abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 09:46:31 #101
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173202170
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Tja...zo gaat het vaak. Bij ons in de app groep wil iederen de legendaries doen, dus dat gaat best goed. Echter niemand die een raid pass wil spenderen aan een Machamp, Arcanine, Rhydon, etc. zolang de legendaries er zijn. Dus bij mij zijn er mensen genoeg, alleen niemand wil de gewone bosses doen. Terwijl ik ze bijna allemaal nog wil. Dat is ook frustrerend

Overigens de enige Snorlax die ik heb is er eentje die ik gewoon gevangen heb. Was een wild Snorlax (met IV 51% hahaha)
De spelers die nu hoog zijn hebben zelf nog een bv. Arcanine gemaakt door gewoon te vangen en te hatchen. Als je genoeg speelt komen die beesten die je noemt vanzelf wel.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:57:34 #102
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_173202439
Machamp is ook interessant, ik moet nog een 85 candies voor ik die heb ;)
Volgens mij moet Machamp nog wel in je uppie te doen zijn (toch?)
pi_173203143
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:57 schreef CAP-Team het volgende:
Machamp is ook interessant, ik moet nog een 85 candies voor ik die heb ;)
Volgens mij moet Machamp nog wel in je uppie te doen zijn (toch?)
Nou ja...ik ben level 24 en heb niet al te beste Pokémons. Laten we zeggen dat ik een Muk niet solo kan doen en met een exeguttor alle moeite heb om binnen de tijd te blijven. Heb dus heel wat hulp nodig haha.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:46 schreef Momo... het volgende:

[..]

De spelers die nu hoog zijn hebben zelf nog een bv. Arcanine gemaakt door gewoon te vangen en te hatchen. Als je genoeg speelt komen die beesten die je noemt vanzelf wel.
Tja, ik zie die beesten nooit. Dus voordat ik dat voor elkaar heb. Heb nu al moeite met Dratini's te vinden.

Tevens ben ik bezig met Gyarados te verkrijgen. Heb 300 candy nu. Dat zegt denk ook wel genoeg over mijn kwaliteit van Pokémons die ik heb, als ik niet eens een Gyarados heb
Vici, Vidi, Veni!
pi_173203186
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Nou ja...ik ben level 24 en heb niet al te beste Pokémons. Laten we zeggen dat ik een Muk niet solo kan doen en met een exeguttor alle moeite heb om binnen de tijd te blijven. Heb dus heel wat hulp nodig haha.

[..]

Tja, ik zie die beesten nooit. Dus voordat ik dat voor elkaar heb. Heb nu al moeite met Dratini's te vinden.

Tevens ben ik bezig met Gyarados te verkrijgen. Heb 300 candy nu. Dat zegt denk ook wel genoeg over mijn kwaliteit van Pokémons die ik heb, als ik niet eens een Gyarados heb
Ik heb wel het gevoel dat er veeeeeel minder wilde dratinis, growlithes en dat soort wat zeldzamere beesten zijn dan ongeveer een half jaar geleden. Toen ving ik ook echt wel eens per maand een zeldzame Snorlax, Lapras of wat dan ook, maar dat is me al een half jaar niet meer overkomen. De spawnrates zijn echt aangepast en alles is zeldzamer geworden...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:45:11 #105
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173203678
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Nou ja...ik ben level 24 en heb niet al te beste Pokémons. Laten we zeggen dat ik een Muk niet solo kan doen en met een exeguttor alle moeite heb om binnen de tijd te blijven. Heb dus heel wat hulp nodig haha.

[..]

Tja, ik zie die beesten nooit. Dus voordat ik dat voor elkaar heb. Heb nu al moeite met Dratini's te vinden.

Tevens ben ik bezig met Gyarados te verkrijgen. Heb 300 candy nu. Dat zegt denk ook wel genoeg over mijn kwaliteit van Pokémons die ik heb, als ik niet eens een Gyarados heb
Ik speel al sinds vorig jaar en heb m'n Dragonite ook gemaakt o.b.v. rare candy. Dus zo vreemd is het niet dat je geen Dratini's vind :P. Oh en ik heb ook pas 2 Gyaradossen, mede dankzij heel lang elke Magikarp met een pinap vangen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:47:39 #106
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_173203748
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:25 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Bij raids krijgt ze bijv. 200 seconden om andere spelers te verzamelen voor een raid terwijl de rest 180 seconden krijgen.
Door die fout mag de grote groep al beginnen te vechten terwijl ze zelf nog andere spelers moet verzamelen maar die anderen doen weer allemaal met die andere raid mee.. staat zij dus in haar eentje te vechten.
Ziet ze dan geen andere spelers in de groep toegevoegd worden en vergelijkt ze de code met andere spelers?
The best firms advertise the least...
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 10:50:40 #107
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173203831
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb wel het gevoel dat er veeeeeel minder wilde dratinis, growlithes en dat soort wat zeldzamere beesten zijn dan ongeveer een half jaar geleden. Toen ving ik ook echt wel eens per maand een zeldzame Snorlax, Lapras of wat dan ook, maar dat is me al een half jaar niet meer overkomen. De spawnrates zijn echt aangepast en alles is zeldzamer geworden...
Ik heb juist het gevoel dat er nu veel meer spawned dan in het begin van het spel. Maar opzich maakt lastiger te vangen pokemon het spel ook leuker. Zou wat zijn als iedereen op level 25 al alles heeft gevangen. Ik had zelf pas een snorlax en dragonite op level 30.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:51:05 #108
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_173203852
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb wel het gevoel dat er veeeeeel minder wilde dratinis, growlithes en dat soort wat zeldzamere beesten zijn dan ongeveer een half jaar geleden. Toen ving ik ook echt wel eens per maand een zeldzame Snorlax, Lapras of wat dan ook, maar dat is me al een half jaar niet meer overkomen. De spawnrates zijn echt aangepast en alles is zeldzamer geworden...
Ja, veel minder van alles wat enigszins interessant is. Magikarps bijvoorbeeld ook, ik weet nog dat die ooit overvloedig aanwezig waren, wil je tegenwoordig een Gyarados maken, ben je heel erg lang bezig, zelfs als je alles met Pinap vangt.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_173206051
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:50 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ik heb juist het gevoel dat er nu veel meer spawned dan in het begin van het spel. Maar opzich maakt lastiger te vangen pokemon het spel ook leuker. Zou wat zijn als iedereen op level 25 al alles heeft gevangen. Ik had zelf pas een snorlax en dragonite op level 30.
Ik heb ook het gevoel dat er veel meer niet zeldzame pokemon spawnen, maar veel minder semi-zeldzame pokemon.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:09:24 #110
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_173206109
Door dat raiden word je wel gedwongen om samen te werken met allerlei soorten idioten zeg...
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_173206767
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:47 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ziet ze dan geen andere spelers in de groep toegevoegd worden en vergelijkt ze de code met andere spelers?
Lijkt mij een kwestie van automatische datum en tijd een keer uit en aan zetten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:21:46 #112
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_173207733
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:09 schreef Rabieluh het volgende:
Door dat raiden word je wel gedwongen om samen te werken met allerlei soorten idioten zeg...
Ik had paar dagen geleden iemand in de groep die rugproblemen had en daarom een uitkering had. Had een abonnement van 1,5GB per maand, maar daar zat ie doordat ie elke dag hele dag PoGo speelde al ruim boven, maandenlang. Zei dat ie rekeningen van 200+ euro had per maand _O-

En die gast had een vriendin naar eigen zeggen, die zal ook blij zijn met zo'n sukkel :|W
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_173210729
Waarom is die persoon een sukkel? Moet ie dan maar thuis in zn bedje blijven liggen?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 17 augustus 2017 @ 15:58:43 #114
39237 crew  H_T
2733
pi_173211084
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:41 schreef muhahaha het volgende:
Waarom is die persoon een sukkel? Moet ie dan maar thuis in zn bedje blijven liggen?
Nee, abonnement upgraden zodat ie voor een of twee tientjes meer genoeg data heeft.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_173217258
Hiernet weer een Lugia, 0 personen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:43:30 #116
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_173217591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:41 schreef muhahaha het volgende:
Waarom is die persoon een sukkel? Moet ie dan maar thuis in zn bedje blijven liggen?
Nee, wat ie met z'n tijd doet moet ie zelf weten (al vind ik het ook beetje gek om de godganse dag PoGo te gaan spelen, maar goed).

Hij heeft slechts beperkte middellen, en vergooit een groot deel daarvan aan veel te hoge telefoonrekeningen, dat is waarom ie een sukkel is :P. Kon voor 20-30 euro z'n verbruik helemaal dekken, heb ik hem ook gezegd, maar brengt ie maar niet in orde.

Als dat m'n partner was zou ik niet blij zijn met dat geld gooien, nee.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:27:57 #117
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_173219418
quote:
13s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:51 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ja, veel minder van alles wat enigszins interessant is. Magikarps bijvoorbeeld ook, ik weet nog dat die ooit overvloedig aanwezig waren, wil je tegenwoordig een Gyarados maken, ben je heel erg lang bezig, zelfs als je alles met Pinap vangt.
Mwa volgens mij valt dat wel mee. Heb o.a. met dat event laatst flink wat gevangen, nu ruim 1000 magikarp candy.
Chaos is a ladder.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:39:09 #118
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_173219881
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:27 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Mwa volgens mij valt dat wel mee. Heb o.a. met dat event laatst flink wat gevangen, nu ruim 1000 magikarp candy.
Inderdaad. Ik heb vlak voor de gym rework mijn laatste Gyarados gemaakt. Daarna al 2000 candy bij elkaar en dan heb ik inmiddels al 3 weken nauwelijks meer gespeeld.
Life is what you make it.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:58:03 #119
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173220683
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 06:43 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Bij deze speler weet ik 100% zeker dat het een eerlijke speler is en ook geen spoofer is. Hij wordt dus ook uiteindelijk slachtoffer ervan.
Ik moet het zelf ook even laten rusten,
Sluitend bewijs is er toch niet te vinden en tot die tijd zit ik anderen mogelijk te beschuldigen van iets waar ze geen weet van hebben en dat wil ik ook niet.
Daarnaast zit 't teveel in m'n kop en dan ga ik me alleen nog maar meer ergeren aan die fouten en dat maakt 't spelen voor mezelf ook weer minder leuk.

Dus voorlopig alleen positief nieuws van mijn kant, even andere mindset (TMmetje slikken ;))
M'n 2e Dragonite (IV93) heeft nu bijv. dankzij TM's de juiste moves _O_
Waar ik eerst voor de gym overhaul investeerde in goede defenders (lang gyms vasthouden) ben ik nu bezig met goede aanvallers.
Heb nu @lvl32 al 3 pokemon boven de 3000CP en ik heb ook al 4 gouden gyms :B
pi_173227246
Gister even een Machamp raid tussen de legendaries door gedaan. Stonden met 4 man bij de gym. In de wijde omtrek niemand te zien. Starten de battle en ineens met 6 man aan het vechten. Hmmm.... vreemd! Spoofers?

Ik heb een aantal Fast TMs, dus heb van mijn Pinsir even de fast attack veranderd. Hoe krijg ik zijn charge attack veranderd? Zijn dat aparte TM's?
Lama, zie dat er ook charge TM's zijn. Nog nooit gehad helaas

[ Bericht 10% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 18-08-2017 07:32:19 ]
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:45:42 #121
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173227308
Vandaag Amstelveen *O* Kanga vangen *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:26:06 #122
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173228419
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 07:45 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag Amstelveen *O* Kanga vangen *O*
succes en plezierig.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:59:37 #123
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_173236159
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:58 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik moet het zelf ook even laten rusten,
Sluitend bewijs is er toch niet te vinden en tot die tijd zit ik anderen mogelijk te beschuldigen van iets waar ze geen weet van hebben en dat wil ik ook niet.
Wat ben jij eigenlijk voor vieze nsb'er!? Waarom wil je zo graag mensen beschuldigen van spoofen? Ik zie je hier vaak op zinspelen in je posts. En dan ook nog willen aangeven? :'), wat boeit het nou dat anderen spoofen. En alsof Niantic er dan nog wat aan gaat doen :')
Sue Me
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:27:40 #124
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173236696
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:59 schreef Staaf het volgende:

[..]

Wat ben jij eigenlijk voor vieze nsb'er!? Waarom wil je zo graag mensen beschuldigen van spoofen? Ik zie je hier vaak op zinspelen in je posts. En dan ook nog willen aangeven? :'), wat boeit het nou dat anderen spoofen. En alsof Niantic er dan nog wat aan gaat doen :')
Dan begrijp je m'n zinsstelling niet, ik zit juist met de vraag of bepaalde fouten komen doordat spelers valsspelen of doordat die fouten komen door foute programmering van Niantic.
Ik heb last van die fouten dus ik zie dat graag opgelost
Als anderen spoofen benadelen ze anderen, zeker als er daardoor fouten in het spel komen.

Ik heb tijdens raids ook met diverse mensen gesproken die toegeven dat ze een 2e account hebben waarmee ze spoofen, in de appgroep zelf zitten ook mensen die dat toegeven.
Dan is 't opzich niet raar als je daardoor gaat denken dat er een hoop valsspelers in de buurt zijn.

Ik heb overigens niemand aangegeven, dan zou ik meer bewijs moeten hebben en ik hoor ook van andere spelers irl. dat diegene niet valsspeelt, hier zijn er ook wat mensen die 'm kennelijk kennen en 't zeggen en ik heb 'm in 't echt zelf ook al gesproken en excuses aangeboden.
Mijn zoektocht had een doodlopend eind en ik zat fout.
pi_173237398
Jij hebt hier zelf toch ook regelmatig verteld dat je vroeger een tweede account had (sterker nog, je huidige) waarmee je spoofte. En dat je daar alleen maar mee stopte omdat je legit account een ban kreeg. Nogal gek om dan van een ander te roepen dat ie valsspeelt.

Of eigenlijk niet gek, want daarmee doe je hetzelfde als de meeste mensen. Bij een ander is het valsspelen, bij jezelf is er altijd wel een goede reden voor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')