lengte van zijn geslacht??quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:56 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Hm..oke. Heb hem nog niet gezien vandaag. Er zijn dan minstens 1/2 anderen die mijn opmerking ook horen..we zijn nooit alleen..
Spreek met je lichaam. Knipoog, lachen, heel soms uitdagend doen (niet té). Vooral veel tegen hem lachen zodat hij iets denkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:56 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Hm..oke. Heb hem nog niet gezien vandaag. Er zijn dan minstens 1/2 anderen die mijn opmerking ook horen..we zijn nooit alleen..
Haha vandaag drama.. Omdat het telkens per toeval is. Ik had het niet door en keek nieteens op maar naar mijn schoenen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:13 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Spreek met je lichaam. Knipoog, lachen, heel soms uitdagend doen (niet té). Vooral veel tegen hem lachen zodat hij iets denkt.
Vorig weekend ook op die manier een knappe Amsterdammer 'versierd' op een feest. Na een tijdje nam hij zelf het initiatief en kwam hij naar me toe.
O jee!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:20 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Haha vandaag drama.. Omdat het telkens per toeval is. Ik had het niet door en keek nieteens op maar naar mijn schoenen.
Hij kijkt wel altijd..en glimlacht akward.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:23 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
O jee!
Maar denk je dat hij belangstelling voor je heeft? Anders kun je hem een kort briefje op een memo geven als je te verlegen bent om echte contact te maken.
Ben je maagd toevallig? Misschien is dat de reden waarom je verlegen bent.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:00 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Hij kijkt wel altijd..en glimlacht akward.
Maar ik moet echt duidelijke signalen hebben voordat ik durf te zeggen ja hij vind me leuk
Maar dat is puur persoonlijk. Als iemand mij uitvraagt heb ik pas zoiets van hij vind mij leuk
Meer samenstel van factoren.. Maar dta ook jaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:05 schreef Atak het volgende:
[..]
Ben je maagd toevallig? Misschien is dat de reden waarom je verlegen bent.
Hahaha thanks...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:37 schreef Mojo.jojo het volgende:
Gewoon knipoog geven als je hem ziet. Of even je hand door je haar halen. Hij zal wat non-verbale signalen toch ook wel begrijpen?
Desnoods geeft je hem een compliment, of speel je even de hulpeloze vrouw en vraag je hem je te helpen in het kopieerhok![]()
Of als je hem vaker op 1 dag tegen komt, zeggen dat 3x trakteren is.
Succes hoor trolletje :p
Haha, compliment kan ik wel geven als hij alleen is. En anders een briefje als ik wegga van werk over een tijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:48 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Geen dank mevrouwtje hard to get ..
😁😅😊
Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:01 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Haha, compliment kan ik wel geven als hij alleen is. En anders een briefje als ik wegga van werk over een tijd.
Haha, nou ja ik vind dat best een big deal om een briefje in zijn hand te duwen. Vooral als we tegen die tikd nog geen gesprek hebben gehad. Dan doe ik het alleen als ik toch wegga.. Zeg ik nu wel :pquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:02 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten!
Wat is gebeurd?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:10 schreef Framboosje67 het volgende:
Nou mensen ben helemaal genezen..vind het maar niks
Aichhh!!quote:
Gister na werk, zag ik hem toevallig en was hij even alleen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:20 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Aichhh!!
Maar wat heb jij daar weggeveegd? Vertel vertel!
Je weet niet of iemand arrogant is..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:37 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Gister na werk, zag ik hem toevallig en was hij even alleen.
Ik zat op iemand te wachten en hij keek straal vooruit, had hem nog nooit zo arrogant gezien.
Voelde plots niets meer.
Dat weet ik wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:40 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Je weet niet of iemand arrogant is..
Ik kan ook heel arrogant kijken als ik zwaar het nadenken ben zeggen mensen tegen mij. Maar de kennen me en weten dat het niet zo is. Wil alleen zeggen dat je zo wel kansen misloopt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |