abonnement Unibet Coolblue
pi_173145735
Welkom in de enige echte BNW SC!
Weg met die lange doorscroll OP!
Dat is wat de elite juist wil, je tijd verdoen aan scrollen aan een OP waar je toch nooit naar kijkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP naar de 400! *O*

Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat. c_/






Hier verder
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173146362
Aangezien ik een bepaald nummer niet eens kan vinden op youtube, hier een ander nummer wat me for real aan het hart gaat.


Zo mooi.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173146725
Lekkere TT weer. Sjees
Ich hock in meinem Bonker
pi_173146805
Net een mug in mijn kamer gespot en succesvol doodgeslagen. Kut beesten zijn het :(
pi_173146807
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:47 schreef Blaadjes het volgende:
Lekkere TT weer. Sjees
ja wie loopt er weg dan
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173146918
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:49 schreef Firewarrior het volgende:
Net een mug in mijn kamer gespot en succesvol doodgeslagen. Kut beesten zijn het :(
God bezig. Roosteren dat ding!
Ik ben nog op jacht, vannacht al twee vermoord, nog 14.052.017 en de ene helft van een muur is rood. Dan zijn we wel veel muggenbulten verder ;(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173146955
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:52 schreef Divje het volgende:

[..]

God bezig. Roosteren dat ding!
Ik ben nog op jacht, vannacht al twee vermoord, nog 14.052.017 en de ene helft van een muur is rood. Dan zijn we wel veel muggenbulten verder ;(
Ik heb donkerblauw tapijt, dus binnen de kortste keren ligt er weer veel zichtbare viezigheid. Daardoor kan ik de mug moeilijk op de grond vinden. Maar ik neem aan dat een dode insect niet zo schadelijk is qua verspreiding van bacteriën.

Hoe komt het dat je zo veel muggen in huis hebt? Misschien moet je eens pesticide o.i.d gebruiken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2017 21:54:26 ]
pi_173147069
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik heb donkerblauw tapijt, dus binnen de kortste keren ligt er weer veel zichtbare viezigheid. Daardoor kan ik de mug moeilijk op de grond vinden. Maar ik neem aan dat een dode insect niet zo schadelijk is qua verspreiding van bacteriën.

Hoe komt het dat je zo veel muggen in huis hebt? Misschien moet je eens pesticide o.i.d gebruiken.
Oh zoveel muggen zijn er gelukkig niet tegelijkertijd aanwezig. Zou moeilijk ademen worden in m'n twee-kamer woninkje _O-
Maar ik heb ook donker tapijt. Erg vervelend _O- Zie het altijd als een geluksmomentje als je het teringbeestje op een wit stuk muur ziet zitten. Om dat beest dan met de arm waar 5 muggenbeten op zitten compleet de tyfus in te slaan, en hem daarna lekker uit te smeren over die muur.

Muggen :r
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173147107
Bacteriën maak ik me in mijn stofhol niet zo druk om.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173147121
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Oh zoveel muggen zijn er gelukkig niet tegelijkertijd aanwezig. Zou moeilijk ademen worden in m'n twee-kamer woninkje _O-
Maar ik heb ook donker tapijt. Erg vervelend _O- Zie het altijds als een geluksmomentje als je het teringbeestje op een wit stuk muur ziet zitten. Om dat beest dan met de arm waar 5 muggenbeten zitten compleet de tyfus in te slaan, en hem daarna lekker uit te smeren over die muur.

Muggen :r
Heb jij ook het probleem dat je tapijt snel weer vies wordt? Ik bedoel dat je allerlei viezigheid te zien krijgt.

Ik sla muggen gewoon als ze in de lucht vliegen neer met een vliegenmepper. Je moet ze gewoon goed raken en dan is het afgelopen met de ellende. Een elektrische vliegenmepper kan ook nog een beter alternatief zijn, maar een gewone werkt in mijn geval wel.
pi_173147198
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:58 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Heb jij ook het probleem dat je tapijt snel weer vies wordt? Ik bedoel dat je allerlei viezigheid te zien krijgt.

Ik sla muggen gewoon als ze in de lucht vliegen neer met een vliegenmepper. Je moet ze gewoon goed raken en dan is het afgelopen met de ellende. Een elektrische vliegenmepper kan ook nog een beter alternatief zijn, maar een gewone werkt in mijn geval wel.
Ben helemaal flauw van vloerbedekking. Elke 3-4 dagen stofzuigen want ik zie niet of het wel/niet vies is. Buitengewoon kut. Viezigheid, tjah. Wat is viezigheid. Zie gewoon weinig :')

Muggen uit de lucht slaan is me nog niet gelukt _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173147442
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:00 schreef Divje het volgende:

[..]

Ben helemaal flauw van vloerbedekking. Elke 3-4 dagen stofzuigen want ik zie niet of het wel/niet vies is. Buitengewoon kut. Viezigheid, tjah. Wat is viezigheid. Zie gewoon weinig :')

Muggen uit de lucht slaan is me nog niet gelukt _O-
Hoe bedoel je ben helemaal flauw van vloerbedekking? Ik zie meestal binnen een paar uur nadat ik mijn kamer heb gestofzuigd al veel viezigheid, da's het nadeel van donker tapijt. Bij mensen met licht tapijt zie ik dat nooit, en ik ken eigenlijk niemand anders irl die ook donker tapijt heeft.

Om muggen uit de lucht te slaan moet je hem gewoon snel neerslaan. Ik kan het niet echt uitleggen, maar je moet eerst stil zitten en wachten totdat de mug naar je toe komt. Daarna moet je wachten totdat hij een klein stukje van je af vliegt en daarna moet je hem neer meppen. Zoiets.

Ik denk er niet zo precies over na, het gaat vrijwel automatisch. Maar ik ben sowieso goed in het neer meppen van insecten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2017 22:07:39 ]
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:19:08 #13
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173147779
Ik gebruik een electrische mepper alleen op mijn vrouw.
pi_173148254
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:19 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik gebruik een electrische mepper alleen op mijn vrouw.
Ja, maar dat is met toestemming. Dat telt niet.
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:37:54 #15
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173148314
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maar dat is met toestemming. Dat telt niet.
Zodra muggen zich in vijandelijk gebied begeven hebben ze die toestemming ook gegeven :9
pi_173148374
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zodra muggen zich in vijandelijk gebied begeven hebben ze die toestemming ook gegeven :9
True, true
pi_173148797
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:07 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ben helemaal flauw van vloerbedekking? Ik zie meestal binnen een paar uur nadat ik mijn kamer heb gestofzuigd al veel viezigheid, da's het nadeel van donker tapijt. Bij mensen met licht tapijt zie ik dat nooit, en ik ken eigenlijk niemand anders irl die ook donker tapijt heeft.

Ik krijg altijd vieze ziektes van donker tapijt :r beter doe je daar normaal over.
pi_173149186
quote:
8s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:52 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik krijg altijd vieze ziektes van donker tapijt :r beter doe je daar normaal over.
HorkGod _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173151020
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:07 schreef Divje het volgende:

[..]

HorkGod _O-
Afgoderij is verboden! Gij zult alleen Yahweh aanbidden.
pi_173151038
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:07 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ben helemaal flauw van vloerbedekking? Ik zie meestal binnen een paar uur nadat ik mijn kamer heb gestofzuigd al veel viezigheid, da's het nadeel van donker tapijt. Bij mensen met licht tapijt zie ik dat nooit, en ik ken eigenlijk niemand anders irl die ook donker tapijt heeft.


Tapijt krijg je nooit schoon, kunt beter een harde vloer nemen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173151059
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Oh zoveel muggen zijn er gelukkig niet tegelijkertijd aanwezig. Zou moeilijk ademen worden in m'n twee-kamer woninkje _O-
Maar ik heb ook donker tapijt. Erg vervelend _O- Zie het altijd als een geluksmomentje als je het teringbeestje op een wit stuk muur ziet zitten. Om dat beest dan met de arm waar 5 muggenbeten op zitten compleet de tyfus in te slaan, en hem daarna lekker uit te smeren over die muur.

Muggen :r
Ik negeer ze tegenwoordig
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173151080
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tapijt krijg je nooit schoon, kunt beter een harde vloer nemen.
Wel voor een deel. En eh, ik ga niet mijn hele vloer vervangen. Een tapijtvloer is fijn in het opzicht dat je een zachte vloer onder je voeten hebt, maar qua schoonmaken en dergelijke is het wel inferieur aan een harde vloer.
pi_173151086
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Oh zoveel muggen zijn er gelukkig niet tegelijkertijd aanwezig. Zou moeilijk ademen worden in m'n twee-kamer woninkje _O-
Maar ik heb ook donker tapijt. Erg vervelend _O- Zie het altijd als een geluksmomentje als je het teringbeestje op een wit stuk muur ziet zitten. Om dat beest dan met de arm waar 5 muggenbeten op zitten compleet de tyfus in te slaan, en hem daarna lekker uit te smeren over die muur.

Muggen :r
Oh, en waarom zou je de mug uitsmeren over de muur? Dat is vies.
pi_173151176
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:23 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Wel voor een deel. En eh, ik ga niet mijn hele vloer vervangen. Een tapijtvloer is fijn in het opzicht dat je een zachte vloer onder je voeten hebt, maar qua schoonmaken en dergelijke is het wel inferieur aan een harde vloer.
Daarom zijn er pantoffels :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173151188
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:23 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Oh, en waarom zou je de mug uitsmeren over de muur? Dat is vies.
Ja, dat krijg je er vaak moeilijk af.
Ik pakte vroeger altijd een groot boek met harde kaft en drukte die tegen de muur.
Geen ontsnapping mogelijk.
Maar nu negeer ik ze gewoon
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')