abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:05:19 #1
470485 ludax1000
Rotterdam, my city!
pi_173147366
Hallo,

Mijn naam is Ludo en RL en Fifa zijn eigenlijk de enige 2 spellen die ik speel, maar toch vindt
ik dat erbij beide games heel veel verbeterd moet worden! Hieronder mijn mening van wat er verbeterd moet worden. Zijn jullie het ermee eens of oneens?

ROCKET LEAGUE:

Aftrap

Veel mensen (ook ik) haten het gelukselement in een game. Ik heb het liefst meer skill in een game dan geluk. En waarschijnlijk is iedereen het met mij eens dat RL een skill game is, maar de aftrap is toch echt een boosdoener. Je kent het wel! Die 1v1 matches die je dan bijvoorbeeld met 6-4 verliest omdat hij 3x geluk had met zijn aftrap...

Oplossing:

Of gewoon het team dat een tegengoal heeft gekregen de bal geven, of de bal laten stuiteren (in het midden) in plaats van stilligend, dan kan je de aftrap "winnen" door skill. (alleen beetje zielig voor de mensen die niet kunnen vliegen xD)

Opgeven[/u

Je kent het wel... Ze speelt 2v2 of 3v3 en het zit niet mee en/of je teammates zijn slecht. Dan sta je bijvoorbeeld 6-1 achter en dan klik je op: "stem om op te geven". Maar je teammates blijven hardnekkig doorspelen terwijl er toch niks meer te halen valt. Verlaat je het potje dan krijg je een ban van 15 minuten...

Oplossing:

Bij een verschil van 3 punten mag je gewoon verlaten zonder een ban te krijgen...

[u]Botsen


Een van de grootste frustraties is dat je door je teammate weggebotst/gebumpd wordt en als je tegenstander dit doet dan wordt je ook niet vrolijk. Soms vlieg je dan wel 10 meter weg als iemand tegen je aanbotst.

Oplossing:

Dit hoort er natuurlijk gewoon bij maar dat je zo ver wegvliegt is naar mijn mening wat overdreven. Dus gewoon 2 meter das meer dan genoeg xD.

Dan nog 1 ding:

Die rand bij de goal! Verdomme daar flikker ik 48 keer per dag overheen xD. Haal die rot rand wegggg!

FIFA

Scheidsrechters:

- Voordeel geven doen ze niet. Vorige keer ging ik met 2 spelers op het doel af van de tegenstander en hij floot af. Buitenspel? Neehoor, hij gaf mij een vrije trap op de middelijn omdat iemand mij tackelde....

- Soms als ik een L1 pass doet (eentweetje in voetbalbegrippen) dan loopt mijn speler vaak tegen een tegenstander op waardoor die op de grond valt of gewoon uit balans is.

Of fluiter ervoor en geef een gele kaart of zorg er verdomme voor dat mijn speler er langs loopt en niet als een kip zonder kop er tegen opvalt.

(bovendien is iemand blokken/opvangen niet toegestaan)

- Schouderduwtjes

Van dit hele systeem snap ik werkelijk geen reet van. Soms wordt ik me toch een partij gebeukt zeg 10x per wedstrijd dat het net een bokswedstrijd lijkt. Fluit die? Nee! Gele kaart? Nee! Balverlies? Ja! Tegengoal? Ja! Controller kapot? JA!

Terwijl soms komt er een tegenstander aangerend en mijn speler die fysiek gewoon sterker is zet hem van de bal en huppakeee! *fluuuuuurrrrttt* vrijetrap *zucht*.

Overige irritaties:

- Afstandgeschoten

Is nog steeds te makkelijk, is niks knaps aan.... Ik heb liever mooie uitgespeelde sweaty tegengoals dan zoon blinde harry die van afstand gaat lopen knappen en er dan 2 in ramt...

- Keepers

Hoeft ik denk ik geen woorden aan vuil te maken...(toch ff 1 voorbeeldje) Soms speel je de sterren van de hemel maar is de keeper van de tegenstander net Manuel Neuer... Safe na safe na safe... En in de counter komt Henk aangerend schiet hem heel slecht en zwak in en dat klemt mijn keeper em verdomme niet en komt de bal (precies en heel toevallig) bij hem terecht en hoppa TEGENGOAL!

- Verdedigers

Soms loopt er een sneller speler van de tegenpartij zo door mijn verdediging heen... Ik klikt op R1 zodat er een PC mannetje op afrent... Ik doe een staande tackel... Ik probeer em onderuit te maaien... Maar toch komt die er doorheen.... (ben ook niet de beste hoor maar dit is wat overdreven)

- Snelle speler

Dan speel ik FUT en loop ik met een snelle speler zoals Vardy of Sterling ofzo 1 op 1 met de keeper en dan komt er zo´n slome verdediger die 4 meter achterstand heeft die haalt mijn snelle speler gewoon even in en met een duwtje zet die mijn verdediger aan de kant (ondanks dat ik de afscherm knop gebruikt L2) Heel irritant...

- FUT contracten

Het duurt 1 uur soms om 20 contracten te kopen aangezien alles voor je neus wordt weggekaapt en het gewoon een dom systeem is... Of haal die kut contracten eruit of zorg ervoor dat je er 50 tegelijk kan kopen ofzo.

- FUT conditie

Conditie? Wat nou conditie.... Dat ik om de 3 wedstrijden ze opnieuw conditie moet teven irriteert mij echt! Haal het eruit!!!

Dit was mijn mening over mijn 2 favoriete spellen! Met welke dingen ben jij het eens of oneens? Vind jij dat er nog meer moet worden aangepast?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:06:38 #2
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_173319196
Ik denk dat dit gewoon een lijstje frustraties is welke voortkomt uit het gebrek aan skills.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:56:25 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173342374
Ik vind dat ze eens op moeten schieten en beide op de Switch uit moeten brengen zodat ik overal waar ik wil kan spelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173342899
Ik vind dit een schattig topic.
Conscience do cost.
pi_173343214
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:56 schreef fathank het volgende:
Ik vind dat ze eens op moeten schieten en beide op de Switch uit moeten brengen zodat ik overal waar ik wil kan spelen.
Behalve dan de solo storyline modus. Die hebben ze er uit gesloopt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')