abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7365449
Hey,

Voor de mensen die graag nieuwe muziek ontdekken: ga eens luisteren naar het album 'El Cielo' van Dredg. Is nog niet in Nederland verkrijgbaar dus je zal 'm moeten bestellen via een cd-shop, maar het is echt een ongelooflijk mooi album!!

De muziek doet een beetje denken aan een soort 'Tool meets Depeche Mode meets Pink Floys meets Radiohead meets Incubus'.... Duidelijk he
Je kan het album beluisteren op hun website (gewoon .com).
Dit is pas mijn tweede post op Fok! Maar ik wil jullie dit natuurlijk niet onthouden.
Volgens Amerikaanse critici gaat Dredg de muziekwereld eigenhandig uit het slop trekken. genieëen, dat soort superlatieven. Kan niet anders dan het er mee eens zijn.

En dan mijn vraag aan jullie: Ik ben al sinds jaar en dag een enorme fan van Tool, en altjd op zoek naar bands die enigszins kunnen tippen aan het muziekale geweld van Tool. Ik ben echter nog geen band tegengekomen die zulke sterke muziek met en stem als Maynard James Keenan kan maken. (En kom niet aan met A perfect Circle

Ik ben benieuwd naar jullie reacties (Vooral van mensen die Dredg hebben geluisterd of al kennen!)

Navarro

Stay real
pi_7365489
Hoi, welkom op Fok!

In dit topic wordt ook al over dit album gesproken.

Dredg.

pi_7365502
Tool

En hier kun je vast wel een antwoord vinden op je vraag over TOOL.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')