abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:25:56 #1
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_173137320
Zover ik weet moet iedereen over op DAB+. Zitten we nu in een overgangsperiode maar gaan de FM zenders er over een paar jaar helemaal uit? Klopt dit? En zoja mag je dan na die tijd gewoon als amateur uit gaan zenden op de FM? Zou wel leuk zijn als de huidige 13 in een dozijn zenders allemaal verhuizen naar DAB. En je met een oudere (auto) radio allerhande piraten gaat krijgen.
pi_173137420
ik wens ze veel succes. in mijn vorige auto had ik wel de DAB+ radio optie genomen voor 500 euro ( :') ) en ik vond het totale bagger
mijn huidige auto heeft het dus niet

thuis ga ik ook echt geen nieuwe radio's kopen: dan zal het wel Spotify worden (of zoiets dergelijks)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_173137537
Voor zover bekend heeft Nederland volgens mij nog geen einddatum afgesproken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:39:11 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_173140293
quote:
5s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:25 schreef borbit het volgende:
En zoja mag je dan na die tijd gewoon als amateur uit gaan zenden op de FM?
Nee, de frequenties zullen voor andere doeleinden ingezet gaan worden.
So we just called him Fred
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:48:11 #5
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_173140521
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:39 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Nee, de frequenties zullen voor andere doeleinden ingezet gaan worden.
Wat voor doeleinden? Als er niet meer zo veel geld in omgaat is het ook niet meer rendabel een controle dienst te hebben?
pi_173141390
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:48 schreef borbit het volgende:

[..]

Wat voor doeleinden? Als er niet meer zo veel geld in omgaat is het ook niet meer rendabel een controle dienst te hebben?
Ik denk niet dat we op afzienbare tijd een einde gaan zien van de analoge radio-uitzendingen via de FM band. In Europese landen waar de nationale publieke omroepen langzaam maar zeker overgaan op DAB+ blijft de FM band in gebruik voor regionale en locale radio. Op termijn gaat de FM band wellicht worden hergebruikt voor digitale radio-uitzendingen, net zoals de frequenties die vroeger werden gebruikt voor analoge televisie thans voor digitale televisie worden gebruikt.

Voor zover ik weet is in de EU nog geen besluit genomen over een mogelijk hergebruik van de FM band voor andere doeleinden dan radio. Dat is ook niet zo interessant, omdat het maar over een smal stukje van het frequentiespectrum gaat (van 87,5 tot 108 MHz) en omdat deze frequenties sowieso niet zo geschikt zijn voor mobiel gebruik. Controle op het gebruik van het totale frequentiespectrum zal gewoon blijven bestaan, dat heeft verder niets met geld te maken en is ook niet beperkt tot delen van het frequentiespectrum die voor omroep worden gebruikt.
pi_173147663
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:23 schreef Riparius het volgende:
thans
wauw O+
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 12:49:58 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173181334
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:34 schreef Jordy-B het volgende:
Voor zover bekend heeft Nederland volgens mij nog geen einddatum afgesproken.
Voor ze ver ik weet zijn de zendvergunningen voor de driemeter na 2020(?) nog niet uitgegeven.
Dat is wat ik een aantal maand geleden heb gelezen, misschien zijn ze ondertussen wel uitgegeven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 12:51:07 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173181353
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:48 schreef borbit het volgende:

[..]

Wat voor doeleinden? Als er niet meer zo veel geld in omgaat is het ook niet meer rendabel een controle dienst te hebben?
Het AT doet veel meer dan alleen het bewaken van de FM band :)
Dat nieuwe beleid van hun werkt iets te goed, het is nu bouwvak en ik ontvang verdomme niets op 94.5/95.1/96.5 :(
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')