Excuus - richtprijs is erbij vermeldquote:Op maandag 14 augustus 2017 14:55 schreef BrandX het volgende:
richtprijs is verplicht.
V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
Nee, geen handvatverwarming. Ja, de vorige eigenaar vond dit stuur veel prettiger en meer ontspannen rijden. Hij was er nog niet aan toegekomen om het stuurconsole aan te passen. Je kan, indien gewenst, natuurlijk een origineel stuur terug plaatsen. Maar ik moet zeggen dat ik het ook wel prettig vond rijden. Als je nog meer foto's wil bekijken kan ik ze toesturen via wetransferquote:Op donderdag 14 september 2017 10:36 schreef whY... het volgende:
Ik heb voorzichtige interesse, wel jammer van dat stuurconsole. Heeft hij handvatverwarming?
Hoe oud zijn de bandjes? Want dat is ook best prijzig.quote:Op donderdag 14 september 2017 11:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, geen handvatverwarming. Ja, de vorige eigenaar vond dit stuur veel prettiger en meer ontspannen rijden. Hij was er nog niet aan toegekomen om het stuurconsole aan te passen. Je kan, indien gewenst, natuurlijk een origineel stuur terug plaatsen. Maar ik moet zeggen dat ik het ook wel prettig vond rijden. Als je nog meer foto's wil bekijken kan ik ze toesturen via wetransfer
De banden zijn volgens mij nog in prima staat want er is weinig op gereden. Als je wil kan ik je via wetransfer meer foto's sturen, kun je het zelf bekijken. Je mailadres kan je in mijn privebox plaatsen.quote:Op donderdag 14 september 2017 14:50 schreef whY... het volgende:
[..]
Hoe oud zijn de bandjes? Want dat is ook best prijzig.
Het is meer dat het rubber uitdroogt.quote:Op donderdag 14 september 2017 15:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
De banden zijn volgens mij nog in prima staat want er is weinig op gereden. Als je wil kan ik je via wetransfer meer foto's sturen, kun je het zelf bekijken. Je mailadres kan je in mijn privebox plaatsen.
Aha, dat bedoel je. Ik zie geen schuren, barsten of iets dergelijks in de banden. Als je foto's wil mail me dan.quote:Op donderdag 14 september 2017 15:17 schreef whY... het volgende:
[..]
Het is meer dat het rubber uitdroogt.
quote:Op maandag 14 augustus 2017 14:35 schreef matspontius het volgende:
Prijs: ¤1100
Kilometerstand: 53.000 km
Locatie: Voorschoten, ongeveer 12 km vanaf Den Haag
Foto's op aanvraag via wetransfer
Bouwjaar: 1991
Merk: BMW
Categorie: Toer
Cilinderinhoud: 1000 cc
Model: K 100 RS
Kleur: Zwart
Land op kenteken: Nederland
Accessoires en opties: ABS
Motor heeft jarenlang in de opslag gestaan, eigenaren hebben zeer weinig op de motor gereden - vandaar de lage km stand. Motor moet dus goed nagekeken worden voordat deze de weg opgaat. Heeft wat lichte lak schade (niet van een ongeval!) maar niets wat niet te verhelpen is. Daarnaast ontbreekt het stuurconsole vanwege een verhoogd stuur. Er zit een nieuwe accu in van goede kwaliteit.
Inclusief goed passende motorhoes, originele BMW accu druppellader, originele BMW sleutel set, origineel BMW manual.
Filmpje:
Specificaties
Aantal cilinders: 4
Boring x slag: 67 mm * 70 mm
Cilinderinhoud: 987 cc
Compressieverhouding: 11 : 1
Vermogen / r.p.m.: 74 kW (100pk) / 8000
Koppel / r.p.m.: 100Nm / 6750
Materiaal cilinder: aluminium met scanmet laagje
Materiaal cilinderkop: aluminium
Kleppen per cilinder: 4 kopkleppen DOHC
Kleppenaandrijving: ketting/nokkenassen
Stroomvoorziening: wisselstroomdynamo 12V, 460W
Startsysteem: startmotor 700W
Ontsteking: contactloos, elektronisch Bosch Motronic MA 2.1
Bougies: Bosch R 5 DC, Beru 12 R-5 DU
Accu: Y60-N24AL-B of Y60-24L-A
Brandstofvoorziening: benzine inspuiting, Bosch Motronic MA 2.1
Koppeling: enkele plaat, droog, diafragma veer
Versnellingsbak: 5 versnellingen
Primaire overbrenging: enkele ketting
Secundaire overbrenging: cardanas/hypoïd tandwielen
Versn. overbrenging: 4,50 / 2,96 / 2,30 / 1,88 / 1,61 : 1
Eindoverbrenging: 11/31 (1 : 2,81)
Frame-opbouw: buizensecties, motorblok dragend gedeelte
Vering voor (veerweg): telescoop, hydraulisch gedempt (135 mm)
Vering achter (veerweg): paralever monoshock swingarm (140 mm)
Velg maat voor: 3,50 - 17 MT H2
Velg maat achter: 4,50 - 18 MT H2
Bandenmaat voor: 120/70 ZR 17 tubeless
Bandenmaat achter: 160/60 ZR 18 tubeless
Rem voor: dubbele schijf Ø 305 mm, hydraulisch
Rem achter: enkele schijf Ø 285 mm, hydraulisch
Topsnelheid: 232 km/h
Acceleratie 0 - 100 km/h: 3,9 s
Verbruik: 4,2 l/100 km (bij 90 km/h constant)
Lengte: 2230 mm
Breedte: 875 mm
Hoogte: 1260 mm
Grondspeling: 140 mm
Wielbasis: 1565 mm
Drooggewicht: 235 kg
Tankinhoud: 22 liter
Carter inhoud: 3,5 liter
Productie tijdvak: 1989-1992
Onderhoudsboekje is aanwezig maar sumier ingevuld. Vorige (1e) eigenaar was een klusser met een eigen garage, vandaar denk ik. Maar er is gewoon weinig op de motor gereden. Origineel stuur is niet aanwezig (dit stuur rijd prima overigens), origineel stuurconsole heb ik nog wel. Behalve het stuur is verder alles origineel aan de motor.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:23 schreef Zolderkamer het volgende:
Iets bekend over het onderhoud?
Is het originele stuur+console nog aanwezig?
Wat is er nog meer niet origineel aan?
Oh en de DOT code (of datum) op de banden zou wel fijn zijn idd
Oke.. en kun je nog een plaatje maken vd hele of onderste deel vd motorfiets zoals de eerste foto maar dan in de huidige staat?quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Onderhoudsboekje is aanwezig maar sumier ingevuld. Vorige (1e) eigenaar was een klusser met een eigen garage, vandaar denk ik. Maar er is gewoon weinig op de motor gereden. Origineel stuur is niet aanwezig (dit stuur rijd prima overigens), origineel stuurconsole heb ik nog wel. Behalve het stuur is verder alles origineel aan de motor.
Datum banden ga ik even checken - laat ik je nog weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |