abonnement Unibet Coolblue
pi_173145930
Hoi,

ik weet niet hoe de topictitel te omschrijven.

Maar here it go's. Een maand terug ongeveer was ik met zoon van vier in wachtkamer van ziekenhuis. Een Marokkaanse of Turkse vrouw sprak hem aan en zoon kletste leuk terug. Ze kregen samen contact en ze vroeg of ik het goed vond als tijdens het wachten zoon keek op haar telefoon met haar naar foto's en filmpjes uit Amerika. Ik vond het goed.

Kwartier later, zoon komt terug en ze vraagt aan mij ons adres om zoon iets leuks op te sturen binnenkort. Beetje vreemd. Maar gegeven want ik dacht; die vrouw, wil dat, het zal haar dan goed doen.

Paar weken aan gedacht, nu niet meer, ik ontving dit weekend een brievenbuspost uit Amerika, Californie. Met afzender adres. Een kaart erin voor zoon waar in Amerikaans/Engels wordt geschreven: hello 'name son', I am the sister of the lady you met at the hospital. I hope you enjoy this t-shirt. Sincerely, name. (Sincerely is hoogachtend, raar toch). En......... een 06 nr.

En een t-shirt erin wat wel twee jaar nog te groot is voor zoon. Gemaakt in Nicaragua en inderdaad gekocht in de USA.

Nu zegt mijn moeder; raar, is het niet om zoon te doen? Vriend zegt: raar, zit er niet een track or trace iets in het shirt dat ze weten wanneer je thuis bent?

Dat 06 nr ga ik zeker niet bellen/sms-en of iets dergelijks. Raar ook voor een eenmalig postcadeau.

Wat vinden jullie? Komt iemand zo'n verhaal bekend voor?
pi_173146054
Nee, maar ik zou dus ook nooit zomaar aan een wildvreemde mijn adres geven.
pi_173146239
Eerst dacht ik wat aardig van die vrouw maar toen zag ik dat het een Marokkaanse of Turkse vrouw was, denk dat er een sensor in het tshirt zit die een bom af laat gaan binnenkort
pi_173146358
Zo gek zal het toch niet wezen? :) HRC?
pi_173146378
De vrouw sprak gewoon Nederlands.. waarom dan post uit Amerika..
pi_173146454
Waarom ben jij zo para
pi_173146578
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:19 schreef samsung99 het volgende:
Hoi,

ik weet niet hoe de topictitel te omschrijven.

Maar here it go's. Een maand terug ongeveer was ik met zoon van vier in wachtkamer van ziekenhuis. Een Marokkaanse of Turkse vrouw sprak hem aan en zoon kletste leuk terug. Ze kregen samen contact en ze vroeg of ik het goed vond als tijdens het wachten zoon keek op haar telefoon met haar naar foto's en filmpjes uit Amerika. Ik vond het goed.

Kwartier later, zoon komt terug en ze vraagt aan mij ons adres om zoon iets leuks op te sturen binnenkort. Beetje vreemd. Maar gegeven want ik dacht; die vrouw, wil dat, het zal haar dan goed doen.

Paar weken aan gedacht, nu niet meer, ik ontving dit weekend een brievenbuspost uit Amerika, Californie. Met afzender adres. Een kaart erin voor zoon waar in Amerikaans/Engels wordt geschreven: hello 'name son', I am the sister of the lady you met at the hospital. I hope you enjoy this t-shirt. Sincerely, name. (Sincerely is hoogachtend, raar toch). En......... een 06 nr.

En een t-shirt erin wat wel twee jaar nog te groot is voor zoon. Gemaakt in Nicaragua en inderdaad gekocht in de USA.

Nu zegt mijn moeder; raar, is het niet om zoon te doen? Vriend zegt: raar, zit er niet een track or trace iets in het shirt dat ze weten wanneer je thuis bent?

Dat 06 nr ga ik zeker niet bellen/sms-en of iets dergelijks. Raar ook voor een eenmalig postcadeau.

Wat vinden jullie? Komt iemand zo'n verhaal bekend voor?
Als je zo bang bent, t-shirt door de papierversnipperaar halen.
Probleem opgelost.
O ja, vergeet niet om te verhuizen.
pi_173146591
Ik ben juist heel naïef en kom mezelf vaak tegen, komt door vriend en moeder, hun opmerkingen. Ik vind het zelf ook wel veel moeite voor een leuk contact met een kind van vier, eenmalig. Dit versturen kostte 13,50 USD. Is dat veel?

Als het echt is is het lief. Maar waarom dan het nummer erbij? Van de zus van die vrouw? Adres bestaat trouwens echt in Amerika, heb inmiddels ook haar achtenaam online gevonden. Verder niet veel informatie.
pi_173146796
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:42 schreef samsung99 het volgende:
Ik ben juist heel naïef en kom mezelf vaak tegen, komt door vriend en moeder, hun opmerkingen. Ik vind het zelf ook wel veel moeite voor een leuk contact met een kind van vier, eenmalig. Dit versturen kostte 13,50 USD. Is dat veel?

Als het echt is is het lief. Maar waarom dan het nummer erbij? Van de zus van die vrouw? Adres bestaat trouwens echt in Amerika, heb inmiddels ook haar achtenaam online gevonden. Verder niet veel informatie.
Nodig ze uit voor een vakantie bij jullie thuis.
pi_173147114
Ik denk dat als je dat nummer belt er een Nigeriaanse prins opneemt die op sterven ligt en zijn fortuin wil verdelen
pi_173153021
Kickje. Iemand anders die dit raar vindt of juist ook niet raar?
pi_173153218
Ik vind het raar en zou het telefoon nummer verscheuren en verder niet meer aan denken, hopen dat het hierbij blijft en never nooit meer je nummer aan iemand geven die je niet kent.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:12:28 #13
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_173154968
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:42 schreef samsung99 het volgende:
Ik ben juist heel naïef en kom mezelf vaak tegen, komt door vriend en moeder, hun opmerkingen. Ik vind het zelf ook wel veel moeite voor een leuk contact met een kind van vier, eenmalig. Dit versturen kostte 13,50 USD. Is dat veel?

Als het echt is is het lief. Maar waarom dan het nummer erbij? Van de zus van die vrouw? Adres bestaat trouwens echt in Amerika, heb inmiddels ook haar achtenaam online gevonden. Verder niet veel informatie.
weten wij veel hoe rijk dat mens is.. voor sommige is $14 verzendkosten veel, anderen lachen erom.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:44:29 #14
381112 PressPlayOnTape
Loading.. Ready... Run!
pi_173157116
Gewoon een aardig gebaar van een vreemde. Zoek er niet teveel achter? Die vrouw had leuk contact met je zoon en voor je zoon is het natuurlijk hartstikke tof dat er post speciaal voor hem "helemaal uit het verre Amerika" komt.

Stuur gewoon een bedankje per sms ofzo naar dat 06-nummer. Is eigenlijk jammer dat aardige gebaren tegenwoordig met argusogen bekeken worden (alhoewel ik dat ook best snap).
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
pi_173172203

een tracker is zo groot, als die op het shirt zit had je dat al wel door gehad.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_173172254
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:44 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Gewoon een aardig gebaar van een vreemde. Zoek er niet teveel achter? Die vrouw had leuk contact met je zoon en voor je zoon is het natuurlijk hartstikke tof dat er post speciaal voor hem "helemaal uit het verre Amerika" komt.

Stuur gewoon een bedankje per sms ofzo naar dat 06-nummer. Is eigenlijk jammer dat aardige gebaren tegenwoordig met argusogen bekeken worden (alhoewel ik dat ook best snap).
Eens
pi_173172341
Raar wel, maar ook heel lief. Zou een kaartje en appje terugsturen met een bedankje en misschien wat leuks uit Nederland. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')